![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1161 |
Banneling
|
![]() Als de verklaring onbekend is, kunnen we er niks over zeggen.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 februari 2016 om 21:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stel nu dat je thuiskomt en jouw hond is doodgebloed. De oorzaak is onbekend, ge kunt er niks over zeggen. Dus is er geen verklaring mogelijk? Ge weet niet hoe het komt maar er is een oorzaak. OK? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U spreekt hier over zichtbare, tastbare... fenomenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het dier is "identified", er zit een chip in zijn oor voor wie om echte bewijzen zou vragen. Hier gaat het echter over "unidentified" objects. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1165 |
Banneling
|
![]() Dbbl
Laatst gewijzigd door Peche : 1 februari 2016 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1166 |
Banneling
|
![]() @frank,
Ik ga dat toch niet doen. Omdat die film dingen vernoemd die ik niet (meer) vertegenwoordig. En ik weet dat Praha niet zo beïnvloedbaar is dus vond het delen wel waardig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1168 |
Banneling
|
![]() Dan zal mijn dierenarts uitmaken, waaraan mijn "identified non-flying dog" is overleden.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 februari 2016 om 21:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1170 |
Banneling
|
![]() Laat ons zeggen, iedereen met hersenen weet wat ik bedoel. Het is wachten op die lezer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1171 |
Banneling
|
![]() Mijn dierenarts zal het echter moeilijker hebben om een verklaring te vinden, wanneer ik haar een verklaring eis waarom er zonet een "niet geïdentificeerde dode hond" door het luchtruim van Zoerle-Parwijs vloog...
Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 februari 2016 om 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ge een duw ontvangt krijgt ge sterkere wortels. Dat filmke zei ook dat wij ons fysiek lichaam gaan verlaten, en dat het via de digitalisering ervan zal mogelijk gemaakt worden. Dat alles via een "mental state" beleefd zal worden. Het virtual reality en AI tijdperk bevestigen dit. Onder welke magische spreuk leven wij? Divine or alien? ![]() Laatst gewijzigd door Peche : 1 februari 2016 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1174 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat phenomeen kan gaan van een persoonlijke misvatting tot iets dat daar werkelijk is/was (whatever) Citaat:
en numero duo : een tuig ófwel van aliens ófwel van mensen in zeer stiekeme omstandigheden Dat hoeft helemaal geen tuig te zijn... in 99% van de gevallen is dat geen tuig maar een reflectie, een licht, een brokstuk, etc Laatst gewijzigd door praha : 1 februari 2016 om 22:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1175 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom je gewoon te zeggen dat we het niet weten en het daarom gedoopt is onder de term ufo Blijkbaar dienen we alles te weten volgens jou ... maar als we dan trachten een verklaring te vinden dan is het weer niet goed want uiteraard past dat niet in je santekraam wishful-thinking opties Citaat:
Citaat:
Als ge het dan toch over statistics wilt hebben : 1ma voorsprong betekent 1ma ouder stelsel... rarara waar bevindt zich datte ipv voorsprong is het dus achterstand ![]() Citaat:
Begin eerst eens met aan te tonen dat ufo's ( dingen waar we dus begot niet van kunnen zeggen wat ze waren ) in eerste instantie vliegende tuigen waren. Zodra je dat kan ... kan je misschien verder ( kunnen we meteen dien ufo van de lijst schrappen ![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waren het bloedzuigende vampire-et's ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
btw ... Wilt dat zeggen dat je iedere verdere conversatie over dat filmpje (ook al is het meer algemeen) liefst ziet via pm ? In dat geval beperk je me wel in mijn vrijheden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1178 |
Banneling
|
![]() Sommige tuigen waren toch geen reflectie, wat dan met hen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tjah .... er zijn er zelfs die kiezen om hun tijd te spenderen met het vullen van melkflessen en rond te neuzen op kwaksites om hier voor den 37ste keer dezelfde soort lang gedebunkte nonsens te schrijven
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van mij mag dat hier ook, maar postte dat liever pm omdat daar zaken in bovenkomen die ik niet naar voren wil duwen. Het alien gedoe sprak me wel fel aan. Kwam zeer herkenbaar over. |
|
![]() |
![]() |