![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ik zal de kwestie anders stellen : vraag me een eenheidsprijs van een bepaalde installatie en ik zal je het verschil geven tussen wat het kost om een netwerk met woningen te voeden en dit van een KMO-zone. En ja, je blijft nog steeds even hypocriet als je groot bent. Net zoals dat partijtje van je één grote hypocriete bende is en zal blijven.
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 21 november 2015 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#125 |
Europees Commissaris
|
![]() Weet je feitelijk wel waar het over gaat, want ik heb sterk de indruk van niet. Maar allé vooruit, om je een plezier te doen : ga je gang met het uitleggen oh grote meester.
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan u vertellen mijn beste... Ik ben grootgebracht op bouwwerven,mijn vader was immers een zelfstandige bouwondernemer.... Als 11 jarige mocht ik destijds mee "de metser gaan dienen"... Dus ,man,ik wéét ook wel dat een 50 jarige in dat beroep kompleet opgewerkt is....Ik moet maar terugzien wat ik gedurende méér dan 20 jaar heb gedaan,mijn eigen job,overuren inbegrepen,alle vrije tijd naar het bouwbedrijf.. En dat voor méér dan 20 jaar.... Maar zeg ,het ging over de beroepsloopbaan.... en die is nog altijd 45 jaar arbeid... En zware beroepen mogen van mij gerust eerder vertrekken zonder verlies van pensioen.... Ik heb er momenteel zelf officieel 43 jaar achter de kiezen,dat is dus de gewerkte ,waarbij niet gespecifieert wordt en hoeveel arbeid die gewerkte dagen dan wel voorstellen,de werkelijkheid laat zich echter duurder uitbetalen wat mij betreft,wegens véél te veel gewerkt... ![]() ![]() Mijn officiële maximum arbeid was 301 dagen op één jaar,voor mijn officiële werkgever,overuren niet inbegrepen... Dus gast ,ga uw mond spoelen,het is hoog nodig... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 22 november 2015 om 02:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat zegt dat over de payload per gereden km in de volgende 10 jaar? Citaat:
Hieronder is een betere. Citaat:
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
En ga op het matje staan, de frustratie druipt eraf.
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
Ze worden pas werkelijk verminderd als de contracten voor de eerste generatie afloopt.
![]() |
![]() |
#131 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou 25 jaar moeten zijn, vindt hij.
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door lupus : 22 november 2015 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Gratis stroom en water? ... gratis geld?
In hoofdzaak pamperen van leeghangers. Weg ermee. Bovendien stemde ik NVA. Volgende maal weer waarschijnlijk. Aan de leeghangers; Vergeet het onvoorwaardelijk inkomen. Utopische gedachte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer er al iets in die zin zou plaatsvinden, dan zou ik het eerder 'terugkrijgen van ontstolen geld' noemen. Als daarvoor iedereen zijn stroom correct moet betalen, dan is dat niet meer dan rechtvaardig.
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En helaas betaalt niet iedereen gelijke kosten voor elektriciteit; Particulier VS bedrijf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hangmatters betalen geen belasting, en ze geven geen elektriciteit weg. Citaat:
Wat ik correct zou vinden ondanks mijn 'donkerblauwe profiel': een genationaliseerd energiebedrijf zonder winstoogmerk dat zo goedkoop mogelijke energie levert aan de reële kost x € per verbruikte eenheid. Geen kortingen, geen boni: de verbruiker betaalt.
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En die hangmatters worden nu blijkbaar beloont door de regering die jij in je OP nog aanprees. Is dat ook OK ? Laatst gewijzigd door lupus : 22 november 2015 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg eens,bent u er ook zo eentje... Laatst gewijzigd door Svennies : 22 november 2015 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is geen kwestie van 'hoe bekijken we ze' In dit concrete geval: De hangmatters stonden onrechtmatig in de positief (wegens gratis stroom) Ik sta onrechtmatig in het negatief (wegens belastingbetalend o.a. voor de kosten van de gratis hangmattersstroom en wegens al mijn stroom zelf betalend) Mijn balans stijgt want ik zal evenveel stroom betalen maar 100 € terugkrijgen (en ik vind het een leuke fantasie dat de hangmatters daarvoor opdraaien) De hangmattersbalans zakt want ze zullen terecht AL hun verbruik betalen. Citaat:
![]() |
![]() |