![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijp ik het nu goed dat u - mocht u een Brusselse Franstalige zijn - de handelswijze van de Franstalige politici van Brussel dus afkeurt? |
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat U zou moeten gelezen hebbben, is: Indien ik een franstalige Brusseleir was dan zou ik het als beledigend ervaren als over mij en de mijnen in generaliserende termen geschreven wordt overschillig te zijn mbt. het welzijn van buren. Toegegeven, ik ben kort van wiek.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien u zich nu door die kritiek beledigd voelt, betekent dat dus dat u de politiek van "het door franstaligen gedomineerde Brussels gewest" (sic) tot de uwe maakt. Kritiek op het beleid beschouwt u als kritiek op uzelf (in het geval u een Franstalige zou zijn). M.a.w. u keurt de houding van de politici die het Brussel Gewest besturen goed. |
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Picqué en de zijnen - die menen namens DE Franstaligen te spreken van Brussel - liggen blijkbaar niet wakker van een neergang van de luchthaven van Zaventem. |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat U zou moeten gelezen hebbben, is: Indien ik een franstalige was die het Brusselse gewest domineert dan zou ik het als beledigend ervaren als over mij en de mijnen in generaliserende termen geschreven wordt overschillig te zijn mbt. het welzijn van buren. Toegegeven, ik ben kort van wiek. Tamelijk dik: die brillenglazen van U, niet?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
#128 | ||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 15 oktober 2005 om 12:54. |
||||||||
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook is bij de laatste verkiezing gebleken dat de Franstaligen die politici ook hebben gesteund die "non" hebben gezegd tegen de Vlaamse voorstellen. Feit blijft: u leest zaken die er gewoon niet staan. En kritiek op de politiek van het Brussels Gewest vereenzelvigt u met kritiek op de bevolking, juist dat staat er niet. Kortom, u kletst gewoon uit uw nek. |
|
![]() |
![]() |
#130 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Best leuk die semantische discussies over vb tekstjes. Hypermetropie 5.2, schat ik. Vaak gaat dit vergezeld van hoofdpijn. Herkenning?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 15 oktober 2005 om 13:02. |
|||||
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kleinste kind met normaal ontwikkelde hersens kan vaststellen dat in Bruxelles niet wakker gelegen wordt van 'Bruxelles-national', noch dat het er wakker van WIL liggen. Letterlijk.
![]() |
#133 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door 4x10E6 vb krant-Nr. 3.septmember-oktober 2005-Regio kortrijk-Roeselare-Tielt, pag.5 "Het door franstaligen gedomineerde Brussels gewest wil dat enkel de vlaamse randgementen last zouden hebben van lawaai van de luchthaven van Zaventem. Ze liggen er niet wakker van dat hun gerechtelijke sappen kunnen leiden tot een sluiting van de luchthaven en een verlies van 30.000 jobs. Wat slecht is voor Zaventem is goed voor de waalse luchthavens Bierset en Charleroi." Hierboven worden de pakweg 800.000 franstaligen in Brussel een hartenloos en voorbedacht handelen toebedicht. Vooropgesteld dat ik een franstalig Brusselaar zou zijn, zou dergelijke uitspraken als beledigend ervaren. [edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 15 oktober 2005 om 13:39. |
|||||
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Busselaars hebben nog nooit 'NON' gezegd tegen hopen Vlaamse centen, wel integendeel. Maar dat die Vlaamse centen ergens moeten verdiend worden, d�*t zijn de minste van hun zorgen.
DHL moest dus verhuizen dankzij de stank voor dank van 'Bruxelles'. Nu nog de rest van het vliegverkeer onmogelijk maken en Klaar is kees. Wél de lusten, maar niet lasten houden ze in het 'beledigde' Bruxelles vol. Ik voel me als Vlaming met recht en reden beledigd door deze redeloze en harteloze handelswijze. Jij dan niet?
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het vliegplèn van Wevelgem. Stiekemerd!
|
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |