![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | ||||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je mag nog enkel Japans praten, en je zal nog een huis kunnen kopen in Vilvoorde. De gemeente zal je wel niet in het Japans bedienen, dat is duidelijk. Hetzelfde is waar voor het Frans. Als je echter verwacht dat Vlaanderen een deel van de prijs van je huis betaalt als onderdeel van een sociaal huisvestingsproject, dan kan daar tegenover worden gesteld dat je akkoord gaat om (gratis) Nederlandse lessen te volgen, ja, teneinde sociaal zwakkeren op te nemen in de gemeenschap. Overigens zonder resultaatsverbintenis. Dat is iets helemaal anders dan wat de Franstalige media en politiek (en jij blijkbaar ook) beweren. Dat gaat iets verder dan vroeger, maar ja, de Franstaligen hebben ondertussen wel verklaard dat ze gemeentes met veel Franstaligen territoriaal willen losscheuren van Vlaanderen, dus daar moet men toch enige reactie op verwachten, niet? |
||||
|
|
|
|
#142 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Van zodra de internationale uitstraling van Brussel afneemt, en dit zal gebeuren gezien Brussel nu al niet meer het geografische centrum is van de EU, wordt Brussel inderdaad gereduceerd tot een stad zoals Antwerpen en Luik. |
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Maar misschien dat hij het op de informele afspraken heeft tussen gemeenten en bouwpromotoren? Daar was wel één en ander mis mee. Worden deze eigenlijk nog toegepast? Ik heb het niet meer zo gevolgd. |
|
|
|
|
|
#144 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je eens wilt zien hoe Franstalige politici met elkaar omgaan, kijk dan naar de kiescampagne van 2007... Maar ja, Franstaligen zullen zodanig racistisch ingesteld zijn, dat ze zelfs tussen elkaar racist zijn. En neen, ik ken Picqué en zijn meningen niet over Vlamingen (enkel dat hij zeer goed Nederlands spreekt, en veel anti-Vlaams hoor ik daar niet in). Ik heb u een paar voorbeelden daarvan gevraagd maar het enige dat ge hebt kunnen antwoorden is: "alles wat hij vertelt sinds ik weet niet wanneer". Tja... Citaat:
|
|
|
#145 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het stond niet vast dat daar iets mis mee was (wettelijk dan), maar zoja verwacht ik dat men er inderdaad mee ophoudt, of mee opgehouden is. |
|
|
|
|
|
#146 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Blijven hopen hé.
|
|
|
|
|
#147 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alleen maar hopen is natuurlijk niet voldoende.
Seffens nog wat lobbyen t.v.v. Praag als Europese Hoofdstad, en Leipzig als hoofdzetel van de NATO, zie
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! Laatst gewijzigd door djimi : 15 augustus 2010 om 19:22. |
|
|
|
|
#148 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
heb jij dan zoveel invloed?
|
|
|
|
|
#149 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
#150 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|