![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Veronderstellingen zijn geen feiten. Maar verder ga ik je je in je onnoemelijke 'wijsheid' laten. Citaat:
Helaas voor hen werkt het niet. Dat jij dezelfde strategie probeert te gebruiken, is ook niet meer dan normaal, evenals het héél normaal is dat ook voor jou niet werkt.
|
|
|
|
#162 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Neeneen, ik had het over jouw werkwijze. Het is me al een paar keer opgevallen dat spelen met terminologie om toch maar je grote franskiljons gelijk te halen. Daarom dat ik vermoed dat je een band hebt met de advocatuur. Hoe voelt het om op heterdaad 'betrapt' te zijn? Laatst gewijzigd door Spitting Image : 24 september 2015 om 10:21. |
|
|
|
|
|
|
#163 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Durf eens verder te denken dan aan je eigen portefeuille, hier en nu.. |
|
|
|
|
|
|
#164 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Durf eens verder te denken dan aan je eigen portefeuille, hier en nu.. |
|
|
|
|
|
|
#165 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
BTW, ik heb er nooit geen geheim van gemaakt dat ik jurist ben, hoor. Citaat:
|
|
|
|
#166 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zie niet het verschil van een regering met PS en eentje zonder. Meer nog, Maggie De Block trad met de volle zegen van Elio Di Rupo de conventie van Genève met de voeten en dat is nu niet mogelijk met N-VA in de regering terwijl de N-VA voorzitter in de media hierover zit te raaskalken.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Minister-President
|
Vermeersch is een islamofoob van de bovenste plank.
|
|
|
#168 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#169 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Lees: hij schat het gevaar van de islam realistisch in.
|
|
|
|
|
#171 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zou het kunnen dat ze beginnen in te zien dat als er iemand in la Belgique kan beschuldigd worden van de wanpraktijken van toen, het eens misschien zijzelf zouden kunnen zijn??? Nu maar vlug, vlug die tijd begraven voordat de ogen van steeds meer burgers zouden opengaan... |
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#173 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jouw semantiek aan de kant geschoven heb je geen enkele poot om op te staan; niemand kan een land verplichten om een hoop immigranten, vooral geen vluchtelingen zo maar dezeldelfde rechten te geven dan de geregistreerde burgers en onderdanen van datzelfde land... Dat en niets anders is de clue van het verhaal en de rest is er om de mensen verder voor de zot te houden..., wettelijk of niet... |
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
we gaan nu niet iedereen die kritiek heeft op de islam islamofoob noemen hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#175 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Lees het artikel en je moet die vraag niet meer stellen.
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Banneling
|
De waarheid op papier vinden??? Buiten ieder zijn mening valt er niets te leren...
Laatst gewijzigd door marie daenen : 24 september 2015 om 12:44. |
|
|
|
|
|
#177 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is dat zo ? Hij is even genadeloos accuraat als hij -met argumenten- het katholicisme neersabelt hoor.
Als Vermeersch kritiek geeft op de islam zegt hij er altijd met zin voor detail de reden bij. Daarop kan dan wederwoord volgen. Maar zomaar poneren dat hij een islamofoob is, is sloganesk. |
|
|
|
|
|
#178 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Namelijk het land zelf. Een land kan zichzelf opleggen om een hoop immigranten, vooral geen vluchtelingen zo maar dezeldelfde rechten te geven dan de geregistreerde burgers en onderdanen van datzelfde land. Wat in casu het geval is.
|
|
|
|
#179 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nu kan ik nog een beetje begrip opbrengen voor de problematiek dat men langs de ene kant een grote groep vluchtelingen niet zomaar wenst te laten gebruik maken van onze sociale zekerheid (Volgens CD&V is dat geen probleem). En langs de andere kant ons wil laten werken tot 67 omdat het anders onbetaalbaar is. We kunnen best barmhartig zijn tav vluchtelingen zonder daarom ze per se dezelfde rechten te geven als de gewone inwoners. Wij werden in Nederland ook niet met open armen ontvangen. De waarheid is dat als zo'n groep vluchtelingen te groot is, geen enkel land dit zomaar kan opvangen. Ten gronde begrijp is dus de retoriek van de Wever in deze, maar ik blijf het ongelooflijk hypcriet vinden terugdenkende aan de wijze waarop hij het VB van repliek placht te dienen. Dat was hij blijkbaar zelf vergeten. |
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Banneling
|
|
|