Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 augustus 2022, 12:19   #61
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.708
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Bathgirl, daar zitten we op te wachten, ...

een schoonheid die gehuld in een veel te korte badhanddoek superhelden dingen doet.

maar dat gaat weer niet woke genoeg zijn, de feministen vinden dat weer niet ok.
Ik denk niet dat wokeness er veel mee te maken heeft.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 13:25   #62
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Dat van die laserstraal uit die tepels vind ik wel een goed gedacht.

Zo al lopend dat die lasers alle kanten uit klutsen.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 13:47   #63
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.758
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Toch, als je meer geld kan verdienen door boekhoud *boekhoud minder belastingen zonder product boekhoud* dan door de film uit te brengen, in welke vorm dan ook, dan verwacht je niet heel veel van de film in kwestie.

Catwoman is gewoon uitgebracht destijds. Zelfs Idiocracy, een film die begraven moest worden om de sponsors niet voor schut te zetten, heeft een heel beperkte bioscoop release gehad. En dan zijn er nog wel een aantal films die naar het DVD verdomhoekje zijn gestuurd, tegenwoordig zijn dat soort projecten goede opvulling voor een streamingservice. Helemaal niet is raar. Moet inderdaad bijna wel een hele goede boekhoudtruuk zijn, mogelijk gecombineerd met dat ze echt heel veel backlash verwachten. Maar misschien is dat wel gewoon producers die bang zijn dat elke superheldenfilm met een vrouw in de hoofdrol gedoemd is tot overmatige kritiek en review bombing.
De Marvel films gaan van absoluut slecht zoals The first Avenger, de eerste spiderman, of Daredevil naar absolute top (Avengers, eigenlijk allemaal). De eerste Thor was slappe kak, volgende editie was dan weer heel goed.

De series zijn het echte probleem : veeel te veel slap gelul, woke, huiselijke scènes en romantiek inbegrepen...

Nu, de comics hadden dat probleem ook : een reeks zoals X-men heeft altijd last gehad van overmatig veel gezever over een flut-karakter als Kitty Pryde, of de amoureuze onzin met Rogue waar je niet mee kunt knuffelen...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 13:57   #64
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Ik kan niet zeggen dat ik er wakker van lig.

Persoonlijk vermoed ik dat de film behoorlijk suckt, zo erg zelf dat ze hem achter slot en grendel geplaatst hebben.

Die plotse kwaliteitscontrole is ergens wel vreemd, gezien het verwarrend zootje DC-films van de laatste jaren.
DC niet verwarren met Marvel (Avengers en X-men). DC heeft het moeilijk om te concurreren, hun films zijn veel minder succesvol alhoewel ze volgens mij vergelijkbaar goed zijn.

En Batgirl was met het (initiëel) budget van 70 miljoen niet vergelijkbaar met bv Wonder Woman (200 miljoen) of Justice League (300 miljoen). Het is eerder een ‘straight to streaming’ film.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 5 augustus 2022 om 13:57.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 15:07   #65
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.669
Standaard

er blijken hele filmgenres te zijn waar ik niets van afweet
toegegeven, ik ben al jaren niet meer in de cinema geweest, en fiilms duren me te lang om thuis te beginnen kijken.
__________________
r
koe de poing is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 17:37   #66
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.006
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
En Batgirl was met het (initiëel) budget van 70 miljoen niet vergelijkbaar met bv Wonder Woman (200 miljoen) of Justice League (300 miljoen). Het is eerder een ‘straight to streaming’ film.
En zo was het dus blijkbaar ook bedoeld, mogelijk vanuit het idee dat de DC "Arrowverse" tv series het wel beter deden dan de Marvel tv/streaming kant. Batgirl zou dan mogelijk een soort proefballon zijn om te kijken hoe ver dat uitgebouwd kan worden, of je ook made for streaming films kan maken die nieuwsgierige liefhebbers dan het laatste zetje geven om een abonnement te nemen.

Maar blijkbaar ziet de nieuwe coach van FC DC daar niks in.

Ben benieuwd hoe lang het duurt tot deze film lekt en op grote schaal gedownload/gestreamed wordt. Dingen zijn tenslotte altijd leuker als ze geheim zijn.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 18:16   #67
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
En zo was het dus blijkbaar ook bedoeld, mogelijk vanuit het idee dat de DC "Arrowverse" tv series het wel beter deden dan de Marvel tv/streaming kant. Batgirl zou dan mogelijk een soort proefballon zijn om te kijken hoe ver dat uitgebouwd kan worden, of je ook made for streaming films kan maken die nieuwsgierige liefhebbers dan het laatste zetje geven om een abonnement te nemen.

Maar blijkbaar ziet de nieuwe coach van FC DC daar niks in.

Ben benieuwd hoe lang het duurt tot deze film lekt en op grote schaal gedownload/gestreamed wordt. Dingen zijn tenslotte altijd leuker als ze geheim zijn.
Ja, de recente DC comics series zijn echt wel goed. Peacemaker, Doom Patrol, Watchmen, Titans, …
Zou spijtig zijn moesten ze daar de schaar in zetten.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2022, 00:33   #68
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.225
Standaard

Ah, de ware reden komt eindelijk uit.
https://babylonbee.com/news/batgirl-...of-the-batcave

Citaat:
HOLLYWOOD, CA — The 2022 Batgirl movie is canceled after $70 million dollars in Batmobiles were destroyed backing out of the Batcave. The destroyed cars depleted 90 percent of the movie's budget and forced production to end early.

"I'm a good driver!" said Leslie Grace, who played the Batgirl. "But the Batcave is only three times as wide as the Batmobile! Anyone would make mistakes backing up!"

Before production started, the width of the Batcave was tested to ensure enough space for all drivers to back out using the Batmobile. Every test was successful, but no women were included in the test.

The director of the film expressed his frustration. "It's a movie set! After she destroyed three vehicles we took down all the walls to CGI them in and she still managed to destroy it!"

According to the production team, Grace had one successful attempt at backing out of the cave and immediately swung open the doors into a C-stand, causing the window to shatter.

Grace reassured her crushed fans that she is still her own hero and that everyone should buy a vehicle with a backup camera.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2022, 10:20   #69
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Dat van die laserstraal uit die tepels vind ik wel een goed gedacht.

Zo al lopend dat die lasers alle kanten uit klutsen.
Ah gij zijt tenminste mee,... voor ge het weet, knal uw oog uit, en uwe piet in twee.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2022, 13:23   #70
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Als je nu dit kostuum bekijkt, dan lijkt het toch gemaakt door mama voor de verkleedpartij van dochter op het schoolfeest ?



En waarom DC comics fans afhaken..

Dit is Barbara Gordon


En dit is ze in de film. Blanke rosse mag niet. Moet een kleurtje hebben.

Alles moet tegenwoordig toch een kleurtje hebben?

p.s.

Die twee 'filmmakers' ik hoorde er nog nooit van.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 augustus 2022 om 13:24.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2022, 01:47   #71
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Alles moet tegenwoordig toch een kleurtje hebben?

p.s.

Die twee 'filmmakers' ik hoorde er nog nooit van.
Blanke Rosse zijn meestal zo wit, dat je dat best ook een kleurtje kan noemen
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2022, 12:39   #72
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.006
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
p.s.

Die twee 'filmmakers' ik hoorde er nog nooit van.
Ze hebben nog niet heel veel Hollywood werk gedaan, maar Bad Boys For Life (heb ik zelf niet gezien) werd blijkbaar toch best goed ontvangen en haalde meer dan 4 keer het budget binnen. Tien jaar ervaring is niet heel veel, Paul Verhoeven was al een tijd langer bezig toen hij Robocop deed. Maar dit is dan wel weer een duo, dat kan helpen. De Wachowskis waren niet verder dan dit toen ze The Matrix maakten. Op een schaal van wat voor mensen je zou kunnen aanstellen om een grotere direct to streaming film te schieten hebben ze toch geen heel onaardig CV.

...Wat niet wil zeggen dat ik wist wie ze waren natuurlijk, maar ik weet zelfs van veel van mijn eigen favorieten niet uit mijn hoofd wie de regisseur was.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2022, 12:48   #73
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Ze hebben nog niet heel veel Hollywood werk gedaan, maar Bad Boys For Life (heb ik zelf niet gezien) werd blijkbaar toch best goed ontvangen en haalde meer dan 4 keer het budget binnen. Tien jaar ervaring is niet heel veel, Paul Verhoeven was al een tijd langer bezig toen hij Robocop deed. Maar dit is dan wel weer een duo, dat kan helpen. De Wachowskis waren niet verder dan dit toen ze The Matrix maakten. Op een schaal van wat voor mensen je zou kunnen aanstellen om een grotere direct to streaming film te schieten hebben ze toch geen heel onaardig CV.

...Wat niet wil zeggen dat ik wist wie ze waren natuurlijk, maar ik weet zelfs van veel van mijn eigen favorieten niet uit mijn hoofd wie de regisseur was.
Hier te lande toch vrij bekend van Black en Patser. Ze hebben ook de eerste twee afleveringen van ms. Marvel gedirigeerd.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2022, 10:06   #74
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.679
Standaard

HBO/Discovery gaat verder met afgewerkte en onafgewerkte reeksen in de vuilbak te gooien.

https://techcrunch.com/2022/08/18/hb...re-not-happy/?

Citaat:
HBO Max is continuing its content removal spree with 36 titles going off the service this week including 20 of its in-house productions. Other titles include originals from HBO and Cartoon Network along with a few acquired titles. The development first reported by Variety noted that this move was aligned with the big HBO Max-Discovery+ merger slotted to take place next year.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2022, 11:41   #75
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ze geven prutsers veel geld om cinema te maken.

Dan krijg je dit he.
Dan krijg je dat inderdaad.

Laat ik het na een slokje azijn nog wat verder zoeken:

Misschien zijn er wel mensen die zich storen aan de namen van de makers, Adil El Arbi en Bilall Fallah?????
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2022, 13:54   #76
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
HBO/Discovery gaat verder met afgewerkte en onafgewerkte reeksen in de vuilbak te gooien.

https://techcrunch.com/2022/08/18/hb...re-not-happy/?
Die hebben geld teveel zeker ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2022, 14:13   #77
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.184
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dan krijg je dat inderdaad.

Laat ik het na een slokje azijn nog wat verder zoeken:

Misschien zijn er wel mensen die zich storen aan de namen van de makers, Adil El Arbi en Bilall Fallah?????
Misschien stoort HBO zich aan het gegeven dat het moslims zijn.

Nee, waarschijnlijk niet, anders hadden ze ze geen geld gegeven.

Misschien is het gewoon zo dat de meeste kijkers die transbrol allemaal kotsbeu zijn.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2022, 15:45   #78
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Die hebben geld teveel zeker ?
Ze doen dat voor tax purposes. Het brengt hen blijkbaar meer op dan om de reeksen en films te streamen. Ze moeten dan ook geen royalties betalen.
Verder gaan ze HBO Max en Discovery Channel ‘mergen’ en hebben ze minder content nodig.

https://tbivision.com/2022/08/04/hbo...ng-staff-cuts/

Citaat:
The future of the streamer became increasingly uncertain this week, when it was revealed that WBD execs had shelved the $90m-budget Batgirl movie despite it being in post production. US reports confirmed that the film had become a victim of a corporate strategic shift, with CEO David Zaslav ultimately deciding that it would be more profitable as a tax write-off than a made-for-streaming movie. While some reports claimed that the film was considered ‘irredeemable’, Batgirl reportedly tested adequately with audiences despite some unfinished visual effects.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2022, 15:46   #79
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Misschien stoort HBO zich aan het gegeven dat het moslims zijn.

Nee, waarschijnlijk niet, anders hadden ze ze geen geld gegeven.

Misschien is het gewoon zo dat de meeste kijkers die transbrol allemaal kotsbeu zijn.
De film was besteld vóór de overname door Discovery.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 20 augustus 2022 om 15:46.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2022, 14:09   #80
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.679
Standaard

Nu ook 200 afleveringen van Sesamstraat verwijderd.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220821_93049874

Citaat:
HBO Max bevat momenteel 456 afleveringen van Sesamstraat, ongeveer 200 minder dan in het recente verleden. Volgens HBO werd die beslissing genomen omdat het streamingplatform na een bedrijfsfusie op korte termijn wordt samengevoegd met dat van Discovery, Discovery Plus. Maar vermoedelijk speelt ook het feit dat HBO zogeheten ‘residuals’ – een soort auteursrechten voor producenten – moet betalen, een rol.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be