Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 september 2022, 00:37   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard Frankrijk: Macron wil migranten in plattelandsgebieden vestigen

Frankrijk: Macron wil migranten in plattelandsgebieden vestigen

En Frankrijk is al zo verziekt.

Het is pijnlijk te zien waar de volgende generatie in terecht gaat komen.

Precies niet echt goed bezig die Macron.

Werkt hij de 'omvolking' in de hand?

Gaat hij Franrijk verder verknoeien?

Dan is het hoog tijd dat de Fransen hem aan de zijlijn gaan schuiven of zelfs volledig uitrangeren, débarrassez-vous de ce type?

p.s.

Achern (Baden-Württemberg): Daklozen moeten voor “vluchtelingen” wijken uit nood-onderkomens


__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 21 september 2022 om 00:44.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2022, 06:19   #2
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.434
Standaard

Daarmee gaat het platteland OOK naar de kloten.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2022, 06:35   #3
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.549
Standaard

Daar kunnen ze dan van uitkeringen leven want de autochtonen zijn er weg getrokken omdat er geen werk is ...
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2022, 21:28   #4
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.401
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Daarmee gaat het platteland OOK naar de kloten.
Die platelanders hebben daar wel bijna allemaal nen tweeloop of iets anders.

Voor op konijnen te schieten he, en doorgaans zijn dat niet zo een mietjes als die stedelingen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2022, 22:05   #5
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.261
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Moet lukken, ik ben net naar Saumur geweest. Een stad in't midden van Frankrijk.

Een militair belangrijke stad zelfs. (de reden waarom ik er naar toe ging )

Ik heb daar meer negertjes van alle leeftijd en geslachten, alswel boerka's gezien dan in Molenbeersel.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2022, 22:12   #6
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.261
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Daar kunnen ze dan van uitkeringen leven want de autochtonen zijn er weg getrokken omdat er geen werk is ...
Dat valt wel mee hoor. 21ste eeuwse West Europese agricultuur heeft nog steeds goeie mechaniekers en doorgedreven goed opgeleide agriculturisten nodig.

Dat er een paar dozijn kamelenkakkneders en geitenneukers in een stadscentrum gedumpt worden gaat de doorsnee goeie "boer", in die regio's een worst wezen.

En zoals Herr Flick aangeeft, een paar likjes van wat groffe hagel maakt het wel duidelijk dat stelen geen goeie zaak is. En neem het van mij aan , de politie/gendarmerie weet maar al te goed waar ze niet veel moeite in moeten steken. Zo'n gedumpte die komt zagen dat ie wat lood in zijn reet heeft, of Gendarmes oom die een plunderaar bleitend afleverd. Wat denkt men zelf?

Frankrijk is Algerije niet vergeten hoor.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 21 september 2022 om 22:13.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2022, 03:27   #7
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dat valt wel mee hoor. 21ste eeuwse West Europese agricultuur heeft nog steeds goeie mechaniekers en doorgedreven goed opgeleide agriculturisten nodig.
Dat er een paar dozijn kamelenkakkneders en geitenneukers in een stadscentrum gedumpt worden gaat de doorsnee goeie "boer", in die regio's een worst wezen.
En zoals Herr Flick aangeeft, een paar likjes van wat groffe hagel maakt het wel duidelijk dat stelen geen goeie zaak is. En neem het van mij aan , de politie/gendarmerie weet maar al te goed waar ze niet veel moeite in moeten steken. Zo'n gedumpte die komt zagen dat ie wat lood in zijn reet heeft, of Gendarmes oom die een plunderaar bleitend afleverd. Wat denkt men zelf?

Frankrijk is Algerije niet vergeten hoor.
Ik lees dat de houding vandaag in bepaalde delen van Euroland wat... meer gehard wordt na al die jaren?

Gen X on the move. Positief.
Zeg dat nen boomer het geschreven heeft.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2022, 16:58   #8
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

In de EU moet men meer aandacht besteden aan de oorzaken van migratie.

* zijn dat mensen die op de vlucht geslagen zijn voor een oorlog bijvoorbeeld

* hebben zij het zelf verknoeid in eigen land(en)?

* zijn het er die gewoon maar op zoek zijn naar de 'hoorn des overvloeds?'

* of komen zij gewoon de boel op stelten zetten en hun eigen ding opdringen?

Er zijn (meer en meer) situaties in de EU die aanleiding geven tot problematiseren/dramatiseren door migratie.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 september 2022 om 17:00.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2022, 21:47   #9
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.401
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Ik lees dat de houding vandaag in bepaalde delen van Euroland wat... meer gehard wordt na al die jaren?

Gen X on the move. Positief.
Zeg dat nen boomer het geschreven heeft.
Eene die hier binnen iets wil komen forceren en ik krijg de kans gaat op nen brancard weer buiten. Of dat nu in ne zak is of met nen hoop tubes in zijn lijf, zal mij worst wezen.

Maar de plastieken chirurg gaat er werk aan hebben.

Laatst gewijzigd door Herr Flick : 22 september 2022 om 21:48.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2022, 22:37   #10
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.585
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

ja eens met alle punten ok past bij Expansie project FB SS
ja VOL=VOL die energie crisis is de echte eerlijke prijs vd valse welvaart

Eigen Blanke VOlk eerst,

die immigratiestop is toch het mooiste, er moet aan gesleuteld worden.
Mijn oplossingen zijn toch beste ok, GMK filosofie is uitgewerkt in manuscript wart0141.

ben zelf bruingekleurde Hindoeachtige, Indiase mensaapje


Het kan waar zijn ok: Blanken zijn de sterkere en hogere wezens van Kali Yuga.

Maar blanke man is nu wel het meest gehate RAS op aarde.

-----------------

gewoon keihard verwittings politiek ontwikkelen, kan zonder gaskamers ok en ik ga mijn visies binnenkort moeten publiceren en presenteren aan Blank/ Arische Extreem Rechtse Kaders, Technisch gezien is alles mogelijk ok.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2022, 23:00   #11
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.866
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Frankrijk: Macron wil migranten in plattelandsgebieden vestigen

En Frankrijk is al zo verziekt.

Het is pijnlijk te zien waar de volgende generatie in terecht gaat komen.

Precies niet echt goed bezig die Macron.

Werkt hij de 'omvolking' in de hand?

Gaat hij Franrijk verder verknoeien?

Dan is het hoog tijd dat de Fransen hem aan de zijlijn gaan schuiven of zelfs volledig uitrangeren, débarrassez-vous de ce type?

p.s.

Achern (Baden-Württemberg): Daklozen moeten voor “vluchtelingen” wijken uit nood-onderkomens


Volgens mij is een deel van het probleem, dat de stedelijke gebieden, die al mensen opnemen, ook verzadigd zijn en dus wat meer solidariteit van de rest wensen. Je zag dit op Europees niveau tijdens de migratie-crisis, toen West Europa, eigenlijk wilde dat Midden en Oost Europa ook meer migranten zou opnemen. In het geval van Oekraïne lijkt de solidariteit groter.

Nederland heeft een soort gelijk probleem. De bestaande AZC's zitten overvol, er is ook een geschiedenis van jojo-beleid. Echter waar ook hier vrijwel iedere gemeente solidair is met Oekraïners, komen er maar weinig handen op elkaar in een gemeente, waar een nieuw asielzoekerscentrum zou moeten komen...
Soms deels wel begrijpelijk, een asielzoekerscentrum met bijna net zoveel plaatsen, als het inwonertal van het dorp waar het zou moeten komen, werkt natuurlijk niet.

In bredere zin vind ik niet dat Macron slechte ideeën heeft voor Frankrijk, over de uitvoering kan men discussiëren.
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2022, 15:40   #12
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Eene die hier binnen iets wil komen forceren en ik krijg de kans gaat op nen brancard weer buiten. Of dat nu in ne zak is of met nen hoop tubes in zijn lijf, zal mij worst wezen.

Maar de plastieken chirurg gaat er werk aan hebben.
that's the spirit !!
Hier van 't zelfde. Als ik de kans krijg gaat wie hier zonder toestemming en met kwade bedoelingen in huis rondloopt, of aan mijn dieren raakt, in een plastieken zak den hof af. Of in een diepe put achteraan als niemand iets gehoord heeft....
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2022, 23:01   #13
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Eene die hier binnen iets wil komen forceren en ik krijg de kans gaat op nen brancard weer buiten. Of dat nu in ne zak is of met nen hoop tubes in zijn lijf, zal mij worst wezen.

Maar de plastieken chirurg gaat er werk aan hebben.
Doet mij denken aan een uitzending jaren geleden, was het eentje van Jambers geen idee meer van.

Een vrouw die haar man verloren (vermoord dus) was door een inbreker die zelfs op hun beveiligde domein ingebroken was.

Die mevrouw was van mening: als ik nu iemand op mijn domein zie verschijnen die er niet moet zijn dan schiet ik hem/haar eraf.

Ik kan haar mening best volgen in de zin van dat als ik hier iemand zie verschijnen die er niet moet zijn en kwade bedoelingen heeft gaat die er ook af in een plastieken zak of er zal een hoop chirurgenwerk bij aan te pas komen.

Waarschijnlijk zal je dan zelf in de problemen komen want uw eigen rechten op die manier dat zal niet mogen.

Ik mag mijn eigendom toch verdedigen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 24 september 2022 om 23:06.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2022, 10:57   #14
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.547
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Doet mij denken aan een uitzending jaren geleden, was het eentje van Jambers geen idee meer van.

Een vrouw die haar man verloren (vermoord dus) was door een inbreker die zelfs op hun beveiligde domein ingebroken was.

Die mevrouw was van mening: als ik nu iemand op mijn domein zie verschijnen die er niet moet zijn dan schiet ik hem/haar eraf.

Ik kan haar mening best volgen in de zin van dat als ik hier iemand zie verschijnen die er niet moet zijn en kwade bedoelingen heeft gaat die er ook af in een plastieken zak of er zal een hoop chirurgenwerk bij aan te pas komen.

Waarschijnlijk zal je dan zelf in de problemen komen want uw eigen rechten op die manier dat zal niet mogen.

Ik mag mijn eigendom toch verdedigen?
De linkiewinkies zouden dan zeggen dat die persoon zich van huis had vergist ...
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 25 september 2022 om 10:58.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2022, 03:21   #15
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
De linkiewinkies zouden dan zeggen dat die persoon zich van huis had vergist ...
Dat zit er inderdaad dik in dan.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2022, 20:30   #16
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Daarmee gaat het platteland OOK naar de kloten.
Dat is sinds enkele jaren hier in t dorpje ook zo. Een vermoord dorpje, doorgaand verkeer gesaboteerd, van drukte en leven en veel winkels en horeca naar niks meer, en de afgebroken stationsbuurt, die begint op een eerste vreemdelingencote te trekken. Een laatste krantenwinkeltje is een immo kantoor geworden, dat al 2 keer verhuisde van elders in tdorp. Ze gaan straks de dorpskern heraanleggen. Lees: er een parkje met wat rommel van maken, dat rap op zo 1 in Gent zal lijken, bezet door vreemdelingen, van een voormalige jongensschool waar ze allicht een appartementsblok voor vreemdelingen van zullen maken. Zo zijn vele stationsbuurten en voormalige schoolgebouwen, ehm, "geeindigd".
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 2 oktober 2022 om 20:31.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be