Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 september 2022, 10:10   #43481
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Liever naar Duitsland.
Fraankrékske voor ons. (al ben je het er vast mee eens)

Laatst gewijzigd door Weyland : 24 september 2022 om 10:13.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2022, 21:08   #43482
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Aantal passagiers Schiphol per jaar: 21 miljoen.

Aantal passagiers Brussels Airlines per jaar: 10 miljoen.


En Schiphol heeft dan nog niet het voordeel de Europese hoofdstad te bedienen.

Ik ken veel Belgen die via Schiphol vliegen in plaats van via Brussel omdat het goedkoper / is.

Zou het omgekeerde ook vaak gebeuren?
Mijn kloten efficiënter. Het is ongeveer tien jaar geleden dat ik KLM gebruikte om naar China te vliegen. Zowel Schiphol als KLM waren een ramp. Nooit meer. Mijn valies werd gewoon niet behandeld. Ik moest op een tijdspanne van 1 week een 4 tal steden in China aandoen overal kwam de valies te laat. Onbeschoft, onverschillig en slordig. Een verhaal te lang om uit te leggen. Uiteindelijk op mijn laatste bestemming zou de valies aangekomen zijn.

De chauffeur van mijn leverancier heeft 4 uur in de luchthaven verloren omdat er geen enkele samenwerking met KLM was. Zij veegden er gewoon hun kloten aan. Toen ik terug in Belgie was heb ik een aangetekend schrijven verstuurd. NOOIT GEEN ANTWOORD GEKREGEN!!!! Fuck KLM en Schiphol, nooit meer.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2022, 21:41   #43483
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Mijn kloten efficiënter. Het is ongeveer tien jaar geleden dat ik KLM gebruikte om naar China te vliegen. Zowel Schiphol als KLM waren een ramp. Nooit meer. Mijn valies werd gewoon niet behandeld. Ik moest op een tijdspanne van 1 week een 4 tal steden in China aandoen overal kwam de valies te laat. Onbeschoft, onverschillig en slordig. Een verhaal te lang om uit te leggen. Uiteindelijk op mijn laatste bestemming zou de valies aangekomen zijn.

De chauffeur van mijn leverancier heeft 4 uur in de luchthaven verloren omdat er geen enkele samenwerking met KLM was. Zij veegden er gewoon hun kloten aan. Toen ik terug in Belgie was heb ik een aangetekend schrijven verstuurd. NOOIT GEEN ANTWOORD GEKREGEN!!!! Fuck KLM en Schiphol, nooit meer.
Dan heb ik het nog niet gehad over die lompe Hollandse boerinnen met een XXXL kont die een afschuwelijk Engels spreken die een parodie zijn van een air hostess.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 24 september 2022 om 21:47.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2022, 19:49   #43484
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Fraankrékske voor ons. (al ben je het er vast mee eens)
Moeten jullie allemaal zelf weten. Al sluiten jullie je aan bij Rusland, maakt mij weinig uit, zolang wij in het noorden daar geen of weinig last van hebben.
__________________
Ní neart go cur le chéile!
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2022, 19:52   #43485
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dan heb ik het nog niet gehad over die lompe Hollandse boerinnen met een XXXL kont die een afschuwelijk Engels spreken die een parodie zijn van een air hostess.
Liever Nederlandse vrouwen met een XXXL kont met afschuwelijk Engels als naar knoflook stinkende Belgische madammen met voedsel geïnspireerd op de gifmengels uit Frankrijk.
__________________
Ní neart go cur le chéile!

Laatst gewijzigd door edwin2 : 25 september 2022 om 19:54.
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2022, 16:45   #43486
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Liever Nederlandse vrouwen met een XXXL kont met afschuwelijk Engels als naar knoflook stinkende Belgische madammen met voedsel geïnspireerd op de gifmengels uit Frankrijk.
Ik vraag me dan af hoe die Nederlandse vrouwen aan XXXXXXXL konten geraken als ze voor geen meter kunnen koken......

Of is dat door een overconsumptie van kroketten uit de muur ?

Laatst gewijzigd door Henri1 : 1 oktober 2022 om 16:45.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2022, 02:24   #43487
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik vraag me dan af hoe die Nederlandse vrouwen aan XXXXXXXL konten geraken als ze voor geen meter kunnen koken......

Of is dat door een overconsumptie van kroketten uit de muur ?
Ze worden steeds groter....
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2022, 02:30   #43488
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Liever naar Duitsland.
Mee eens Duitsland is prima. Dusseldorf, Frankfurt (am Main) zijn prima luchthavens.

@Weyland: Fraankrékske, waarom, omdat het dichterbij is? Frankrijk is een prima land, tenminste de delen waar ik kom, maarja dat is bij Duitsland niet anders. Persoonlijk spreek ik fantsoenlijk Duits (mijn Engels is beter, maar dat gebruik ook vaker). Mijn Frans is minder, lezen is nog best goed, maar converseren, niet echt.
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2022, 07:45   #43489
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik vraag me dan af hoe die Nederlandse vrouwen aan XXXXXXXL konten geraken als ze voor geen meter kunnen koken......

Of is dat door een overconsumptie van kroketten uit de muur ?
Precies, uit de muur, eigenlijk alleen bestemd voor de Nederlanders en de ware liefhebbers van onze mooie Nederlandse eetcultuur. In beginsel niet voor de Belgen met hun Frans geïnspireerde knoflook gerechten met andere gifstoffen er in.
__________________
Ní neart go cur le chéile!
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2022, 07:47   #43490
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
Mee eens Duitsland is prima. Dusseldorf, Frankfurt (am Main) zijn prima luchthavens.

@Weyland: Fraankrékske, waarom, omdat het dichterbij is? Frankrijk is een prima land, tenminste de delen waar ik kom, maarja dat is bij Duitsland niet anders. Persoonlijk spreek ik fantsoenlijk Duits (mijn Engels is beter, maar dat gebruik ook vaker). Mijn Frans is minder, lezen is nog best goed, maar converseren, niet echt.
In Duitsland zijn veel zaken veel beter georganiseerd, kunnen wij Nederlanders een voorbeeld aan nemen. Een beetje ons gidsland.
__________________
Ní neart go cur le chéile!
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2022, 08:13   #43491
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
In Duitsland zijn veel zaken veel beter georganiseerd, kunnen wij Nederlanders een voorbeeld aan nemen. Een beetje ons gidsland. België is vergelijkbaar met Nederland, gewoon een grote puinhoop.
__________________
Ní neart go cur le chéile!
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2022, 08:49   #43492
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
Mee eens Duitsland is prima. Dusseldorf, Frankfurt (am Main) zijn prima luchthavens.

@Weyland: Fraankrékske, waarom, omdat het dichterbij is? Frankrijk is een prima land, tenminste de delen waar ik kom, maarja dat is bij Duitsland niet anders. Persoonlijk spreek ik fantsoenlijk Duits (mijn Engels is beter, maar dat gebruik ook vaker). Mijn Frans is minder, lezen is nog best goed, maar converseren, niet echt.
Nu ja, mijn Frans is beter dan mijn Duits vooralsnog.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2022, 21:31   #43493
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Liever Nederlandse vrouwen met een XXXL kont met afschuwelijk Engels als naar knoflook stinkende Belgische madammen met voedsel geïnspireerd op de gifmengels uit Frankrijk.
https://youtu.be/-G3MLjqicC8
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2022, 23:10   #43494
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Liever Nederlandse vrouwen met een XXXL kont met afschuwelijk Engels als naar knoflook stinkende Belgische madammen met voedsel geïnspireerd op de gifmengels uit Frankrijk.
Ik eet bijna elke dag look in tamelijk grote hoeveelheden. Op de bureau klagen ze soms maar dat is hun probleem.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2022, 02:23   #43495
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.421
Standaard

https://youtu.be/TQy1lPAFk-M
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2022, 09:42   #43496
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Precies, uit de muur, eigenlijk alleen bestemd voor de Nederlanders en de ware liefhebbers van onze mooie Nederlandse eetcultuur. In beginsel niet voor de Belgen met hun Frans geïnspireerde knoflook gerechten met andere gifstoffen er in.
Kom nou Edwin jongen, ben je écht zooo erg tegen knoflook? In mijn moestuin kweek ik elk jaar met groot sukses een serieus kwantum bollen van verschillende knoflook-variëteiten. En weet je waar ik enkele jaren terug de oorspronkelijke bollen online gekocht heb? Bij een Nederlandse firma uit Dordrecht die een zeer ruim sortiment aanbiedt.
Wanneer ik een maaltijd bereid gaat er heel vaak een portie fijn versnipperde knoflook bij. Vooral wanneer het gaat over kip of lamsvlees. Knoflook wordt ook in Nederland steeds meer geconsumeerd en door particuliere tuinders gekweekt. Het is een zeer gezond condiment. In een Frans boek las ik: L’ail purifie les intestins, rechauffe le corps et rend le sperme abondant.(Knoflook zuivert de ingewanden, verwarmt het lichaam en geeft een overvloedig sperma).
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2022, 10:58   #43497
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.421
Standaard

Knoflook vind ik ook heerlijk, net als ui. Beiden verwant aan elkaar. Deze wilde plant die hier groeit smaakt ook naar knoflook. In de zomer.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Kraailook

Laatst gewijzigd door Weyland : 3 oktober 2022 om 11:04.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2022, 11:32   #43498
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Zo stel ik mij dat inderdaad voor ! ?
__________________
Ní neart go cur le chéile!
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2022, 11:33   #43499
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Kom nou Edwin jongen, ben je écht zooo erg tegen knoflook? In mijn moestuin kweek ik elk jaar met groot sukses een serieus kwantum bollen van verschillende knoflook-variëteiten. En weet je waar ik enkele jaren terug de oorspronkelijke bollen online gekocht heb? Bij een Nederlandse firma uit Dordrecht die een zeer ruim sortiment aanbiedt.
Wanneer ik een maaltijd bereid gaat er heel vaak een portie fijn versnipperde knoflook bij. Vooral wanneer het gaat over kip of lamsvlees. Knoflook wordt ook in Nederland steeds meer geconsumeerd en door particuliere tuinders gekweekt. Het is een zeer gezond condiment. In een Frans boek las ik: L’ail purifie les intestins, rechauffe le corps et rend le sperme abondant.(Knoflook zuivert de ingewanden, verwarmt het lichaam en geeft een overvloedig sperma).
Niets tegen knoflook in beperkte mate, maar wat jullie er in stoppen is absurd.

Verder is de bloem van de ui en de knoflook erg mooi, allium heet dit dacht ik in latijn.
__________________
Ní neart go cur le chéile!
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2022, 11:35   #43500
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik eet bijna elke dag look in tamelijk grote hoeveelheden. Op de bureau klagen ze soms maar dat is hun probleem.
Wanneer iemand een stank om zich heen heeft vraag ik of ze medisch een probleem hebben....
__________________
Ní neart go cur le chéile!
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be