![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#501 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Waarom zou ik mij daar druk over maken ? Waarom moet ik mij druk maken over een zelfbeeld van iemand anders. Als iemand mij zegt dat hij een vrouw is, dan is die persoon voor mij een vrouw vanaf dat moment. Van dezelfde aard als iemand die zich als katholiek uit, of als Vlaams Belanger of Groene...Men kan dat als normaal mens totaal geschift beschouwen, maar men respecteert de wens van die mensen.
|
|
|
|
#502 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#503 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alle "beleefdheidsregels" ten aanzien van vrouwen in het normale omgangsleven waar men een beetje minder grof doet als er dames aanwezig zijn, al die kleine "privileges" van vrouwen die feministen enerzijds op de heupen werken, maar anderzijds gewoon voort komen uit het verschil dat vrouwen enerzijds fysisch wat kwetsbaarder en zwakker zijn in het algemeen, maar anderzijds meestal ook een kleinere fysische bedreiging vormen voor anderen, en waaruit een soort van gedragsevenwicht is gegroeid met de jaren, wordt omzeep geholpen door oversekste perverse mannen nu toe te laten om in die beschermde vrouwenomgeving mogen te penetreren zonder schroom. Want het zijn en blijven mannen wat hun hitsigheid, fysische sterkte en brutaliteit betreft, en gezien het hier meestal om mannen gaat die enorm geobsedeerd zijn door het seksuele (anders zou het hen NIET KUNNEN SCHELEN en zouden ze er geen zaak van maken) gaat men vrouwen net precies daar opsolferen met de ergste versies van mannen waar ze wat maatschappelijke bescherming tegen nodig hadden. Echte vrouwen zijn de echte slachtoffers van deze oversekste venten met een obsessionele waanzin. Andere mannen lachen met hun smoel. Transmannen zijn geen probleem voor mannen behalve dat het meestal gefrustreerde vervelende janetten zijn: er is geen probleem dat zo een zot geval komt pissen met "zijn" foef in een pisbak naast wat dik behaarde venten. Maar er zijn dan ook niet zoveel transmannen Het echte probleem zijn geperverteerde venten die zichzelf transvrouw noemen en de beschermde plekken van vrouwen penetreren. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 mei 2023 om 15:42. |
|
|
|
|
|
|
#504 | |
|
|
Citaat:
Of omgekeerd haar als man. Ik vind dat daar niet al te veel consideratie moet over zijn. Iedereen heeft het recht zich te outen als wat dan ook. Wat ik daar van vind ? Dat doet er gewoonweg niet toe.
|
|
|
|
#505 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want waar is de grens anders ? Wat als iemand zich uit als Elvis of als god de vader ? Wat als iemand zich uit als een banaan ? Eens men "zich kan uiten" als iets anders dan de werkelijkheid, waar zijn de grenzen van de waanzin die nog aanvaard kunnen worden ? |
|
|
|
|
|
|
#506 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zich voordoen als iemand anders.
Dat noemen ze een catfish. Allee een niet te vertrouwen iemand.
|
|
|
#507 | |
|
|
Citaat:
Bedankt om de bezorgdheid Patrick! Maar ik loop een groter risico om lastiggevallen te worden op weg naar de wc door diezelfde onbeschofte varkens, dan op wc zelf door een transvrouw waarmee ik toevallig de ruimte deel voor enkele minuten
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 12 mei 2023 om 19:32. |
|
|
|
|
|
|
#508 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom zijn er al die #meetoo toestandjes, als het normaal is om vrouwen te pakken zoals je kan en als ze tegenspartelen wat kletsen te geven ? Mocht het waar zijn dat vrouwen niet wat extra maatschappelijke bescherming nodig hebben ten aanzien van de wat opdringeriger mannen, en - zoals feministen beweren - perfect hun mannetje kunnen staan zonder die paar maatschappelijke franjes, waarom wordt daar dan zoveel kas van gemaakt ? Als er dan zo een vies ventje is dat een vrouw wil lastig vallen, zal ze hem wel ineenslaan zekers zoals een vent het zou doen ? Waar maken we ons druk om ? Dat wil niet zeggen dat vrouwen weerloze deernes zijn die een witte ridder nodig hebben, dat wil gewoon zeggen dat de maatschappij gewoon geintegreerd heeft dat een vrouw nu eenmaal gemiddeld gezien iets meer risico loopt en zelf een kleinere bron van risico is, en daarom zijn er KLEINE AANPASSINGSKES die dat "in evenwicht" brengen. Waaronder vrouwentoiletten, vrouwenkleedkamers, en vrouwensport (anders gaan vrouwen helemaal geen sport meer kunnen doen op competitie niveau, tenzij biljarten en schaak spelen en zo he). Laatst gewijzigd door patrickve : 12 mei 2023 om 20:11. |
|
|
|
|
|
|
#509 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Die gast deed het om een punt te maken. Maar binnenkort vind je dat soort "vrouwen" in uw kleedkamer en toiletten. Ik zie zelfs geen reden waarom er nog een man zou zijn die zich niet als vrouw laat verklaren. Van zodra een eenvoudige verklaring volstaat, denk ik dat ik mij "vrouw" verklaar. Ik zie geen reden waarom ik dat niet zou doen. Enkel maar extra privileges. En ik kan misschien zelfs aan zekere competitie sporten beginnen doen Laatst gewijzigd door patrickve : 12 mei 2023 om 20:17. |
|
|
|
|
|
|
#510 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn nick is niet toevallig KNUPPEL. IK ben geen arme sukkel die bang is om naar een vrouwentoilet te gaan waar ik de kans loop om me neer te zetten op een door een "vrouw" met een piemel bezeikte WC-bril. Ik sta mijn mannetje en plas er met plezier rechtstaande overheen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 mei 2023 om 20:23. |
|
|
|
|
|
|
#511 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#512 | |
|
|
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/05/12/jambon-bpost/
Citaat:
Zich uitsloven om anderen af te zeiken en dan zelf met een kop vol boter staan. Naast de vraag of een oppositie geloofwaardig is als ze leugens gebruikt, moet men zich nu toch gaan afvragen of die N-VA rakkertjes niet eerst eens nadenken voordat ze in hun eigen voeten gaan schieten ! Met die N-VA is het alle dagen pret. Alleen spijtig dat ik als werkende burger dat komisch slecht toneel moet mee betalen.
|
|
|
|
#513 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ben eens benieuwd of de rechterflank nu ook zijn ontslag gaat eisen. Maar er volgt zeker en vast een uitleg dat dit helemaal iets anders is..... |
|
|
|
|
|
|
#514 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er zou teveel personeel werken bij BPost. Ik zie dat toch niet zo. In het postkantoor is het aanschuiven en ik sta versteld van de uitgebreide kennis van de mensen die er werken; waar die allemaal niet van op de hoogte zijn ... terwijl je staat te wachten hoor je allemaal die verschillende vragen en verzuchtingen waarop wordt geantwoord .... De postbodes lopen zich ook de benen vanonder het lijf. Als Barbara Pas echter vraagt naar het wie en wat van het personeel en de taalverhoudingen in het bedrijf krijg ze geen antwoord ...
|
|
|
#515 | |
|
|
Citaat:
Dan moeten ze op hun karakteristieke lachwekkende driftkikkermanier idd nu het ontslag van Jambon vragen ? Wat wordt het ? Lachen of Stikken in de hypocrisie van de totale ongeloofwaardigheid ?
|
|
|
|
#516 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#517 |
|
|
Dit lijkt een forum voormiddag zonder N-VA-rakkertje te gaan worden.
Na den djoef van de -4 gisteren erop Vandaag de Bpost boomerang in de muyle Het weekend moet nog goed en wel beginnen maar het kan al niet meer stuk !
|
|
|
#518 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#519 |
|
|
Ze zijn al ganzeveren en perkament aan het ronddelen
Agenda totaal afgelast nog slechts één agendapunt op dat congres Herschrijven in schoonschrift van de discussiefiches. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
#520 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
|
|