Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat?
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juli 2023, 05:48   #21
Onzijdig
Eur. Commissievoorzitter

Onzijdig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Dat was mijn punt niet. Mijn punt was enige kennis van de wereld. ENIGE.
Hoe kan Belgie bvb 30 graden warmer (of kouder) zijn dan Nederland, Duitsland, Frankrijk, Engeland? Een hitte of koude blizzard a la die die een kuude mammoeten zo verraste dat ze bevroren in galop posities?
30 graden verschil op zulke korte afstand, orde honderden kilometer, BUITEN dus, dat moet een fenomenaal drukverschil geven, windkracht 10 in 't kwadraat. Huizen honden en baaskes die in een straalstroom omhoog worden gezogen, het moet wel lijken op een atoombom paddestoel.
Dat is dan niet 'te mooi om waar te zijn', maar TE ZOT om waar te zijn.
Je algemene kennis moet daarvoor nog veel slechter zijn dan die Groene Amerikaanse trien die dacht dat een kleurenspectrum in de lucht door vervuiling kwam en daar een filmke van op Youtube plaatste om de industrie het kapitalisme enz mee zwart te maken, terwijl het een regenboog was.
Alle grenzen sluiten. Aanwerving groene klimaat douaniers, hela tis te warm, gij moogt niet binnen.
Zo moet de hitte buiten blijven.

Zot zijn doet geen zeer . LOL
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2023, 08:37   #22
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Met een lens moet die 25% te halen zijn.
In Brussel zitten ze dicht opeen, zit het klotigste deel van de bavolking (MOET van Europa), wat het maakt tot een geschikt proefterrein.
De diameter en de hoogtepositie van de lens moeten dan zodanig zijn dat het brandpunt Brussel binnen heeft, het zal dus geen zaklens zijn.
En ze moet daar op die hoogtepositie ook worden gekregen.
Maar dat zal wel lukken met de alleskunnende artificiele intelligentie zeker?
Ook, het gaat een tijd nodig hebben, voor instant crematie wordt de lens te zot groot.
Dus gaat er douane rond Brussel moeten komen om ze er binnen te houden, die dat ook van enige afstand kan bewerkstelligen, of, er eerst een Muur rond Brussel bouwen, we kunnen daarvoor Putin inzage vragen in de Russische archieven, of misschien helpen de handleidingen.van de wegenherinrichtingen hier al een heel stuk, is te bezien.
Probleem is en blijft wel dat de warmere lucht daar binnengehouden moet kunnen worden, er zou een soort van conische km lange buis met als kleinste diameter Brussel en grootste diameter de lensdiameter moeten geplaatst worden, Moesten we die grootste diameter net wat minder maken zou dat het probleem van de lenspositie kunnen oplossen, die kan dan als een soort sokkel fungeren. De buis gaat transparant moeten zijn, om schaduw buiten Brussel te voorkomen.
Maar dit is sukkelen, waarom vragen we Putin, of the United States, of een andere kernmacht niet om gewoon door een vlieger of raket een clusterkernbom daartoe in te zetten? Véél goedkoper en die 25% even rap als zo een instantsoep te bewerkstelligen?
Het is voor het goede doel, ze kunnen het als een kostenpost inbrengen bij de War on Terror.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2023, 09:59   #23
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Als Putin een nucleair tapijt gaat leggen over "het MOET van Europa" in Brussel zijn we ervanaf.
Als ie daarna met zijn cremekarren Belgie binnenrijdt ga ik een ijsje kopen.
Het valt mij ook op hoe mensen die extreem-rechts stemmen worden altijd opnieuw gecharmeerd door dictators en neigen tot collaboratie met de vijand. Hoe zou dat toch komen?

Ik kan dit natuurlijk niet bewijzen, tenzij u geheel ontoevallig op het Vlaams Belang zou stemmen.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2023, 10:42   #24
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Het valt mij ook op hoe mensen die extreem-rechts stemmen worden altijd opnieuw gecharmeerd door dictators en neigen tot collaboratie met de vijand. Hoe zou dat toch komen?

Ik kan dit natuurlijk niet bewijzen, tenzij u geheel ontoevallig op het Vlaams Belang zou stemmen.
NATUURLIJK stem ik op het Blok.
Al van 2004.
Je moet
- jong
- idioot
of
- collaborateur
(meerdere checkmarks is okee)
zijn om nog op andere partijen te stemmen.
Na al mijn eerdere stemmen op andere partijen werd immers verraad gepleegd, en daar leerde ik uit.

Het Vrije Westen is het Westblok geworden, het grootste blok, en daarmee het ergste.
Dus als een klein blokske hier komen tingelingen, ga ik OOK maken dat ik vooraan sta, kwestie dat ik de scene kan verlaten met een ijske.
Want ik zal de enige niet zijn, en, die karren gaan ook niet vanzelf freebie blijven komen, natuurlijk. Het is dan aan de fans van ijsjes om te maken dat ze blijven
komen, door te maken dat dat nodig is om geen kasseien en goeiendags te voelen.
In bovenstaande zit toch niks onlogisch he.
Wat zou jij dan wel doen?
Door wat wordt jij "gecharmeerd"?
Jij stond in 2020 vooraan in beeld te juichen zeker?
Dat hebben we nog gezien hoor.
10 jaar voor 1000 jarig Groot Duitsland terug klein werd.
Mot je een Youtube filmke hebben?
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 27 juli 2023 om 10:43.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be