![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alleen extremisten zoals u keuren dit goed .
|
|
|
|
#302 |
|
Europees Commissaris
|
Waarom bant de moderatie deze Holocaustontkenner niet?
|
|
|
|
|
|
#303 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 17 december 2023 om 12:39. |
|
|
|
|
|
|
#304 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#305 |
|
Europees Commissaris
|
Als ik een ban van een maand krijg omdat ik een paar Poetinpijpers op hun plaats zet, moet de moderatie een Holocaustontkenner ook bannen.
|
|
|
|
|
|
#306 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Bron?
|
|
|
|
|
#307 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dan. Ik kies toch zelf welke boter ik wil.
|
|
|
|
#308 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#309 | ||
|
|
Citaat:
Ofwel houdt u zich van den domme, ofwel bent u ter kwade trouw, ofwel bent u echt naïef. Speciaal voor u: 1. Al gehoord van de islamitische, Arabische hordes uit Soedan die de christenen en animisten in Zuid-Soedan (Dinka en Nuer) vooral vrouwen en kinderen, want verkrachtbaar en plooibaar, mannen worden in de regel meteen afgemaakt, regelmatig ontvoerden en als slaven in het noorden verkochten en verkopen? U gelooft me niet? Ik kan u warm aanbevelen het boek van Francis Bok “Escape from slavery: the true story of my ten years in captivity and my journey to freedom in America” te lezen, waar hij zijn leuke ervaringen heel gedetailleerd beschrijft. 2. Al gehoord van de islamitische, Arabische hordes uit Soedan, die hun medemoslims, de Nuba tot op de dag van vandaag ontvoeren (wederom, vooral vrouwen en kinderen)? En dat ondanks het feit dat volgens hun eigen Koran een moslim geen medemoslim tot slaaf mag maken? Weet u hoe ze daarrond dansen? Heel simpel, een Soedanese Arabier vindt dat de Islam niets is voor zwarten, en ze dus niet als Moslims beschouwd worden, ergo kan men ze tot slaaf maken. U gelooft me niet? Ik kan u warm aanbevelen het boek van Mende Nazer “Slave” te lezen, waar ze die eigen leuke ervaringen heel minutieus beschrijft. 3. Al gehoord van hoe IS in Syrië en Irak huisgehouden heeft? Wat ze duizenden Yezidi-vrouwen en kinderen aangedaan hebben in hun Kalifaat in naam van de Islam en in precieze navolging van hoe de voor hun edelste mens in hun heilig boek de Koran gedaan hebben? U kunt dit in talloze persberichten wereldwijd nalezen, interviews met gevluchte mensen, overlevenden en ontsnapten bekijken en beluisteren. 4. Al gehoord van wat de Taliban vrouwen in het algemeen aandeden tijdens hun eerste heerschappij van 1996 tot 2001 aandeden, en nu sinds 2021 weer aandoen? Wederom tal van reportages en getuigenissen daaromtrent 5. Al gehoord van de genocide van Arabische Janjaweed tegen hun medemoslims in Darfur? Ook dit is wijd en breed gedocumenteerd in tal van persberichten, documentaires, interviews en reportages. De vijf voorbeelden zijn maar enkele van de talloze wreedheden die door moslims in naam van de Islam uitgevoerd worden. En als u dat als fake news of niet echte Islam of enkel een bepaalde stroming van de Islam, of bepaalde extremisten wilt wegdoen, bent u ofwel heel naïef ofwel ter kwade trouw.
|
|
|
|
|
#310 | |
|
|
|
|
|
|
|
#311 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor Hamasianen, je kan de bronnen ideologisch terugbrengen tot een aantal versen en hadiths.
Voor de fysieke bronnen, de baarmoeders, die eigenlijk kleine kazernes zijn, met compact opgeslagen baarmoeders en woestijnrovertjes.
|
|
|
#312 | |
|
|
En dan nog zeggen dat die barbaren niet inventief zijn...
|
|
|
|
|
#313 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het zou je sieren als jij ook niet om die van anderen vraagt. Kom hier liever eens met goede argumenten waarom Netanyahu 20.000 burgers mag vermoorden. Citaat:
Terug naar de islamitische goodlife ![]() Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 17 december 2023 om 13:35. |
||
|
|
|
|
|
#314 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Enkele rapporten van die piste van allemaal afmaken. Er zijn er zo nog, ook allemaal gebuisd. Hoeveel keer moet iemand gebuisd zijn om iets anders te pogen?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
|
#315 |
|
Europees Commissaris
|
Ik vind het relevanter een Holocaustontkenner aan te pakken dan me voor de 50ste keer in een 100-jarig conflict te mengen waarbij min of meer vaststaat hoe iedereen erover denkt.
|
|
|
|
|
|
#316 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is gewoon op een driehoekje klikken. Niet vragen.
Citaat:
Citaat:
Dat de vijand ervoor zorgt dat hun hoop verkrachters en plunderaars eruit ziet als burgers, en de burgers daarbij helpen is een belangrijk detail. En 20 000, da's met moeite een mistdruppeltje in de caldera van Yellowstone. Als U nu 200 000 000 zou schrijven , dan noem ik het een goed begin. Citaat:
In tegenstelling tussen de daden van moslims, die in de meeste gevalllen volledig goedgekeurd zijn door hun perfect mannelijke grondlegger en zijn spirituele opvolgers. Citaat:
|
|
|
|
#317 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen, integendeel, het is hoe hun politiek handvest hen dat voorkauwt.
|
|
|
#318 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Palestijnen zaten te juichen van plezier met de oorlogsverklaring en aanval van Hamas, ze wilden oorlog. Waarom zitten ze dan te zagen en klagen dat er oorlog is, ik begrijp het niet, dachten ze soms dat Israël niets ging doen met die oorlogsverklaring? Zijn ze zo gatachterlijk dom? |
|
|
|
|
|
|
#319 | |
|
|
Ook weer waar.
|
|
|
|
|
#320 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zowat alles van de laatste 30 jaar wijst daar toch op, niet? Het Russische regime heeft de EU/Westblok expansie getolereerd tot maar niet met Oekraine. Je kunt dus niet beweren dat die rap op hun teentjes getrapt waren, terwijl voor EU/Westblok regimes een koeievlaai op de mat voor hun deur al volstond om de hele veestapels van alle boeren binnen de 20000 km af te gaan maken Als Putin bvb zegt dat het NAVO hoofdkwartier in Brussel is, en ik zeg dat ie gelijk heeft, dan kun je met diezelfde beoordelingsteneur mij verwijten dat ik Putin steun en op die basis foei roepen. Feit is toch dat de Westerse kopstukken toen de Russische een reeks beloften in elk eigen woorden maakten, en ze die nadien van de 1ste tot de laatste braken, en reeds bij het maken dus door die personen niet door hun opvolgers er indicaties waren van de Russen willen bedonderen, zoals bvb die toegevoegde handgeschreven commentaar van James Baker in de marge van een brief die enige van de beloftes vermeldde, you didn't see a leveraged buyout until you see this one, West Duitsland dat de Sovjetunie economische voordelen beloofde, als een lilliputter die een stuk van zijn lilliput taart aan Gulliver beloofd, om Gulliver te overtuigen Braaf te wezen. Sommigen in de Supreme Sovjet vertrouwden het niet en werden daarom opzijgeschoven, maar achteraf bleek hun wantrouwen terecht geweest te zijn. Had het Westblok zich nog beperkt tot de hereniging van Duitsland, die omschreven en ook beloofde Europese veiligheidssamenwerking met Rusland erbij had nog gekund maar nee dus de Westblok regimes startten operatie SinterklaasBarbarossa, 1 na 1 de Oostblok regimes tot vazal kopen, tijdens dat proces steeds meer de gedupeerden, de speelgoedbetalers onder de knoet houdende, in die mate dat het Vrije Westen een Westblok a la Sovjetunie geworden is, en bvb huizenprijzen maal 2 tijdens die veroostblokking, en sinds de olierantsoeneringen van de jaren zeventig, maal 3. De Val van de Muur was de eerste steenlegging van het Westblok. De Sovjetunie is een dikke 1000 km westwaarts verschoven. Bij de Val van de Muur dacht het volk dat een groot deel van de wereld vrij was geworden. Nou nee, de toename van vrijheid daar ging gepaard met afname hier, het was een verschuiving en dat is ook impliciet aan Sinterklaas, die maakt geen speelgoed, die krijgt het van de 1 om het aan de ander te geven, en deze Sinterklaas is er 1 die met een volle zak speelgoed vertrekt en de halve zak uitdeelt, en met de ontbrekende helft een groot Sinterklaaskasteel met 7 milieuvriendelijke en klimaatvriendelijke toeters en bellen bouwde.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|