![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#342 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Guly Szor, een Israëlische met Pools-joodse wortels:'Ik geloof niet dat er een exclusief joods land moet zijn of dat je iemands identiteit moet uitwissen om je eigen suprematie te vestigen. Vermits mijn grootouders door gelijkaardige ideeën hun levens verloren in de getto’s geloof ik net het tegenovergestelde. Veiligheid voor joden komt pas als we deel uitmaken van de identiteit van de plaats waar we leven.’ Bron
|
|
|
|
#343 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar in plaats van hier aan gehoor te geven, en rust te geven aan onze samenleving, gaat een deel ondanks het verbod, hardhorende mensen toch demonstreren op tijdelijk verboden terrein, namelijk De Dam. En dan huilie huilie doen als de politie met de ME de orde moet handhaven. Ik ben niet tegen Israel noch Palestina, maar ik heb een hekel aan mensen, die hun reet afvegen met de regels binnen onze maatschappij. Zelfde geldt voor die klimaatdrammers die ondanks alle verboden, toch hoe het wettelijk niet mag, gewoon op de A12 gaan zitten, ja straf die lui dan gewoon. Boeren met tractors op de snelweg vind ik ook niet oké, allemaal veel te veel anarchie. Demonstreren is een groot goed en daar zijn in het algemeen plaatsen zoals het malieveld voor. |
|
|
|
|
|
|
#344 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
(een simpele elucubratie van mij. Niets achter zoeken.
|
|
|
|
#345 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat we gezien hebben is gewoon de standaard reactie van de groepjes importplunderaars die weer eens laten zien dat de post 1968 rechtsstaat gewoon uitgehold is.
|
|
|
|
#346 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#347 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Je kan bijvoorbeeld ook in een kerk uw schoenen uitdoen, en tot allah bidden.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 20 november 2024 om 08:55. |
|
|
|
|
|
|
#348 | |
|
|
Citaat:
Weet je wie de regels van fatsoen aan hun reet afwegen ? Dat is de regering Schoof die de grenzen van onze grondwet opzoekt. En slecht voorbeeld van de leiders doet volgen. Dat hoort je nu van Hertzberg en andere NSC-ers die vertrekken Het schorriemorrie blijft zitten ,niet alleen de daders van de PVV , ook de collaboranten. Laatst gewijzigd door cato : 20 november 2024 om 09:08. |
|
|
|
|
|
|
#349 | |
|
|
Citaat:
In stadsgedeelten in Berlijn met een hoge concentratie Arabische bevolking kunnen homo's en joden niet meer veilig over straat wandelen. Is nu de integratie van joden en homo's mislukt? https://www.zerohedge.com/political/...s-police-chief
|
|
|
|
#350 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#351 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#352 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#353 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#354 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#355 | |
|
|
Citaat:
Ge weet wel, een Alain Prost neus.
|
|
|
|
#356 |
|
|
Voor zover wij kaarsjes en wierook mogen branden om bijvoorbeeld de slachtoffers van de slachtpartij in de Bataclan, die vielen in naam van allah, te mogen herdenken in grote moskee van Brussel, dan zijn we "effen" hé.
|
|
|
#357 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
terwijl moslims met alles wegkomen. Ik ben geen straatboefje maar heb een vriendin, een eigendom,... Al zou ik maar al te graag die moslims het leven zuur maken tot ze terug naar hun eigen habitat verhuizen. Moslims zijn niet alleen een bedreiging voor joden maar voor alles wat niet moslim is. |
|
|
|
|
|
|
#358 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En er waren tijdens corona ook geen ordeverstoringen op het Museumplein. Dus dat politiegeweld was compleet belachelijk. En een Halsema die dan dat geweld van de politie consequent goed praat. Daar zit de schande. |
|
|
|
|
|
|
#359 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 20 november 2024 om 14:49. |
|
|
|
|
|
|
#360 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Ik wist niet dat die moordenaar een moslim was al bedoelde ik het niet zo letterlijk.
Met alles wegkomen bedoel ik eerder met de discriminatiewetten. Een moslim wordt hier steeds als slachtoffer gezien maar nooit als dader, eigenlijk is de slogan "From the river to the sea" genoeg om opgepakt te worden volgens de discriminatiewet maar dat durft men niet. Als je een meme deelt die als haatspraak kan overkomen kun je zwaarder bestraft worden dan een pedofiel. (Sven Pichal). Ik denk als er een moslimjacht zou georganiseerd wordt er meteen daders worden ge-arresteerd in tegenstelling tot de jodenjacht in Amsterdam. In het Verenigd Koninkrijk zijn er veel gevallen waar kerken gevandaliseerd worden door moslims ongemoeid gelaten, maar mensen die protesteerden tegen de mosliminvasie wel opgepakt tja... Dat pedofiel Sven Pichal minder straf krijgt dan Dries Van Langenhove zegt ook veel over het kromme rechtssysteem hier. |
|
|
|