![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3541 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#3542 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe, ik dacht dit enkel in de kolonies gebeurde met de 'eerste mensen' omdat alle - en enkel de - blanken van nature racistisch zijn ... #verlorengeneraties #dekolonisatie
Tijd voor Ättestupa. Laatst gewijzigd door Vlad : 22 augustus 2025 om 09:23. |
|
|
|
|
|
#3543 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gearresteerd voor het maken van grappen en uiten van een mening.
Citaat:
|
|
|
|
#3544 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#3545 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het departement Omgeving stuurt woke adviezen naar leerkrachten ...
Citaat:
|
|
|
|
#3546 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, maar ik zie eerlijk gezegd het probleem niet, zolang die mensen dat plezant vinden.
|
|
|
#3547 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor goedkope ombouwoperaties kan men naar Iran, een soort medisch toerisme. Het land probeert daarmee buitenlandse deviezen aan te trekken. Het land verplicht zijn eigen homo's en lesbiennes ook om zich te laten ombouwen want homofilie is er verboden. Wat bij ons soms uit dommigheid of extreem activisme gebeurt doet de staat ginds met voorbedachte rade: homo's en lesbiennes uitroeien.
|
|
|
#3548 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Leuvense wokes folterden Leuvense gemeenteraadsleden. Verscheidenen, waaronder burgemeester Redouani liepen schade aan de trommelvliezen op. PVDA'er Anton Nilis kreeg een bloedneus.
![]()
|
|
|
#3549 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#3550 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dat woord heeft echt alle betekenis verloren. Iedereen gebruikt dat maar te pas en te onpas. Waarom ge dit in deze draad post… joost mag het weten…
|
|
|
|
#3551 |
|
Minister-President
|
Dit is woke (althans hoe ik het begrijp): https://www.youtube.com/watch?v=-qzjR2ZzTec
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 21 oktober 2025 om 07:55. |
|
|
|
|
|
#3552 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Lees de commentaren eens...
|
|
|
|
#3553 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#3554 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik durf er mijn hand voor in het vuur steken dat de actievoeders zichzelf woke noemen.
|
|
|
#3555 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sinds dat boekje van Wijns hoor ik dikwijls mensen zeggen, woke is zo erg niet, gewoon mensen die het opnemen voor de onderdrukten. Maar dat is niet zo. Er is geen sprake van emanciperen, sterken, helpen, verdraagzaamheid, pluralisme, ... . Het draait om slachtofferschap, wraak, uitsluiten, ... en dat allemaal gebruik makend van onwetenschappelijke bullshit, cherrypicking, whataboutism, ... . De hele kritische dekolonisatietheorie komt neer op alles wat fout gaat in de wereld is de schuld van de blanken waarbij men de ogen sluit voor het goede wat het westen heeft teweeggebracht en het slechte dat evengoed elders plaatsvond. Het is niet omdat er ergens een diertje is dat tijdens het leven van geslacht verandert dat elke mens dat ook in zich heeft en men kinderen bij de eerste vraag ernaar moet beginnen ombouwen. Obees zijn is niet gezond of een keuze waar de rest van de samenleving geen last van heeft. Wiskunde is geen westers racisme dat op gelijke voet zou staan met wiet roken en naar de wolken kijken. Woke is zo fout als het maar kan zijn en het getuigt van ingroepdenken, racisme dus, en/of intellectuele luiheid, om het te verdedigen.
Tijd voor Ättestupa. Laatst gewijzigd door Vlad : 25 oktober 2025 om 09:00. |
|
|
|
|
|
|
#3556 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#3557 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik ben al woke genoemd, geen idee owv welke specifieke mening ik hield. Ik vind, iemand of iets “woke” noemen, DAT getuigt van intellectuele luiheid. Het is genoeg om te zeggen dat iets woke is, zonder precies te zeggen zat nu precies het probleem is. Identiek zo met “neoliberaal”, wat je wel vaker hoort in linkse kringen op rechts economisch beleid. Wat is precies “neoliberaal”? Het kan al zeker niet de klassieke betekenis zijn (https://nl.wikipedia.org/wiki/Neolib...me_(hedendaags)) En dus net zo “woke”, alleen, van den andere kant. Rechts vindt “iets links” niet tof?: WOKE! (Wrokwetenschappen en Sokol dateren ruim can de intrede van “wokism”, dus dat kan het niet zijn Vlad…)
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 28 oktober 2025 om 19:54. |
|
|
|
|
|
|
#3558 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Britse chirurg veroordeeld na amputatie van eigen benen: "Onderdeel van seksuele obsessie"
Zou het ?? Sommige hun fantasiëen .... Een leuke woke & racistische video: https://www.instagram.com/reel/DNRCtzayHoe Als blanke zeg ik: "Ik wil zo iemand ook niet !!"
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|