![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2801 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 13 oktober 2025 om 11:17. |
|
|
|
|
|
|
#2802 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#2803 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De truuk van het cordon is iets anders, een politieke kartelvorming die iedereen in het kartel goed uitkwam en nog steeds goed uitkomt. Het kwam uiteraard de sossen en aanhang aanvankelijk goed uit, maar ook een flink stuk van "rechts" of dat dachten die idioten toch, omdat ze zo DACHTEN alles van "rechts" binnen te doen. Een De Weverke, kom.
|
|
|
|
#2804 | |
|
|
Citaat:
Die man hoort in de psychiatrie. Niet in een school.
|
|
|
|
#2805 | |
|
|
Citaat:
Het is een beperking van wat ge moogt zeggen over migratie politiek.
|
|
|
|
#2806 |
|
|
De multicultuurwaanzin, de klimaatwaanzin, de transgenderwaanzin, de vaxxcismewaanzin, kortom alle collectivistische dwanggedachten, schragen op censuur van objectieve waarheid.
|
|
|
#2807 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.theguardian.com/us-news/...k-social-media Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#2808 | |
|
|
Citaat:
Iemand zijn visum intrekken, omdat hij het land haat waar hij komt van "genieten" is iets anders dan een autochtoon (voorwaardelijk) in den bak steken omdat hij stil protesteert. https://care.org.uk/news/2024/10/man...alised-thought Het is bovendien het "what-aboutisme" der "whataboutismes." De waanzinnigen hebben nooit het recht gehad de objectieve waarheid te censureren. Het feit dat er nu ge-gaslight moet worden dat dat "aan de andere kant ook gebeurt" objectiveert de waarheid gewoon dat er in het verleden daadwerkelijk gecensureerd werd door de waanzinnigen. Er wordt niet gezegd "jullie mogen NIET censureren, want wij deden dat niet." Er wordt gezegd, "wij mochten censureren, want jullie doen dat nu ook." Nu, de waanzinnigen zijn nog steeds op héél veel belangrijke plaatsen aan de macht. Dus uw bijdrage hierboven bewijst dat er nog steeds op grote schaal gecensureerd wordt door de waanzinnigen. https://www.hln.be/binnenland/non-bi...ders~a417d8ce/ Géén lezersbijdragen. Censuur dus. Bij de meeste actuele onderwerpen op HLN zijn lezersbijdragen mogelijk. Maar niet bij DIT onderwerp.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 15 oktober 2025 om 10:23. |
|
|
|
|
|
|
#2809 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die mens in het land haat het land niet, hij zegt gewoon de waarheid over een predikant. Wie verwart er nu een land met een predikant.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 15 oktober 2025 om 12:37. |
|
|
|
|
|
|
#2810 | |
|
|
Citaat:
Haat je de mening van de overgrote meerderheid van de bevolking in een land, dan haat je het land hé. De niet-meer-visa-houders in kwestie zouden dan ook zélf dat gehate land, waar ze naartoe kwamen, terug kunnen verlaten, om terug te keren naar het land dat ze verlaatten, en dus waarschijnlijk OOK haten. Als je alle plaatsen waar je bent haat, dan zou ik wat introspectie beoefenen, zou ik tegen die niet-meer-visa-houders zeggen. Trouwens, je gaat niet in op de rest van mijn post.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 15 oktober 2025 om 13:31. |
|
|
|
|
|
|
#2811 |
|
|
In het kort;
Emanuel Brünisholz, Zwitser, reageerde in 2022 op een post van Andreas Glarner (Lid van de Zwitserse Nationale Raad) waarin werd gepostuleerd dat het niet mogelijk iemand zijn geslacht af te leiden aan diens skelet. Brünisholz schreef; "Als je (LGBTQI) mensen opgraaft na 200 jaar, dan vindt je alleen mannen en vrouwen, gebaseerd op hun skelet. De rest is een mentale ziekte bevorderd door het narratief" https://jonathanturley.org/2025/10/2...eflect-gender/ https://europeanconservative.com/art...al-sex-exists/ Omdat Brünisholz niet-falsifieerbare wetenschappelijke feiten aanhaalt, namelijk dat het perfect mogelijk is iemand zijn geslacht af te leiden aan skeletonderzoek, die niet in lijn liggen met wat de Zwitserse overheid aanziet als waarheid, werd hem een boete van 500 Zwitserse Frank opgelegd, onder "dekking" van haatspraakwetgeving. Als Brünisholz weigert te betalen mag hij 10 dagen in den bak gaan zitten. De hoeveelheid voorbeelden, die aantonen dat haatspraakwetgeving niets meer is dan een dekmantel voor pure en onversneden waanzinnigheid en censuur van biologisch niet-falsifieerbare wetenschappelijke feiten is haast niet meer bij te houden.
|