![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
| Bekijk resultaten enquête: Geloof jij dat MOSLIMS een meerderheid zijn na 2040 in Nederland en Belgie? | |||
| JA |
|
4 | 57,14% |
| NEE |
|
1 | 14,29% |
| Ik weet het niet |
|
0 | 0% |
| Verplicht de migranten om op te rotten op eigen kosten... RAUSCH |
|
3 | 42,86% |
| Hou Nederland en Belgie Blank, HELwit en beschaafd aub |
|
1 | 14,29% |
| Wij blanken zijn al een onderdrukte, gehate etnische groep... in eigen land... |
|
2 | 28,57% |
| Dewanand is ziek, schizofreen, gestoorde topic is dit |
|
1 | 14,29% |
| Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 7. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Minister-President
|
onderwerp
Geloof jij dat MOSLIMS een meerderheid zijn na 2040 in Nederland en Belgie? analyse (01) Zie onder he, posting van Kattig OORLOGSplan na de verkiezingen van 29 oktober 2025. LIJKT al te laat, verdoemde Nederland en Belgie die na 2040 dus heel zeker MENA Moslimmeerderheids Naties zullen zijn, en de inheemse Blanken zijn dan een (uitstervende en onderdrukte ) Etnische Minderheid. Alle politieke partijen zijn nu hier schuldig aan, en niemand heeft een zinnige visie en oplossing meer in heel Nederland en Belgie die dus na 2040 TER ZIELE zijn, ten grave gedragen en heel diep begraven in de oude Veenmoerassen, waar al miljoenen lijken van de oeroude Nederlanders en Belgen vele eeuwenlang liggen weg te rotten in het diepe veen. Mijn lijk kan daar bijgelegd worden denk ik nu. (02) HOe voelt dit aan? UIT je gevoelens eens in deze topic of pb mij. Het is de VERDOEMENIS nu voor elke Inheemse Blanke Belg of Nederlander denk ik. (03) HEt geboorteoverschot van de MENA Islamieten zal zeker tot 2040 behoorlijk hoog blijven en hun immigratie zal ook veel groter zijn dan van de andere etnische groepen dus logischerwijs zullen de MENA Islamieten uit het MIdden OOsten, Noord Afrika en de Azie de etnische meerderheid worden na 2040 in Nederland en Belgie. (04) Niemand weet meer hoe dit kan worden tegen gehouden, en Extreemrechtse of Nazi stijl militaire middelen met nieuwe Christelijke Kruistochten zijn toch ahw zelfmoord. (05) Uit je verdriet en gevoelens aub in deze onderzoeks topic. De wil van Allah kan in Kali Yuga de WET worden omdat de Adharma zal overwinnen in dit verdoemde tijdperk volgens het klassieke HIndoeisme, als een satanistisch, verdoemenis geloof van zwarte Untermenschen uit het oude INDIA. Hindoeisme is een geloof in hogere, halfblote, grootgeschapen Blank Arische GodsBEELDEN zonder hoop, en ik heb dit ook duidelijk gemerkt gedurende de gesprekken met vele zwarte hindoe aapjes. (06) Vergeet niet de aanwas van nieuwe tot islam bekeerden als extra islamiserings factor, en hierom zijn de gegevens van het CBS dus onjuist en veels te lage schattingen. Heel veel inheemse blanke meisjes hebben zich toch tot Islam bekeerd en baarden daarna alleen voor hun Religieuze pooier, Allah, haha haha toch denk ik nu dat dit begrip, 'Religieuze Pooier' toch WAAR kan zijn in ELK geloof hahha haha (aangevuld he dit stukje tekst hahha lachen ok elke gelovige meid wil een religieuze prive pooier denk ik nu haha haha ) ============================== Belangrijke posting, zie hier uit andere topic onderin punt (05), geef jouw mening visie ideeen mbt Deltaplan Massa Remigratie plan alle NIET Witte, en MIX Auslanders in Nederland en Belgie VOL=VOL ok het hier Barstensvol nu in Nederland en Belgie, verstedelijking en de hele Betonnen JUNGLE is al meer dan 20 procent van het totale oppervlak in deze TurfPOLDER Lage Landjes. ========================== https://forum.politics.be/showthread...2#post10554402 Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie Bedreiging dood Timmermans en Van Baarle, slechts 30 dagen celstraf Ben jij doodsbang voor Geert Wilders?? Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht Volgens sommige peilingen heeft die lapzwans van een Timmermans nog kans op succes. Als dat het geval is zijn de Hollanders nog dommer dan algemeen aangenomen. ========== Dewanand schrijft: ja joh, Skobolev (01) ik Stem toch VVD omdat het een sterke kennispartij is en het bedrijfsleven, MKB oa is de MOTOR van een economisch sterk en vitaal Nederland als Kenniseconomie. (02) Na de verkiezingen zal ik Groenlinkspvda toch moeten aanvallen, om mijn toekomstdroomplan mbt Herkolonisatie ZWART suriname te ondersteunen of zij moeten mij dan keihard royeren waarna het discriminatie drama van mij in KKK/ NSB Nederland compleet zal zijn. Dus een OORLOG met groenlinkspvda openbaar lijkt mij leuke marketing komende 12 maanden. (03) Triest is dat Nederland en Belgie zeker na 2040 dus MOSLIM meerderheids Naties zullen worden en het is nu al TE LAAT, de PVV van Geert Wilders is nu al totaal machteloos om iets aan deze VERDOEMDE toekomst te doen denk ik nu. (04) De binnenlandse rassenoorlog en ook nog de religieuze oorlog zijn al overal zichtbaar en voelbaar, dus in Nederland en Belgie is alles al goed verneukt nu door de hele POLITIEK sedert de jaren 1960 toen de Massa immigratie begon van MENA Moslims, negers, koelies, MOngoloiden, MIXEN en andere NIET Blanken en NIET ARische Aapjes, dus dit moet na 2040 eindigen in een heel groot RASSENdrama, complete instorting eurozone economie met Hyperinflatie en hongersnoden en binnenlandse rassenoorlogjes overal, zal dan het doemscenario zijn na 2040, denk ik. (05) NEE de PVV van Geert Wilders heeft helaas geen expertise en kennis in huis om de Kenniseconomie te versterken in Nederland dus ik kan niet op PVV meer stemmen. Wel zal ik werken aan een realistisch Deltaplan mbt massa emigratie en massa remigratie, en dit is wel technisch en economisch haalbaar binnen vijf jaar, zelfs met een flinke WINST erbij. __________________ Kritisch Podium Dewanand https://forum.politics.be/showthread...2#post10554402 ============================== __________________ Kritisch Podium Dewanand ============================= ============= >> [Scr40_10_data_blankhouden, M] Laatst gewijzigd door dewanand : 29 oktober 2025 om 01:43. Reden: aanvullen corrigeren |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Minister-President
|
NEe nee nee, ik geloof AI MODUS niet dit AI beest LIEGT gewoon ok ///
De CBS statistieken zijn onvolledig en vervalst ok, aantal tot islam bekeerde mensen neemt alleen maar toe nu in Nederland en Belgie en heel europa dus AI LIEGT nu, zie hieronder: ========================== AI MODUS van google.com antwoord <week 44, donderdag 29 oktober 2025, 01:30 AM nacht >: VRAAG: Zijn MOSLIMS een meerderheid na 2040 in Nederland en Belgie? Denken Start van 26 zoekopdrachten Bekijken van 11 sites Informatie ophalen van Vluchten Vluchten Alles op een rij Verschillende onderzoeken tonen aan dat moslims na 2040 geen meerderheid zullen zijn in Nederland en België. Schattingen van onder andere het Pew Research Center uit 2017 suggereren een groei van het aandeel moslims in de totale bevolking, maar niet tot een meerderheid. Nederland Huidige situatie: Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) rapporteerde in 2023 dat 6% van de Nederlandse bevolking zichzelf als moslim identificeerde. Toekomstprognoses: De prognoses van het Pew Research Center uit 2017 suggereren dat het aandeel moslims tegen 2050 zou kunnen stijgen tot 9-15% van de bevolking, afhankelijk van het migratiescenario. Dit is aanzienlijk lager dan een meerderheid. Het is ook belangrijk om te onthouden dat deze schattingen verouderd zijn en in eerdere gevallen te hoog zijn geweest. België Huidige situatie: Er zijn geen recente officiële cijfers, maar schattingen uit 2018 suggereren dat 7-8% van de bevolking in België moslim is. Toekomstprognoses: Ook voor België voorspelde het Pew Research Center in 2017 een stijging van het aandeel moslims tegen 2050, tot 11-18%. Deze prognoses voorspellen eveneens geen meerderheid en kunnen in de praktijk lager uitvallen. Belangrijke kanttekeningen Veranderlijkheid van migratie: Toekomstige migratiebewegingen en het migratiebeleid zijn moeilijk te voorspellen en hebben een aanzienlijke invloed op de demografische samenstelling. Secularisatie: Net als in de rest van Europa neemt in Nederland en België de secularisatie toe, wat de groei van religieuze groepen kan beïnvloeden. Betrouwbaarheid van prognoses: Demografische voorspellingen op de lange termijn, zoals die van het Pew Research Center, zijn schattingen die afhankelijk zijn van aannames en met de nodige voorzichtigheid moeten worden bekeken. De conclusie is dat op basis van de huidige demografische projecties en analyses, een moslimmeerderheid in Nederland en België na 2040 niet wordt verwacht. Belangrijke informatie dubbelchecken Het is een goed idee om informatie op meerdere plaatsen te controleren. ============================= |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Minister-President
|
nou kijk hier ok, islam en aantal NeTTO ingezeten, immigrerende, geboren Islamieten zal sneller groeien in Nederland en Belgie, oa door het uitsterven van ruim 3,5 MILJOEN bejaarde inheemse blanken tot 2040 dus deze prognoses ziin niet exact en zeker linkse propaganda
============= AI MODUS beestje van google antwoord: vraag: hoe snel groeit de islam in Nederland en Belgie? Denken Start van 10 zoekopdrachten Bekijken van 83 sites Alles op een rij In zowel Nederland als België groeit de islam, voornamelijk door immigratie en hogere geboortecijfers, terwijl het aandeel christenen en niet-gelovigen afneemt. Nederland Huidige situatie: Volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) was in 2024 circa 6% van de Nederlandse bevolking moslim. Dit aandeel was in 2010 vergelijkbaar en bleef tussen 2010 en 2019 min of meer stabiel op 5%. Het aantal moslims in absolute zin groeide mee met de algemene bevolkingsgroei. Recente ontwikkelingen: Het CBS meldde in 2024 dat de islam de snelst groeiende religie was onder Nederlandse jongeren (18-25 jaar). Dit is opvallend, omdat de algehele daling van religiositeit die sinds 2010 werd waargenomen, stagneerde. Samenstelling: Nederlandse moslims hebben diverse achtergronden, waaronder Turkse, Marokkaanse, Surinaamse, Indonesische, Iraakse en Syrische. Toekomstige projecties: Analisten verwachten dat het aandeel moslims de komende decennia zal toenemen. Eén prognose uit mei 2025 suggereert een stijging naar 20% van de bevolking in 2050, hoewel dit afhankelijk is van migratiepatronen en geboortecijfers. België Huidige situatie: Het is moeilijk om exacte cijfers te verkrijgen omdat religieuze overtuigingen niet worden geregistreerd in de Belgische volkstellingen. Schattingen suggereren echter dat tussen de 4% en 7,6% van de Belgische bevolking moslim is. Recente ontwikkelingen: Het aantal moslims in België neemt gestaag toe, zowel door migratie als door geboortecijfers. In 2017 werd gemeld dat de moslimbevolking in België meer dan zou kunnen verdubbelen tegen 2050. Toekomstige projecties: 2050: Projecties uit 2017 lieten zien dat het aandeel moslims kan stijgen tot 12% tegen 2050. Meer recente schattingen uit augustus 2024 gaan uit van een aandeel van 18,2% tegen 2050, afhankelijk van migratieniveaus. Migratieniveaus: Een onderzoek uit 2017 voorspelde dat de groei van de moslimpopulatie zou uitkomen op 11% (zonder migratie), 15% (met reguliere migratie) en 18% (inclusief vluchtelingeninstroom) tegen 2050. Factoren voor groei: De groei van de moslimbevolking wordt voornamelijk gedreven door migratie en een hoger geboortecijfer in vergelijking met de rest van de bevolking. Belangrijke informatie dubbelchecken Het is een goed idee om informatie op meerdere plaatsen te controleren. ============================== in Kali Yuga zal de Adharma zegevieren en ISLAM is 100 % Adharmisch ============================= |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat nu la niet in de meeste EUropese landen? Op het net... Het ultieme doel van de islam: Wereldoverheersing
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#6 |
|
Minister-President
|
bijna hetzelfde ok:
Eenmaal een HOER altijd een HOER Eenmaal een MOSLIM altijd een MOSLIM EEN goede, vrome, gelovige, belijdende en ontmande, gecastreerde, EUNUCH Moslimman is een Bottom HOMOHoer van Allah......... ======================================== |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Poll is een beetje bizar.
Ik ben niet percee tegen migranten, maar wel tegen moslim migranten. Ik stel voor de islam gewoon niet faciliteren, alle moskees afbreken, vzws schrappen,... Van mij mogen ze zelfs een oprotpremie krijgen. Migratie uit andere landen kan wel positief zijn in tegenstelling tot islam. 2040 is nog net wat te vroeg maar als we geen drastische maatregelen nemen zal het wel zo ver zijn in 2060. Laatst gewijzigd door Glennos1 : 29 oktober 2025 om 18:30. |
|
|
|
|
|
#8 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is Dewanand...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#9 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Miaauw miaauw namastiaauw Maddox en Glennos1, (01) De 7 Poll meerdere keuzes zijn ahw toegepaste kwantum fysica theorie, mbt Islam kan het alle kanten opgaan, en de hele ISLAM wereld gaat ook continu alle kanten op in hun moskeeen en HOMO bordelen. (02) die Genitale verminking, mn besnijdenis jongetjes zorgt voor een soort parafiele stoornis bij de Hetero Moslim mannen en een soort pathologische stoornis om dus een geestelijke verbondenheid te voelen met vrouwen. Communicatie met vrouwen is dan ook geblokkeerd, door het verwijderen van de voorhuid van de penis, en dit is ook al onderzocht. (03) Maar Joden doen ook aan hele bizarre bijsnijdenissen van de jongetjes dus dit is iets wat ik niet goed begrijp van het Jodendom. En dit verklaart ook de Historische Jodenhaat in alle Blank Christelijke Naties, sedert de kerstening van de oude Germanen bloedig begon door het Christelijke Romeinse leger. (04) HOe het verder moet nu??? Ja, de Natuur zal ons een handje helpen na 2040 als de superstormen in Nederland en Belgie gaan razen en tieren. REF Jamaica, twee orkanen in tien dagen: windsnelheden van 250 km/uur. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Minister-President
|
Miaauw miaauw namastiaauw Maddox en Glennos1,
Vervolg: (06) Er zijn twee soorten immigranten: Wel assimileerbare in genetische zin en NIET assimileerbare in genetische zin (07) Veel NIET Blanke, en NIET Europese, etnisch religieuze minderheden sluiten zich hermetisch gesloten op in Endogame Kasten, en seksen alleen intern, en dit moet dus beboet worden denk ik, via verplichte seksuele integratie wetten, die stimulerend moeten werken en NIET perse VERPLICHTEND. (08) Dit is dus een heel pikant thema, en ik kom zelf uit de Zwarte wereld van negers en surikoelies, dus ik weet dat wij zwarten heel genitaal denken en voelen, en dit is een fundamenteel evolutionair verschil denk ik nu. de theorie hiervan is doodsimpel in de Harde Natuur. (09) Ik moet werken aan concrete oplossingen, ipv alleen de problemen opsommen en beschrijven. Dus concreet: Hoe moet je het aantal MOSLIMS of hun abnormale hoge geboorteoverschot dus MINIMaLISEREN, liefst tot NUL procent als ideale toestand of elke populatie halveren na elke generatie tot het restant minder is dan 0,5 procent, reken maar uit (10) even lekker rekenen hoe een wettelijk Verplichte halverings genocide politiek zich zou ontwikkelen: NULDe generatie is 100 % na 1 generatie halveren, restant (100 - 100/2) = 50 procent na 2 generaties halveren, restant (100 - 100/2 - (50/2) ) = 25 procent na 3 generaties halveren, restant (100 - 100/2 - (50/2) - (25/2) ) = 25 - 12,5 = 12,5 procent na 4 generaties halveren, restant (100 - 100/2 - (50/2) - (25/2) -(12,5/2) ) = 12,5/2 = 6,25 procent na 5 generaties halveren, restant (100 - 100/2 - (50/2) - (25/2) -(12,5/2) - (6,25/2 ) = 3,125 procent ============= Idiote ideeen zijn soms toch slimmer ok (11) Met deze gemoedelijke, Genocidale Halverings Politiek zouden alle Joden in heel Europa nu echt totaal weggevaagd zijn door HITLER Europa en misschien zou dan de hele AARDE NU ahw JUDENREIN zijn, idioot denken is dit ok, maar in het verleden zijn er honderden etnische groepen en stammen dus echt totaal weggevaagd binnen een of twee generaties. Islamisering en de 100 % Arabisering in genetische zin, van hele MIdden OOsten en heel NOord Afrika was een bloedige HOLOCAUST en vernietigings politiek van alle inheemse stammen en rassen die vroeger in dit gebied leefden. NIemand bleef over om het na te vertellen dus niemand schrijft er meer over. Laatst gewijzigd door dewanand : 30 oktober 2025 om 01:26. Reden: aanvullen corrigeren |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Minister-President
|
ach joh, don't worry, na 2040 zijn wij allemaal al dood hier in nederland en belgie en de superstormen gaan dan afrekenen met de Auslanders die dan een meerderheid zijn incl moslims, en zij kunnen op geen enkele manier de dijken beheren dus er komt een stormvloed en watersnoodramp, ok na 2040 finito of een of andere psychopaat zal alle waterwerken opblazen en dijken ook en dan is het ook lekker afgelopen voor alle parasietjes uit de woestijnen en afrika en india en azie..........
Wie weet gaan psychopaten al komende winter die dijken saboteren en sluizen, gemalen, waterwerken ok er komt een hele grote ramp aan in Nederland denk ik in 2026 en de Russische Terroristen zijn ook al flink bezig ok ========================== |
|
|
|