![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | ||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Wat een naïviteit! En "per ongeluk", ja dat beweren die pipo's natuurlijk keer op keer. Ze snijden ook "per ongeluk" kabels door. Citaat:
Je kunt ook zeggen: "ik ben geen naïeveling, ik ben even kritisch voor wie in kaboutertjes gelooft en wie er niet in gelooft." Citaat:
Een land waar je gearresteerd wordt als je op straat komt met een wit blad papier in je handen. Een land waar de oppositie vermoord wordt, ze vallen uit het raam of worden vergiftigd. Dan ben je inderdaad verschrikkelijk naïef als je dat op gelijke voet met Oekraïne zet. Citaat:
Wat een verrassing! Het zijn altijd die andere landen die het verkeerd begrepen hebben. Maar jij gelooft natuurlijk direct de leugentjes van bevriend dictator Vladimir Poetin. Maar je bent niet naïef.
|
|
|
|
#42 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 november 2025 om 15:20. |
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zeg me eens waar ik heb geschreven ik Poetin geloof ?? Jij gelooft alles wat die UKR vertellen wel ik niet evenmin ik geloof wat die RU vertellen. Het is een pot nat en daar ben ik in tegenstelling tot U wel heel zeker van. Ah ja en ik wacht nog steeds op Uw harde bewijzen dat de Russen achter die drones zitten. Het zou kunnen maar harde bewijzen lijken me toch uit te blijven .....hypotheses en veronderstellingen meer niet Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 november 2025 om 15:25. |
|
|
|
|
|
|
#44 | ||
|
|
Citaat:
Vallen er om de haverklap mensen uit het raam in Oekraïne omdat ze tot de oppositie behoren? Hebben de Oekraïners een burgervliegtuig neergeschoten zoals de Russen gedaan hebben? Bedreigen de Oekraïners iedere dag het Westen op hun eigen media ("Gooi er een atoombom op, vernietig ze, enz.)? Dan ben je inderdaad hopeloos naïef dat je zegt dat ze beiden op hetzelfde niveau staan qua betrouwbaarheid. Citaat:
Ze gingen ook zeker Oekraïne niet binnenvallen, tot ze het wel deden, natuurlijk.
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er werd in 1990 ook beloofd dat de NAVO geen meter meer verder zou opschuiven naar het Oosten......Tot ze er wel mee begonnen natuurlijk. James Baker, de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, gaat ermee naar Moskou en legt aan Sovjetleider Michail Gorbatsjov in zijn eigen bewoordingen de Tutzingformule voor: De NAVO zou "not one inch" naar het oosten uitbreiden https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/01...eiding-van-de/ In iedere oorlog is het eerste slachtoffer de waarheid en dat is hier niet anders. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 november 2025 om 16:12. |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vraagje . Waarom voeren wij nog steeds olie en gas uit Rusland in ??? Dat Europese landen - ook België - nog altijd gas en olie uit Rusland invoeren, speelt in de kaart van de Russen. https://www.hln.be/buitenland/strijd...elen~ab7a3da8/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 november 2025 om 16:45. |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
|
Citaat:
Op hun staats TV wordt er iedere dag door hun clowns gezegd hoe ze maar beter atoombommen droppen op Londen, of op het Westen. In hun media is Rusland al jaren in oorlog met NAVO, niet met Oekraïne, met NAVO. En Poetin en zijn lakeien heeft al meerdere malen, ook via officiële kanalen met het inzetten van atoomwapens gedreigd. Als jij dat nooit gezien hebt, dan ben je echt gebrainwasht door Russische propaganda.
|
|
|
|
#48 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oma weet dus wie die drones de lucht instuurt en Francken liegt erover volgens hem. Dan is het toch een kleintje om ons hier te laten weten wie "steenokkerzeel" is en wat die gevonden hebben over de daders? Tenzij het niet Francken is die liegt, maar Oma (en in haar slipstream iedereen die de aandacht van de Russen wil afleiden).
|
|
|
|
#49 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vergeet het. De Britten en de Amerikanen hebben ons twee keer bevrijd van het fascisme, en daar heel geld en levens aan verloren. Ze gaan dat gaan derde keer doen.
|
|
|
#50 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad, en dan hebben ze het gore lef om te dreigen dat als de NAVO een Russisch vliegtuig neerschiet boven NAVO-grondgebied, dat een oorlogsverklaring zou zijn. We kunnen alleen maar hopen dat zoiets snel gebeurt.
|
|
|
#51 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dus Rusland is een pak corrupter dan Oekraine. QED.
|
|
|
#52 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
... wat dus betekent dat ze wel degelijk door het Litouwse luchtruim zijn gevlogen.
|
|
|
#53 |
|
|
En volgens Russisch-gezinden is het corrupt zijn van een regime voldoende om het land plat te bombarderen, troepen te sturen, land in te pikken, en alle mensenrechten met voeten te treden.
Rare jongens, die Russofielen.
|
|
|
#54 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar wie systematisch het Russische narratief verdedigt en verspreidt, is een collaborateur. Er komt een tijd dat we die mensen niet meer hun gif gaan laten verspreiden. Citaat:
Citaat:
“Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain Laatst gewijzigd door E. Gidius : 9 november 2025 om 19:43. |
|||
|
|
|
|
|
#55 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tja, ook de nazi's gebruikten dat soort argumenten hé. Heel Europa was decadent en moreel verdorven behalve zij. Net zoals Poetin en co vandaag zeggen over "Gayropa".
|
|
|
#56 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Media .....alles is maar zo belangrijk dan de aandacht die de media er aan besteed. Dus neen ik ben niet gebrainwasht verre van doch van jou daarentegen heb ik mijn twijfels Maar op mijn simpele vragen antwoord jij nooit Waarom kopen we dan nog steeds Russische olie en gas ? Wie zijn hier eigenlijk de Russofielen dan ?? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 november 2025 om 20:45. |
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heeft Libie ooit de NAVO bedreigt ? Waarom hebben de NAVO troepen dan Libie aangevallen ? Iets te maken met Olie of wat denk je ? En nu gaat een NAVO lid precies ook nog eens Venezuela aanvallen de lijst met aanvallen van de NAVO leden zijn oneindig. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 november 2025 om 20:53. |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja er zijn er wel meer dan de Nazi's die ook nu nog zo denken. Zelfs Trump en zijn trawanten denken zo om nog maar te zwijgen over N Korea of vele Islamitische regimes.
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of waarom zou de VS anders Noord Vietnam zijn gaan plat bombarderen ? Of waarom zouden de VS nu zo graag Venezuela gaan overheersen ? |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Money rules the world. Spijtig Jan Modaal dat maar niet kan begrijpen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 november 2025 om 20:43. |
|
|
|
|