Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 november 2025, 05:27   #21
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 36.356
Standaard

In essentie:

-De vaststelling,zij het direct,zij het indirect (op een foto bvb) van de overtreding moet gebeuren door een bevoegd persoon (in casu een politieagent).Dat moet ook vaststelbaar zijn op een boeteaanmaning.

-De installatie of andere middelen waarmee een vaststelling van overtreding gedaan wordt moet eigendom zijn van de vaststellende overheid....


Blijkbaar zijn er gemeentes die dit niet zo doen,zij hebben met andere woorden dus geen methoden om verkeersovertredingen vast te stellen tenzij de lokale agent nog ergens een gehomologeerde speed gun heeft rondslingeren...




Iedereen "bevoegd" maar niemand verantwoordelijk totdat een rechter U stopt....is dat "rechtsstaat"?
__________________
Allemaal te vinden via links naar websites op het Internet

Laatst gewijzigd door kelt : 18 november 2025 om 05:31.
kelt is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2025, 09:06   #22
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 53.134
Standaard

Een private flitspaal op het perceel van een politieagent, die gaat alvast wat bijverdienen. lol
__________________
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2025, 12:20   #23
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 53.134
Standaard

Waar het meeste flitsgeld landt... nu komen de cijfers langzaam op tafel.
Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/regio/vlaa...105812403.html

Burgemeester Londerzeel over trajectcontroles: “75% van inkomsten gaat naar financieren van luxeleven van bepaalde familie”

Burgemeester Nadia Sminate (N-VA) van Londerzeel kantte zich van in het begin tegen de trajectcontroles in haar gemeente. Vorige legislatuur deed ze dat vanuit de oppositie. Nu is ze burgemeester en wil ze het contract met TaaS eigenlijk opzeggen, maar dat kan niet. “Het blijft fout dat we een economisch verdienmodel ondersteunen.”

18 november 2025

“Het contract met de privéfirma TaaS voor de trajectcontroles loopt nog tot juni 2029 voor de drie gemeenten van de politiezone Kapelle-op-den-Bos, Londerzeel, Meise”, zegt burgemeester Nadia Sminate (N-VA). “Voor de vier trajectcontroles in Londerzeel zijn er in 2023 17.233 boetes uitgeschreven. In 2024 waren dat er 11.928 en dit jaar al 10.805.”

Wurgcontract

“Het aantal daalt wel, maar het blijft een verdienmodel”, zegt Sminate. “Het is een wurgcontract, waar we helaas niet onderuit kunnen, omdat ook de twee andere gemeenten van de politiezone KLM het vorige legislatuur gezamenlijk ondertekenden. Bovendien zijn er uitstapclausules.”

Burgemeester Sminate kaart aan dat een groot deel van de boetes naar de firma TaaS gaat, niet naar de gemeente. “Voor een standaardboete van 53 euro gaat er 29,04 euro naar TaaS, 10 euro naar Haviland voor de verwerking en 13,96 euro voor de gemeente”, zegt de burgemeester. “Met het geld van de boetes worden schoolomgevingen veiliger gemaakt, maar ik vind niet dat een deel van de boetes naar een privéfirma moet gaan.”

“Verkeersveiligheid is een kerntaak van de overheid. De trajectcontroles in de politiezone KLM verlopen digitaal en volautomatisch en zijn vastgelegd via het contract tot juni 2029”, zegt de burgemeester. “We kunnen dus ook geen vergaderingen houden om bij te sturen of te evalueren. We hebben als gemeente geen werk aan die trajectcontroles, maar ik vind het helemaal fout dat we zo een economisch model steunen.”

Gisteravond zat de Londerzeelse burgemeester in de Tafel van Tine op Play, waar ze opnieuw fors uithaalde naar de trajectcontroles. “Het gaat hier niet om verkeersveiligheid, wel om zo veel mogelijk inkomsten te genereren”, aldus de burgemeester. “75 procent van de inkomsten gaat naar het financieren van het luxeleven van een bepaalde familie, zo simpel is het.”
__________________
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 19 november 2025 om 12:24.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2025, 14:52   #24
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 48.190
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Waar het meeste flitsgeld landt... nu komen de cijfers langzaam op tafel.
Ze had het over het financieren van Turkse familie leden.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2025, 14:58   #25
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 15.135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik heb ook zo’n pv gekregen. Geflitst en ‘gecontroleerd’ door agent xyz.
Ik was daar echter in geen 25 jaar in de buurt geweest.
dan telt het niet. Het moet binnen de maand.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2025, 14:58   #26
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 71.911
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Als een gemeente trajectcontroles niet kan laten weghalen, gemeentes kunnen wel straatmeubilair bijplaatsen, of snelheidslimieten aanpassen.

Rap gedaan met winst voor de trajectopsoupeerders.
En anders, niks wat paintball gun niet kan verhelpen, zonder schade aan het toestel ten andere, da's waterverf.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2025, 15:23   #27
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 53.134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ze had het over het financieren van Turkse familie leden.
Ja? Welke naam of firma?

De kranten hebben het enkel over deze 2, Macq en Trafiroad: (er zou nog een derde firma zijn volgens Verkeersdeskundige Johan De Mol, edit: het Limburgse Intouch die de software levert voor de boeteverwerking, bron DS)

Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/binnenland...105516457.html

Voorts: een officiële website bestaat niet. Jaarrekeningen hoeven ze niet neer te leggen, winsten en kosten worden opgenomen in de verslagen van de participerende bedrijven. Dat zijn Macq en Trafiroad, beide bedrijven die met verkeersveiligheid bezig zijn.

Dan springt het Lokerse Trafiroad het meest in het oog. Dat is het bedrijf van Glenn Janssens, ooit bekendgeraakt als de ‘Keizer van de wegwijzer’. De man zat in 2007 enkele weken in de gevangenis voor fraude, corruptie en valsheid in geschrifte. Hij zou openbare aanbestedingen hebben gemanipuleerd en ambtenaren hebben omgekocht om overal ‘nutteloze verkeersborden’ te kunnen zetten. Vandaar de bijnaam. Tot een veroordeling kwam het nooit. Janssens trof een minnelijke schikking.

Vandaag staat hij aan het hoofd van een stevig uit de kluiten gewassen kmo. Trafiroad stelt 330 mensen te werk en draait een omzet van 100 miljoen euro. Daaruit puurde Janssens 9,2 miljoen euro nettowinst in 2024. Daarnaast heeft het bedrijf nog een eigen vermogen van zo’n 30 miljoen euro. En hij staat nog altijd te boek als een flamboyante ondernemer. Hij haalde onlangs de krantenpagina’s toen bleek dat hij een koppel vormt met Miss België Karen Jansen.

Over TaaS wil de man niet veel kwijt. “We hebben indertijd afgesproken dat Macq het project zou trekken”, zegt hij aan de telefoon. “Je zult bij hen moeten zijn. Maar dit lijkt mij oude wijn in nieuwe zakken.”

Over naar Macq dus. Een familiebedrijf met 106 werknemers, dat een omzet boekt van 20,1 miljoen euro. De nettowinst staat op 135.000 euro en er staat een eigen vermogen van 3,2 miljoen euro in de boeken. Het is een medewerker van die aanbieder van “smart mobility” die het verkoopspraatje hield voor de lokale besturen. Luttele weken nadat de vorige Vlaamse regering onder impuls van Open VLD-ministers Lydia Peeters en Bart Somers de gemeenten de bevoegdheid gaf om trajectcontroles te organiseren. De pitch luidde toen zo: Trafiroad doet de nodige infrastructuurwerken, Macq bezit een gehomologeerd systeem en trekt zich de software aan. Trafiroad en Macq hebben met TaaS een concessie bij dertig gemeenten in Vlaanderen voor een totaal van 164 trajectcontroles.
__________________
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 19 november 2025 om 15:46.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2025, 13:37   #28
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 48.190
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Ja? Welke naam of firma?

)
En naam of firma noemde die burgemeester niet, ze had het enkel over Turkse familie leden.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2025, 14:05   #29
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 48.190
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Als een gemeente trajectcontroles niet kan laten weghalen, gemeentes kunnen wel straatmeubilair bijplaatsen, of snelheidslimieten aanpassen.
.
Het gaat andersom !
Volgens die burgemeester op tv vragen die trajectopsoupeerders zelfs om straatmeubilair en verkeersdrempels weg te halen.
Zo kunnen ze natuurlijk nog meer mensen flitsen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2025, 15:54   #30
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 53.134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
En naam of firma noemde die burgemeester niet, ze had het enkel over Turkse familie leden.
Zo iets zal zeker ergens in de media gestaan hebben.

Ik vind nergens die uitspraak dat het flitsgeld ook naar Turkse familieleden gaat, ook via AI gevraagd:

Citaat:
De bewering dat geld afkomstig van trajectcontroles naar Turkse familieleden vloeit, is onjuist en er is geen bewijs voor gevonden in de gerespecteerde nieuwsbronnen die zijn geraadpleegd. Het lijkt te gaan om een misvatting of een verzinsel dat elementen van verschillende, losstaande nieuwsfeiten door elkaar haalt.

De verwarring kan mogelijk voortkomen uit twee afzonderlijke thema's die recentelijk in het nieuws waren:

Privébedrijven en trajectcontroles: Er is in België discussie over het feit dat een groot deel van de inkomsten van gemeentelijke trajectcontroles naar privébedrijven gaat die de systemen installeren en onderhouden. Het gaat hierbij vaak om Belgische bedrijven.

Turkse criminaliteit: Er waren nieuwsberichten over arrestaties van Turkse criminelen die miljoenen euro's verdienden met zwendel rond leasewagens en spookbedrijven, een volledig losstaand feit.
__________________
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 20 november 2025 om 15:55.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2025, 16:21   #31
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 36.356
Standaard

Kijk,

NOG eens zo een dossiertje waar onze volksvertegenwoordigers,(de Vlaamse in dit geval) eens paal en perk en zouden kunnen stellen,middels wetgeving...

Maar neen,dat gaan ze niet doen....."gemeentelijke autonomie" weet je wel....

Nochtans is die draak van een wetgeving,die feitelijk de overheid toelaat door HENZELF UITGEVONDEN BEZIGHEDEN,zijnde snelheidscontroles en boetes,uit te besteden dus onwettelijk toegepast want "interpreteerbaar".....

Ja,zo gaat het niet hé....Wetgeving moet ,zoals een technisch onderdeel,een NORM en TOLERANTIEVELD hebben....duidelijk...onbetwistbaar...oninterprete erbaar door wijsneuzen(advokaten)

En zo creeren ze ALWEER een pseudo-economiesector....pseudo ...omdat het afhangt van politieke uitvindsels in plaats van een spontane NOOD....
__________________
Allemaal te vinden via links naar websites op het Internet

Laatst gewijzigd door kelt : 20 november 2025 om 16:24.
kelt is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2025, 20:02   #32
PeterCC
Minister
 
Geregistreerd: 2 december 2007
Berichten: 3.227
Standaard

Wij krijgen hier wel eens zo een boete binnen. Bij de meeste hangt er wel een pro justitia aan.
Maar zo was er één uit Zemst en daar staat quasi niets in: geen meettoestel, geen bevoegd politieagent. De brief is opgesteld door een ambtenaar en als je de boete wil betwisten moet je Haviland contacteren.
Voelde heel erg fout aan. Toch maar betaald.
PeterCC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2025, 09:14   #33
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 53.134
Standaard

Ze gaan nu de verwittigingsborden terugplaatsen voor trajectcontroles langs de gewestwegen, benieuwd of er ook komen op gemeentewegen.

Maar ze gaan alle tijd van de wereld hebben, wie weet duurt het nog tot de zomer 2026.
Citaat:
https://www.hbvl.be/politiek/borden-...107347075.html

Borden voor trajectcontroles maken comeback nadat Lydia Peeters ze eerder liet weghalen

De trajectcontroles langs gewestwegen worden opnieuw aangekondigd met een bord. Maandag werd de eerste reeks waarschuwingsborden geplaatst in het West-Vlaamse Pittem. Ook in Limburg worden de eerste borden nog dit jaar gezet.

Kato Poelmans, Journalist Politiek-Maatschappelijk Limburg, 24 november 2025

De vorige Vlaamse mobiliteitsminister Lydia Peeters (Open VLD) besliste in 2022 om de aankondigingsborden bij trajectcontroles op gewestwegen weg te halen. Zo wilde ze een wildgroei aan verkeersborden langs de wegen tegengaan. Bovendien vond ze de borden dubbelop: er staan ook al borden die zeggen hoe snel er mag gereden worden. “Dat zou voldoende moeten zijn”, zei Peeters toen.

Transparantie

De huidige Vlaamse minister van Mobiliteit, Annick De Ridder (N-VA), voert de borden nu dus weer in. Maandag werden de eerste borden in Pittem in West-Vlaanderen geplaatst, zo blijkt uit het antwoord van de minister op een vraag van Vlaams Parlementslid Tomas Roggeman (N-VA). Tegen eind maart 2026 zouden bij 370 trajectcontroles op gewestwegen opnieuw borden moeten staan om te waarschuwen voor de controle.

Voor minister De Ridder is transparantie een belangrijke pijler in het handhavingsbeleid. “Verkeersveiligheid is van cruciaal belang en trajectcontroles kunnen daarin een belangrijke rol spelen. Wanneer mensen weten waar controles plaatsvinden en begrijpen waarom ze er zijn, ervaren ze die als logisch en verantwoord. Dat vergroot het vertrouwen en verhoogt ook de bereidheid om zich elders aan de snelheidslimieten te houden”, zegt de minister aan Belga.

Borden besteld

In Limburg zijn er 46 trajectcontroles langs de gewestwegen (op elke locatie zijn er trajectcontroles in beide richtingen, elke locatie heeft dus twee trajectcontroles, red.). Daar komen nog tien controles bij op vijf locaties. Het is nog niet duidelijk wanneer de borden langs de Limburgse gewestwegen geplaatst zullen worden. Wel moeten er dit jaar nog enkele borden komen, bevestigt het Agentschap Wegen en Verkeer. “De rest van de borden is besteld en verwachten we begin volgend jaar te zetten”, zegt woordvoerder Zoë Debbaut.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Trajectcontrole - 1.jpg‎ (172,0 KB, 3x gelezen)
__________________
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 25 november 2025 om 09:22.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2025, 09:34   #34
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 42.038
Standaard

Waar Vlaanderen geld aan uitgeeft....
1. < 2022 Plaatsen aankondigingsborden trajectcontrole.
2. 2022 Weghalen aankondigingsborden trajectcontrole.
3. 2025-2026 Bestellen nieuwe aankondigingsborden.
4. 2025-2026 Plaatsen aankondigingsborden.
Zakken vullen, zakken vullen, Weg-Ver-Keer !
__________________

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2025, 09:44   #35
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 53.134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Waar Vlaanderen geld aan uitgeeft....
1. < 2022 Plaatsen aankondigingsborden trajectcontrole.
2. 2022 Weghalen aankondigingsborden trajectcontrole.
3. 2025-2026 Bestellen nieuwe aankondigingsborden.
4. 2025-2026 Plaatsen aankondigingsborden.
Zakken vullen, zakken vullen, Weg-Ver-Keer !
Je vergeet het eerst plaatsen en nadien weghalen van verkeersdrempels en -plateaus. Ook voor vele zakken te vullen.

En nog erger de meerderheid van die drempels en plateaus waren onwettig, ook omdat ze niet aan de plaatsingsvoorwaarden voldeden. Vele waren gebrekkig aangelegd en verzakten door het zwaar verkeer.
Citaat:
https://www.gva.be/incoming/fouten-b.../33490776.html

Het is slecht gesteld met de verkeersdrempels op de Vlaamse wegen. Volgens een onderzoek van mobiliteitsorganisatie Touring is 70 procent van de drempels verkeerd aangelegd of intussen verzakt. Vaak zijn ze niet volgens de juiste normen aangelegd.

13 februari 2011
Reken maar gemiddeld 20.000 € per drempel/plateau.

Elke burger dus ook openbaar vervoer pesten, ook de wildgroei van flitspalen die ze nadien vervingen door een wildgroei aan trajectcontroles.
__________________
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 25 november 2025 om 09:52.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2025, 10:03   #36
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.960
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Die Glenn Janssens zit er ook weer mee in ......die gladde aal is nochtans al paar keer in verdenking gesteld.

Hoe geraakt dat toch weer aan al die contracten vraag ik me af......ons kent ons ?

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2015/02...ens-1-2249669/

https://www.hln.be/binnenland/dit-is...o-op~aed9ea23/
Glenneke heeft nog meer centen nodig want hij heeft weer enkele exclusievere bolides aangekocht. Kan toch niet onder doen voor de vastgoedkeizer van de kust
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2025, 17:25   #37
Oma
Eur. Commissievoorzitter
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 8.179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Glenneke heeft nog meer centen nodig want hij heeft weer enkele exclusievere bolides aangekocht. Kan toch niet onder doen voor de vastgoedkeizer van de kust
Die lucratieve overheidsopdracht met onze belastingcenten krijgt glenneke, de "keizer van de Wegwijzer" van nva-er annickske de ridder maar dan wel aan de nieuwprijs om deze tweedehandse waarschuwingsborden bij trajectcontroles terug te plaatsen, hij mag als nva-vriendje zn winst maximaliseren want nva-keizer pezewever heeft toch net 9,2 miljard euro van het gepeupel in het vooruitzicht, dan kunnen er voor glenneke wel wat belastingcentjes vanaf om zijn peperdure bolides mee te betalen...
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2025, 19:50   #38
PeterCC
Minister
 
Geregistreerd: 2 december 2007
Berichten: 3.227
Standaard

Citaat:
Voor minister De Ridder is transparantie een belangrijke pijler in het handhavingsbeleid. “Verkeersveiligheid is van cruciaal belang en trajectcontroles kunnen daarin een belangrijke rol spelen. Wanneer mensen weten waar controles plaatsvinden en begrijpen waarom ze er zijn, ervaren ze die als logisch en verantwoord. Dat vergroot het vertrouwen en verhoogt ook de bereidheid om zich elders aan de snelheidslimieten te houden”.
Je kan niet tegelijk zeggen dat je enkel trajectcontroles plaatst waar die omwille van de verkeersveiligheid nodig zijn, maar dat wij niet mogen weten waar die staan.

Of trajectcontroles belangrijk zijn voor de verkeersveiligheid is nog maar zeer de vraag.
Een gemiddelde snelheid meten over een traject gaat volledig in tegen artikel 10 van de wegcode waarin gesteld wordt dat je voortdurend je snelheid moet aanpassen aan de momentaan heersende omstandigheden. Een gemiddelde snelheid is dus totaal niet van belang.
Ze mogen dan wel significant het aantal snelheidsovertredingen verminderen, maar dat zegt niets over de veiligheid.
PeterCC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2025, 11:02   #39
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.960
Standaard

Sorry maar Annickske heeft haar postje enkel en alleen omdat ze de horizontale houding goed kent. En weinig politiekers zijn vies van een "vergadering in een rendez-vous hotel"
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be