![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
[
Laatst gewijzigd door Gipsy : 28 november 2025 om 12:31. |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Netting (en styrofoam uiteraard) zijn evidente hoofdschuldigen voor de snelle uitbreiding. Netting sinds gisteren bij wet verboden voor beveiliging van buildings tijdens renovatiewerken. bamboo, netting, styrofoam Niet vergeten een pinch building corruptie toe te voegen aan het basisrecept om werken toe te kennen. Noblesse oblige, ook in Hong Kong, zoals trouwens overal ter wereld.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 4 december 2025 om 02:56. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
... is aanwezig maar het helpt natuurlijk dat er lokale districtverkiezingen aankomen binnen een paar dagen.
Om Beijing gunstig te houden. Er mag geen gemor ontstaan vanuit de bevolking. Hoe zou jezelf zijn, niet? Citaat:
|
|