![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#30801 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Opvoeding?
https://x.com/Georg_Pazderski/status...31568320487660 Men vergelijkt het met de middeleeuwen, daar ben ik nog zo zeker niet van of dat een terecht vergelijk is.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 november 2025 om 08:17. |
|
|
|
|
|
#30802 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heb ik mij weer vergist of zal ik de geschiedingteksten moeten herzien??
Extra als vraagstelling: Zoals het er nu aan toegaat rijst de vraag: Zal de EU zich moeten herstellen of zal het gedaan zijn met de EU???? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#30803 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Duitsland: Hier durven sommige bladen het benoemen:
https://www.oe24.at/welt/deutschland...arkt/658564525 Citaat:
https://www.stern.de/gesellschaft/re...-36912222.html
|
|
|
|
#30804 | ||
|
Minister-President
|
Kortrijk Heule gehucht Sente, amokmakers van vreemde origine.....
Citaat:
Citaat:
https://www.hln.be/kortrijk/amokmake...lijk~abfd0d23/ |
||
|
|
|
|
|
#30805 | ||
|
Minister-President
|
Brussels,
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#30806 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Och…Brussel….ik ga daar niet neergestoken worden.
|
|
|
#30807 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ga morgen eens naar Brussel. De kerstmarkt bekijken en nagaan of in Waterstones al iets zichtbaar is van de culturele revolutie die in de VS plaatsvindt. De laatste keer heb ik geen enkel boek naar m'n zin gevonden. Het was al woke wat de klok sloeg.
|
|
|
#30808 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
“Als ik daar sigaretje had gerookt, had niemand erom gemaald”: buschauffeur (22) die al biddend gefilmd werd, reageert na ontslag
De buschauffeur die midden vorige maand in het oog van de storm kwam te liggen toen hij al biddend naast zijn Lijnbus in het Vlaams-Brabantse Duisburg (Tervuren) gefilmd werd, mag nooit meer met een bus van De Lijn rijden. Dat meldt hij zelf aan onze redactie. “Ja, ik heb een fout begaan, maar moet ik daarom bedreigd worden?”, klinkt het emotioneel bij de 22-jarige. Volgens hem is de informatie die circuleert ook onvolledig én verkeerd. Blijkbaar beseft die nog niet eens waarom hij ontslagen werd. |
|
|
|
|
|
#30809 | ||
|
Minister-President
|
Syrische dokters, (messentrekkers) aan het werk in europese ziekenhuizen......
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#30810 | ||
|
Minister-President
|
Vier blonde Zweden met olijfkleurtje verkrachten dertienjarig meisje......
Citaat:
De KFC in winkelcentrum Forum des Halles in Parijs. Citaat:
Laatst gewijzigd door wagner.666 : 4 december 2025 om 17:46. |
||
|
|
|
|
|
#30811 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Weigeren van erkenning islamitische school in Genk niet in strijd met Grondwet
BrusselDe vzw Lectio, die al jaren probeert om een islamitische secundaire school in te richten in het vroegere Syntra-gebouw in Genk, vangt alweer bot. Van het Grondwettelijk Hof mag er voor de erkenning wel degelijk rekening gehouden worden met het advies van de Veiligheid van Staat en een rapport van Ocad. https://www.hbvl.be/regio/limburg/ge...110098620.html Laatst gewijzigd door reservespeler : 4 december 2025 om 19:34. |
|
|
|
|
|
#30812 | ||
|
Minister-President
|
Onze dagelijkse steekpartij door ingevoerde artsen.
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#30813 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
...... ik was echter de enige oude Belg ... ... en de enige die niet luidop gebeld heeft of die de hele rit muziek luisterde zonder oortjes (het aanbod boeken leek me iets diverser als de laatst keer)
Islam is islamisme in rust, islamisme is islam in actie. (Wim Van Rooy) De smeltkroezen zijn aan het smelten. Breng het kolenwoud terug. Laatst gewijzigd door Vlad : 5 december 2025 om 13:54. |
|
|
|
|
|
|
#30814 | ||
|
Minister-President
|
Zweedse mentaliteit, of eentje die teveel coke heeft gesnoven......
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#30815 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
69% van de Afghanen huwt binnen de familie en dat heeft z’n gevolgen, 20% heeft kinderen met een zware handicap of complicaties. Kort gezegd, ze zijn zo inteelt als fuck (medische term) met massa’s gestoorden als gevolg.
We hebben er hier zo’n 23.000 binnengehaald als ‘vluchteling’ maar al wat ze doen is onze zorg, sociale dienst en het gerecht te overbelasten met debielen en gestoorden. https://www.nieuwsblad.be/regio/west...110506852.html pendelaars op een trein van Gent naar Oostende waren op woensdag 8 oktober getuige van een schokkend tafereel. Een Afghaanse twintiger viel jonge vrouwen tussen 18 en 19 jaar lastig en betastte hen. De pendelaars sloegen alarm en verwittigden meteen de politie. Rate of Consanguineous Marriages in Afghan Society and Its Effects on Health https://ideas.repec.org/a/bhx/ojijhs...-39id1219.html the respondents highlighted that 69% married people have Paternal and maternal relationship with their partners, among which 47.4% and 33.9% have Paternal and maternal relations respectively. The data analysis exhibits that 20.1% of consanguineous couples mention that their Children have different types of congenital health defects like mental retardation, limb anomalies, stillbirth, recurrent abortion, thalassemia, albinism, cardiovascular, metabolic disorder, dental anomalies, and physical and mental disabilities. Consanguineous marriage was preferred by 66% of Afghans, while 33% of Afghans were not interested in consanguineous marriage. Big families' trend is commonly a sign of pride and honor in the Afghan community. Therefore, consanguineous marriages are widely practiced in afghan population. |
|
|
|
|
|
#30816 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wellicht moeten onze burgers dat soort probleempjes beginnen oplossen zoals die soort dat zelf doet... Geen "gerecht en een zootje advocaten" meer nodig. |
|
|
|
|
|
|
#30817 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het bevel om het grondgebied te verlaten... wetende, zoals de rest van de wereld, dat ze daar eens mogen mee lachen.
|
|
|
|
|
|
#30818 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|