Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 december 2025, 23:24   #5441
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
"hier is een papier waar mijn naam niet op staat dus de fiscus zijn bandieten", bon ja, daar ontbreken een paar logische stappen.
Doe niet zo belachelijk, het is niet 'zomaar een 'papier', het is de opdracht vanuit de fiscus (BBI) om een onderzoek te starten naar een facturenzwendel waarin mijn in 2005 overgelaten vennootschap deel uitmaakte van een resem vennootschappen onder leiding van en met medewerkers aan - die in die opdracht zijn opgenomen.

Verder,' UW logisch ontbrekende stappen' zijn nochtans meerdere malen verduidelijkt.
Ofwel heb je last van alzheimer, ofwel ben je gewoon kwaadwillig, ofwel werk je voor de fiscus, het is één van de drie..

Nu, ik zal morgen voor jou persoonlijk de 'ontbrekende logische stappen' nog eens opsommen.
Als ze voor jou niet duidelijk genoeg zijn dan specificeer je waar je de logica niet van snapt en dan help ik je uit je onwetendheid.
Oud Gisteren, 11:01   #5442
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Doen niet zo vanuit de hoogte ...
Natuurlijk wisten we dat de kans minimaal is dat een 'hoge piet' hierop antwoord maar voor we verder gaan moeten we
het wel op papier hebben.
Ach zo.
Je krijgt GEEN antwoord maar moet dat wel op papier hebben...

Je verwacht dus dat degene die geen antwoord sturen dat ook nog eventjes bevestigen á la "Hierbij laat ik u weten dat ik geen antwoord op uw vragen ga geven."

Of wat wil je op papier hebben?

Citaat:
En dat begint eerst met de vraag aan de bewuste persoon te stellen.
Zij moeten de keuze maken en dat bepaald de volgende stappen.
Dat herhaal je hier nu al weken maar wat die volgende stappen gaan zijn, daarover blijf je in het ongewisse.
Waarom?
Oud Gisteren, 11:11   #5443
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blijf dan weg en hou je wafel.
Amai, ineens zo vriendelijk?

Mag ik u er op wijzen dat U hier een draad startte op een openbaar forum?
Dat U er voor gekozen heeft om iedereen die wil reageren dat hier te laten doen?
Dat U er voor gekozen heeft om ook meningen die niet in uw straatje passen hier een spreekgestoelte te bieden?
Dat U hier op gezette tijden afkomt met zever als "ik wist dat niet, ik ben geen boekhouder" waarna de rest dan maar weer stilletjes moet zwijgen.

Een beetje de sukkelaar komen uithangen, hopen op compassie, wat reclame maken voor uw boek om er zo nog wat geld uit te kloppen, hier jaar en dag tot in het oneindige dezelfde paperassen komen rondstrooien...
Dat mag allemaal wel.
Met je kop zoveel mogelijk op tv, in de kranten en de Libelle, stoefen over een filmscenario dat op komst is, alles in het teken van de Grote JD.

Maar o-wee als er iemand een kritische vraag durft stellen...
Kritisch was mijn vraag eigenlijk zelfs niet eens, ik stel gewoon dat ik uw drijfveren niet begrijp.

Maar dat is blijkbaar genoeg voor u om over wafels die gehouden moeten worden te beginnen.

Ik begrijp met de dag beter waarom u zo overhoop heeft gelegen met de fiscus en waarom vandaag de dag niemand zich nog iets aantrekt van uw gepalaver.

Laatst gewijzigd door BigF : Gisteren om 11:12.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 13:29   #5444
Johan Daelemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ik begrijp met de dag beter waarom u zo overhoop heeft gelegen met de fiscus en waarom vandaag de dag niemand zich nog iets aantrekt van uw gepalaver.
Wat doe jij hier dan nog?
Vergeet deze draad, verspil er geen tijd meer aan, ga wandelen met je familie i.p.v. hier je tijd te verprutsen.
Oud Gisteren, 21:26   #5445
Karel Martel B

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben van mening dat een overheidsdienst, van zodra ze op de hoogte worden gebracht van grote interne fouten,
er alles aan moeten doen om hun fouten te herstellen en eventueel de door hen aangerichte schade moeten vergoeden.

Als ik de baas van de belastingen ben, en ik krijg een klacht van iemand die zijn bedrijf heeft verkocht aan een misdadiger om zich daarna vlak over de grens te domiciliëren, dan ga ik daar toch weinig geloof aan hechten.

Misschien pech voor U, maar zo is het leven.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be