![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen, ik behoor niet tot die tien procent allerarmsten die geen sociale bijdrages moeten leveren. Ik behoor tot die negentig percent die wél voor zichzelf kunnen zorgen en daar nog een bijdrage voor de ander bij doen ook.
|
|
|
|
#102 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
bovendien wat heb je nu als parasiterend student al bijgedragen ? voor jezelf zorgen doe je ook niet want je leeft van moeders ijskast
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 maart 2006 om 15:37. |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2 Waar zeg ik "beter" of "meerwaardig"
|
|
|
|
|
#104 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
||
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Meer geluk met je insinuaties een volgende keer, Kobaf
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#107 | |
|
|
Citaat:
daar antwoord je niet op dus behoor je wel tot diegenen die niks moeten bijdragen. Het feit dat je dat ontkent bewijst dat je dat een inferieure maatschappelijke positie vindt ( anders zou je geen reden zien dat te ontkennen ). Je wendt voor tot de bijdragende klasse te horen waaruit blijkt dat je dat een superieure maatschappelijke positie vindt. maw humanistje van keske schiet
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 maart 2006 om 15:48. |
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Weet je soms niet dat voor zowel (werkloosheids) -uitkeringen als in ziekteverzekering iedereen cotiseert? Ook vele leefloners hebben in betere tijden hoge sociale bijdragen betaald. Ben je dan wel zeker dat iedereen, die nu bijdraagt (en een grote mond opzet) later nog wel zal kunnen bijdragen? Glazen Bol? Laatst gewijzigd door eno2 : 20 maart 2006 om 15:54. |
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#110 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Als ik dan niets meer heb, ga ik wel zwerven... Naar Syrië of zo, wat ruïnes bekijken...
|
|
|
|
|
#111 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Zoals de leer van het anarchisme voorschrijft: de mens wordt vrij geboren, aldus is slavernij moord, aldus is eigendom diefstal (maar diefstal is nog tof), en aldus is overheid tirannie. De eis van de overheid is aldus eveneens tiranniek.
|
|
|
|
|
#112 |
|
Banneling
|
Zwakke legitimatie van je clichétaaltje tegen armen en hun laatste resourcen.
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heb jij dan geen zin om de wereld rond te trekken?
|
|
|
|
#114 | |
|
Banneling
|
[quote=lombas;1588702]
Citaat:
Weer zo'n schitterend stuk ongeluk op jonge leeftijd. |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Banneling
|
Neen.
Wel om te expatriëren maar op een vaste locatie. De juiste locatie is voor mij alles, niet de voortdurende wisseling van decor. Als ik nog jong was, dan wèl.. Bij mijn huidige locatie kan ik me ook neerleggen, maar die wordt afgebroken... Laatst gewijzigd door eno2 : 20 maart 2006 om 16:09. |
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Classical_liberalism http://en.wikipedia.org/wiki/Minarchism http://en.wikipedia.org/wiki/Anarcho-capitalism http://en.wikipedia.org/wiki/Liberty Of ga je me mijn overtuiging verwijten?
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Banneling
|
Citaat:
vocaliseren. Laatst gewijzigd door eno2 : 20 maart 2006 om 16:44. |
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik ken je overtuiging niet. Ik reageerde op je straffe likwidatie van alle SZ Er zijn veel soorten liberalisme. |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Banneling
|
Eno zal zeker niet naar ZA gaan.
Daar moet je werken voor je geld. Ik hoor het hier regelmatig zeggen dat ze het beu zijn en naar andere landen willen vertrekken. Fantasie ja. |
|
|
|