![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat de VLD een troep en zootje ongeregeld wordt of werd is een publiek geheim.
Onnatuurlijke coalities en relaties maken deel uit van het tegenwoordige curriculum van de partij. Het hoge percentage echtscheidingen zijn uiteraard privé aangelegenheden, maar zijn tevens een serieuze indicator dat er wat fout loopt in de liberale gezinnen. Wie problemen heeft op het werk neemt die vroeg of laat mee naar huis. Wie dan thuis alle professioneel opgelopen frustratie uitbraakt komt vroeg of laat in relationele problemen. Maar dit gezegd zijnde, .....nu tot de orde van de dag. Er cirkelt een gerucht rond, en ik leg de nadruk op een tot hiertoe NIET bewezen gerucht , als zou Bartje (Guy's squire boy) op een meer dan professionele manier omgaan met Anissa Temsamani ?! Yves Desmet van de morgen wees in de uitzending ' koppen ' van alweer een tijdje geleden naar aanleiding van Rik Daems' partij-overkoepelende relatie met Sophie Pécriaux , naar een andere op til zijnde relatie tussen een VLD'r en een rode furie. Weet iemand meer over deze nieuwe vorm van blauw verraad ? Groetjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() U heeft een ongezonde interesse voor het privé-leven van mensen. U bent ongetwijfeld een fan van reality-shows �* la Big Brother...
![]()
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je dergelijke vorm van politieke analyse verkiest, stel ik een abonnement op Dag Allemaal voor.
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Big brother ???????.................braak !!!!!!!!!!!!!!! Neen, ik beschouw dit als een terechte interesse naar het ware gedachtegoed van politici die voor de camera beweren centrum-rechts te zijn , en daarna één voor één verbroederen met haast extreem-linkse collegas. Een relatie tussen twee mensen komt voornamelijk tot stand op basis van gemeenschappelijke interesses , ideologiëen en visies. Als ik dan water en vuur zie flirten met elkaar, dan stel ik mij de vraag of,...was dat vuur dan wel zo warm ,of,...was dat water dan wel zo nat. Soms (de laatste tijd meestal) moet met op basis van gedrag het ware gelaat van politici bepalen. En hebben wij als burger en kiezer niet het recht om te weten wie voor een deel onze toekomst uitstippelt ?? Groetjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat iemand in zijn privéleven doet, is toch zijn zaak?? dat heeft niets met politiek te maken.
We glijden hier meer en meer af naar Angelsaksische toestanden, waar het privéleven bepaalt of je een goede politicus bent of niet. Arm Vlaanderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
inderdaad, en ik wil , indien het waar is, helemaal niet weten wat het nieuwbakken koppeltje dan wel allemaal doet achter gesloten deuren. Maar ik herhaal,.....het tot stand komen van zulke contradictionaire relatie gebeurt wel op de werkvloer (in de door ons onderhouden, en betaalde parlementaire gangen weet je wel) , zodat ik in deze meen het recht te hebben om te weten hoe onze belastingsgelden besteed worden. Misschien moeten de criticasters zoals jullie daar toch eens diep over nadenken. Groetjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Komaan zeg, laat die mensen hun privéleven eens voor wat het is! Wat heeft dit in godsnaam met "verraad" te maken???
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Alhoewel hun prive-leven hier helemaal niet ter zake zou dienen te zijn, kan ik wel bevestigen, dat ik dat gerucht (!) ook opgevangen heb. Hoe hoog het echtheidsgehalte van dit gerucht is, weet ik niet.
Laatst gewijzigd door job : 21 april 2006 om 09:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Wat doet het er in godsnaam toe, zelfs als het waar zou zijn?
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit gerucht doet al zeker een week de ronde. Who gives a crap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2.Het doet er helemaal niks toe. Het heeft een hoog 'Dag Allemaal' -gehalte. Niet meer, niet minder. De hoogste nieuwswaarde van dit gegeven : zero.
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan ben je weg, natuurlijk 8)
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe ging dat ook weer toen Martens en Van Hecke van partner veranderden?
Zouden degenen die nu zo ...ahum....terughoudend zijn als er paars-politieke paartjes ontstaan, dat toen ook geweest zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Hoort dit niet in het roddelhoekje K&K in plaats van bij Binnenlandse Politiek?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
en meteen staat het dan ook in. Maar dat neemt niet weg dat velen de draagwijdte niet kunnen/willen inzien van deze zogezegde privé-aangelegenheid. Veel (nou ja veel zijn dat er tegenwoordig niet meer) VLD-kiezers stemmen , of stemden , voor het rechts-gehalte (zie JM Dedecker) van de partij. Als je nu al romances krijgt tussen twee zogezegd volledig verschillende ideologieën , dan kan je je de vraag stellen in hoeverre die ' privé-aangelegenheden ' zich doortrekken in de politieke besluitvorming of programmastandpunten. Kom nu aub niet af met te zeggen dat werk en privé absoluut gescheiden kunnen worden op dat niveau. Daarom gebeuren er zoveel echtscheidingen bij de VLD waarschijnlijk. Neen !!!!!!.....in die branche neemt men het werk mee naar huis, of dachten jullie dat er zoveel dochters en zonen van , in de politiek stappen omdat daar thuis nooit werd over gepraat. Ik ga er vanuit dat rood /blauwe koppeltjes tijdens de ' pîllowtalk ' van gedachten wisselen en elkaars beoordelingsvermogen daarmee beinvloeden. Als ik VLD kiezer was ( en dat WAS ik gedurende lange tijd) dan begon ik mij nu vragen te stellen of mijn blauwe stem al dan niet een verwaterde rode is geworden. Daar mijne dames en heren gaat deze topic over. Niet over al dan niet privé-aangelegenheden. Groetjes |
|
![]() |
![]() |