![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 | |
|
Minister
|
Citaat:
Gebeuren er dan geen barbaarsheden in onderontwikkelde landen die niet tot de dar-al-islam behoren? |
|
|
|
|
|
|
#202 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Uiteraard, maar ik concentreer me net op de barbaarsheden die de dar-al-islam op het Europees continent wil laten wortel schieten, dankzij de naieve collaboratie van dhimmies als jij. Niets belet jou die andere barbaarsheden aan te kaarten. |
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Minister
|
Jawel, maar alles is relatief ... en studenten hoeven nog niet Einstein's theorie onder de knie te hebben om te weten dat relatief een interessant begrip zijn kan. Het is nu eenmaal zo dat er relatief gezien veel meer gewelddadige acties plaats vinden in de mohammedaanse wereld dan in elke andere wereld, inclusief andere onderontwikkelde landen. De mohammedaanse wereld is namelijk verantwoordelijk voor meer dan 5O% van alle conflicten in de wereld (interne en externe) terwijl slechts 20% van de ganse wereld onderworpen is aan de mohammedaanse ideologie.
|
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#208 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of tenminste de lijst van conflicten...
|
|
|
|
#209 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote=smiley;1765074]
Citaat:
En er zijn meer dan voldoende Moslimgeleerden die momenteel bezig zijn een Westerse lektuur van de Koran te ontwikkelen. Ik raad u zeker "Mohamed Talbi, Plaidoyer pour un Islam moderne, Cérès, Tunis 1998", aan. Of lees eens Dalil Boubakeur. Citaat:
Dit terzijde, Nazis lezen inderdaad Mein Kampf enkel op een letterlijke manier (voor zover dit boek gelezen kan worden en als "inspiratie" dient...). Moslims kunnen de Koran op een andere manier lezen (zie mijn voorbeelden hierboven). Degenen die de Koran letterlijk opnemen, zijn zeker mijn vrienden niet. Citaat:
U stelt de scheiding van Kerk en Staat bovendien als een vereiste. Mag ik u vragen wie aan het hoofd staat van de Anglicaanse Kerk? En wat is de situatie in Turkije? In Syrië? In Irak onder Saddam? In Albanië? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#210 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
[quote=Bad Attila;1766321][quote=smiley;1765074]
De tekst van de Bijbel is eveneens onveranderd gebleven. Nochtans is de lektuur ervan zeker door de tijden en de plaatsen heen niet onveranderd gebleven. [SIZE=2]Smiley: Niet waar. En daar komt dan nog bij dat de bijbel door mensen is geschreven. Terwijl moslims geloven dat de koran als het ware uit de lucht is komen vallen. Zij aanzien de koran als het letterlijke woord van allah. Een allah die daarenboven niet dezelde 'god' is als die van de bijbel. Want 'allah is groter' is de juiste vertaling van de moslimkreet. [/SIZE] En er zijn meer dan voldoende Moslimgeleerden die momenteel bezig zijn een Westerse lektuur van de Koran te ontwikkelen. Ik raad u zeker "Mohamed Talbi, Plaidoyer pour un Islam moderne, Cérès, Tunis 1998", aan. Of lees eens Dalil Boubakeur. [SIZE=2]Smiley: Een Westerse lektuur van de koran ontwikkelen. Met andere woorden niet lezen wat er in de koran geschreven staat. Men moet als in de koran staat dat water nat is, het woord nat niet zodanig interpreteren. De juiste interpretatie van het woord nat is immers droog... dit is de Westerse lektuur van de koran. Dit is dweilen met de kraan open. Je moet de islam met haar rotkoran zelf aanpakken. Zeggen wat er werkelijk in de koran geschreven staat. Zodat mensen hun ogen beginnen te openen. [/SIZE] ik denk dat Hitler nooit als een profeet zal beschouwd worden, en dat Mein Kampf nooit een religieus boek zal worden. [SIZE=2]Smiley: Indien Hitler had gezegd dat zijn ideeen van goddelijke afkomst waren en dat zijn boek mein kampf het letterlijke woord van zijn god is die via hem zijn boodschappen heeft doorgegeven dan was het nazisme een religie zoals de islam. Rotmo kan gerust naast Hitler plaatsnemen en de koran kan je gerust naast mein kampf leggen. En dan had u vandaag voor Hitler en het nazisme evenveel respect moeten opbrengen als voor de gevaarlijke ideologie islam. [/SIZE] Dit terzijde, Nazis lezen inderdaad Mein Kampf enkel op een letterlijke manier (voor zover dit boek gelezen kan worden en als "inspiratie" dient...). Moslims kunnen de Koran op een andere manier lezen (zie mijn voorbeelden hierboven). Degenen die de Koran letterlijk opnemen, zijn zeker mijn vrienden niet. [SIZE=2]Smiley: Als je wil kan je ook een 'modernere' lektuur van mein kampf ontwikkelen via dezelfde methode. Neen beste nazis, het staat daar wel zo geschreven maar je moet dat zo niet interpreteren. Het lijkt wel een vreselijke oorlogszuchtige ideologie maar dat is het niet. Nazisme betekent 'vrede'. [/SIZE] Dat is nog steeds geen argument. U poneert dat ik niks van de Islam weet, zonder enig bewijs... [SIZE=2]Smiley: Uw uitspraken zijn voldoende bewijs [/SIZE] U stelt de scheiding van Kerk en Staat bovendien als een vereiste. Mag ik u vragen wie aan het hoofd staat van de Anglicaanse Kerk? En wat is de situatie in Turkije? In Syrië? In Irak onder Saddam? In Albanië? [SIZE=2]Smiley: Kerk en staat zijn gescheiden. De kerk heeft zich politiek niet te moeien al heeft ze dit met die kerkbezettingen wel trachten te doen. Turkije de 'democratie' aldaar staat onder constant gevaar. Als het leger er niet was geweest dan was Turkije reeds lang terug een moslimdictatuur waar allah en alleen allah's wet het er voor het zeggen heeft. Dit toont duidelijk aan wat islam is. Men heeft bij ons nooit echt het leger als waakhond nodig gehad om onze democratie van een christendomdictatuur te vrijwaren. Het christendom is dan ook de islam niet. Syrie en Irak (saddam) zijn dictaturen. De huidige 'democratie' in Irak zal geen lang leven zijn beschoren. In de grondwet is trouwen reeds opgenomen onder druk van de religieuze leiders dat niets tegen de islam mag ingaan wat al een eerste opstapje is naar een islamdictatuur. En de vrouwen in Irak zijn er terecht bang.. De buitenlandse moordjihadis die verantwoordelijk zijn voor de dagdagelijkse aanslagen, doden en gewonden in Irak, waar sommigen maar al te graag de Amerikanen voor de schuld geven, wilden de oprichting van deze 'duivelse' democratie beletten zelfs al staat die met hetgeen ik hier boven reeds aanhaalde op losse schroeven. Maar volgens de religieuzen moest dat van die rotislam in de grondwet staan of er was geen akkoord mogelijk.... [/SIZE] Dan komt mijn vraag terug: hoeveel in België, en hoe de "ware Moslims" erkennen? [SIZE=2]Smiley: Wat heeft dat er nu mee te maken? Hoeveel vraagt u? Genoeg ! In Nederland is reeds de helft van de Marokkanen tegen onze democratie. En de Marokkanen maken de grootste groep uit onder de moslims hier in onze gebieden. Men moet de mensen over de islam informeren. Zowel moslims in naam als niet-moslims. Men moet antiislamitische schrijvers steunen. Men moet antiislamitische programmas op radio tv brengen, via kranten, via internet (hetgeen wij bezig zijn). enz. [/SIZE] Een waarheid, niet dé waarheid... [SIZE=2]Smiley: De waarheid over de islam staat in de koran en andere islamitische boekskes. Er zijn er natuurlijk altijd die die waarheid niet willen lezen zoals het er geschreven staat en hun eigen waarheid verzinnen want na mo de leugenaar is dit volksverlakkerij ten top en het houd bovendien de gevaarlijke ideologie van mo (islam) in leven met alle gevolgen vandien nu en in de toekomst. Dit is niet de oplossing. Ik daarentegen hoef geen waarheid te verzinnen. Het enige wat men hoeft te doen is gewoon lezen wat er geschreven staat. [/SIZE] Waarom zou ik u willen tegenhouden? Ik merk enkel op dat uw argumenten perfect tegen het VB kunnen gebruikt worden, da's al. Ironisch, nietwaar? Smiley: O ja?
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 20 juni 2006 om 13:31. |
|
|
|
|
|
#211 | |||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote=smiley;1766455][quote=Bad Attila;1766321]
Citaat:
Ik zal opmerken dat de "ultra-orthodoxen" de Torah of de Bijbel wél ls hét Woord van God beschouwen: wat erin staat is dé waarheid. Ik zal de creationistische theorieën niet benoemen... Citaat:
Triestig... Citaat:
Citaat:
Ik ken veel Moslims die de Koran "interpreteren" en er een democratische filter op plakken. Verschil gesnapt? Citaat:
Citaat:
Ik zou ook naar Griekenland, Ierland of Polen verwijzen, maar waarom zou ik? Citaat:
Citaat:
U maakt juist dezelfde fout dan de "Zotten van Allah", die niks anders willen. U bent objectief hun medestanders door hen te legitimeren als de "enige ware Moslims". Uw definitie van "Moslims" is dezelfde die zij hanteren. Zielig eigenlijk ... Citaat:
|
|
|
|
#212 |
|
|
[quote=Bad Attila;1766993][quote=smiley;1766455][quote=Bad Attila;1766321]
Tja, als u meent dat de lektuur van de Bijbel altijd hetzelfde geweest is, kan ik niet veel meer voor u doen... Smiley: [SIZE=2]Ik doelde op de bijbel [/SIZE] Ik zal opmerken dat de "ultra-orthodoxen" de Torah of de Bijbel wél ls hét Woord van God beschouwen: wat erin staat is dé waarheid. Ik zal de creationistische theorieën niet benoemen... Smiley: Ja maar wij hebben het leger helemaal niet nodig om onze democratie tegen die mensen te beschermen. Een advies over de "Moderne Moslims" proberen te geven zonder ze zelfs gelezen te hebben. Triestig... Smiley: Ik ken de uitleg van islampromotors. Wat de islamapologeten ervan gaan maken zal daar niet veel van verschillen. "ULB promoot Europese islam BRUSSEL - De Franstalige vrije universiteit van Brussel wil een humane versie van de islamleer promoten. Een stichting heeft het project in de schoot van de ULB vorm gegeven. «We zetten ons in voor een open islam, zonder gebonden te zijn aan enige politieke stroming of andere beïnvloeding wat dan ook», zegt Chemsi Chéref-Khan, doctor in de rechten en licentiaat sociale wetenschappen aan de ULB. Chérif-Khan is de stuwende kracht achter de kersverse vereniging die de Europese versie van de islam wil promoten." http://www.freemetro.be/archive_7493...slam_3941.html Feit is en blijft, het is het verkrachten van de waarheid. Hij heeft het nu eenmaal niet gedaan. Zo zot was hij blikbaar niet. Smiley: Helaba, ga jij nu rotprofeet mo zot verklaren? You have declared war against the muslim ummah !" Oppassen wat je zegt he man. Kent u veel Nazis die Mein Kampf "interpreteren" en er een democratische filter op plakken? Ik ken veel Moslims die de Koran "interpreteren" en er een democratische filter op plakken. Verschil gesnapt? Smiley: Haha. Dat zijn moslims in naam die niet willen geloven dat de islam slecht is. Dat rotprofeet mo slecht is en dat de koran rot is. De nazis hoefden geen andere uitleg voor hun mein kampf te verzinnen, ze stonden immers volledig achter hetgeen er in dat boek stond. Net zo met de moslims. De moslims in naam echter zij staan niet achter wat er in dat boek koran staat. Dus geven zij er een andere interpretatie aan om het toch goed te doen lijken. Dit zijn geen ware moslims maar weigeren om verschillende redenen zich geen moslim meer te noemen. Het zijn die mensen die wij willen bereiken. De moslims in naam. Ik herhaal de vraag: wie staat aan het hoofd van de Anglikaanse Kerk? Ik zou ook naar Griekenland, Ierland of Polen verwijzen, maar waarom zou ik? Smiley: Dat intereseert mij niet wie er aan het hoofd van de Anglikaanse kerk staat. Van het christendom gaat geen gevaar voor onze democratie uit. Dus iemand die de democratie niet erkend is een Moslim? Spijtig dat Guderian of Zwarte Orde hier niet meer zijn, het zou nog plezant geworden zijn. Smiley: Neen er zijn nog nazis die tegen democratie zijn maar die houd men niet de hand boven het hoofd zoals men dat wel met de naziislam doet. "Gewoon lezen wat erin staat" ... U maakt juist dezelfde fout dan de "Zotten van Allah", die niks anders willen. U bent objectief hun medestanders door hen te legitimeren als de "enige ware Moslims". Uw definitie van "Moslims" is dezelfde die zij hanteren. Zielig eigenlijk ... Smiley: Wat is er nu fout aan te lezen wat er staat? U maakt de fout de islam met haar koran de hand boven het hoofd te blijven houden want er zullen altijd nazis zijn die lezen wat er staat. Ik ben net de tegenstander van die allah zotten en u bent de medestander. U bent de chaimberlin die de confrontatie weigert aan te gaan en ik ben de churchill. Dank u. 8) Smiley: Ik laat u in dit geval maar in uw waan
|
|
|
#213 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
PS. Ik stel voor dat je het hierbij laat. Bad Attila is veel te hoog gegrepen voor jou. PPS. Leer eens fatsoenlijk quoten, zeg.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 20 juni 2006 om 19:27. |
||
|
|
|
|
|
#214 |
|
|
[quote=Esperanza;1767406]Zeg eens kerel, weet jij eigenlijk nog wel wat je schrijft? Je presteert het zomaar eventjes om contextgewijze jezelf in twee opeenvolgende zinnen tegen te spreken.
[SIZE=2]Smiley: Dat is helemaal geen tegenspraak. Als in een boek naziteksten geschreven staan. Dan lezen zowel de nazis die dat boek aanhangen als wel de bestrijders van die nazis dezelfde tekst. De chaimberlins daarentegen lezen ook die tekst doch zij prefereren ervoor om die tekst niet te lezen zoals die er staat maar 'anders te interpreteren'. [/SIZE] En daar komen de witte jassen aangerend... [SIZE=2]Smiley: Dat is natuurlijk beeldspraak he man. Ik maak de vergelijking met de jaren 30. (Alsof u dat niet wist) De aanpak van chaimberlin en de aanpak van churchill met de aanpak van het nazisme destijds en dit heeft ook betrekking op vandaag .De vergelijking met de aanpak van de islamapologeten die de islam en haar koran de hand boven het hoofd blijven houden en de aanpak van de ex-moslims en de antiislamitische schrijvers die voor de confrontatie kiezen door de islam en de koran direct aan te pakken. [/SIZE] PS. Ik stel voor dat je het hierbij laat. Bad Attila is veel te hoog gegrepen voor jou. Smiley: [SIZE=2]Haha dat zou je wel willen he. Dat ik het hierbij zou laten. Zijn de argumenten op? [/SIZE] PPS. Leer eens fatsoenlijk quoten, zeg. Smiley: Blijkbaar wel want u bent volop de man aan het spelen in plaats van de bal. [SIZE=2]Ga andere mensen belachelijk maken. Zeer zwak van u studentje. [/SIZE]
|
|
|
#215 |
|
Minister
|
Als het onderwerp je interesseert kan je The Clash of Civilizations erop nalezen waarin naar een studie uit de jaren 1990 verwezen wordt.
Sindsdien worden er regelmatig lijsten gepubliceerd. Een van de laatste artikels waar ik over beschik dateert van 10 januari 2004 en is van de hand van Carl Stellweg De ergste brandhaarden in de wereld Met het einde van de Koude Oorlog is de kans op een nieuwe wereldoorlog aanzienlijk geslonken. Dit betekent niet dat de wereld vreedzamer is geworden. Een overzicht van de 15 ernstigste crisisgebieden. 1. Afghanistan. 2. Ethiopië/Eritrea. 3. Indonesië. 4. Irak. 5. Israël/Palestijnen. 6. Pakistan/India/Kashmir. 7. Saoedi-Arabië. 8. Soedan. 9. Somalië. 10. Syrië. 11. Tsjetsjenië 12. Colombia. 13. Democratische Republiek Congo. 14. Liberia. 15. Noord-Ierland. Er zijn enkele websites waar men zich overvloedig kan documenteren over ongoing conflicts in deze wereld. Recentelijk hebben de volgelingen van Mohammed ook Thailand aan hun lijstje toegevoegd. |
|
|
|
|
|
#216 | |
|
|
Citaat:
[SIZE=2]De Filipijnen, Bangladesh, Turkije, Egypte, Algerije, Kenia, kosovo, Yemen, Dagestan, Uzbekistan enz. Overal waar de islam is is het AMBRAS. Van 'integratie'problemen tot regelrechte moordaanslagen. Een ware verrijking. The religion of peace. (believe it or else) http://www.thereligionofpeace.com/ [/SIZE]
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 20 juni 2006 om 21:01. |
|
|
|
|
|
|
#217 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 20 juni 2006 om 21:06. |
||
|
|
|
|
|
#218 | |
|
|
Citaat:
Wat dat de man spelen in plaats van de bal spelen betreft had ik het over de hele inhoud van je tekst. Minder paranoia. Jij beseft de errnst niet van de situatie. Ga naar uw moeder die heeft visjes gebakken snotneus. [/SIZE][/SIZE]
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 20 juni 2006 om 21:11. |
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#220 | |
|
|
Citaat:
Jij vindt ook dat dit bestraft moet worden. Ik ga akkoord, maar vergeet niet dat in de tijd van de Witte van Zichem, leraars ook nog op hun leerlingen mochten slagen. Blijkbaar hebben sommigen het moeilijk om met hun tijd mee te gaan. Als het geloof hier de hinderpaal is, valt ook moeilijk te ontkennen, want bij de Witte, stak meneer pastoor ook nog graag zijn kop in de kerk binnen. Scheiding van kerk en staat is hier ook een utopie. Onze officiële feestdagen vallen ook nog op katholieke feestdagen, die eigenlijk heidense rituelen moesten maskeren. De islam heeft hier nog geen vat op. |
|
|
|
|