![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2) en het verdwijnen van homohuwelijk en homoadoptie valt dus logischerwijs volgens jou onder de noemer positieve discriminatie en dient te verdwijnen Laatst gewijzigd door praha : 2 augustus 2006 om 00:16. |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Droom je daarvan?
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
We zijn in 2006 en ook de godsdiensten hebben internet ontdekt. Moslims zijn 100 % tegen homosexualiteit en homo's moeten gedood worden. http://www.ribaat.org/ Katholieken (fundi's) zijn 100 % tegen homosexualiteit en nergens vind ik een oproep tot doodstraf. http://users.skynet.be/courlisius/versus.html |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#65 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
kwestie van behulpzaamheid jegens Alvader die erg geïntresseerd bleek
natuurlijk is het onzin ... allée ge hebt het eindelijk door ? Citaat:
Citaat:
ipv een kleine ridicule enquête doe jij nog beter se gebaseerd op wat je op een site vindt wil je effe aantonen dat alle Moslims 100% tegen homo's zijn en zelfs voorstander zijn homo's een kopje kleiner te maken tot zover dus het onzinsgehalte Citaat:
op basis van een site wil je nu bovendien het niet-bestaan van zulk een oproep aantonen tot zover het onzinshehalte btw gek hoor... vanwaar plots datgene dat zo netjes tussen haakjes staat ? ofwel laat je ze hier ook vallen en gaan we ervan uit dat beide groepen een percentage huichelaars huisvesten die hun mening niet volledig durven te uiten tijdens oogcontact ofwel zet je ze in bovenstaande bewering ook bij en gaan we ervan uit dat het hier toevalligerwijs zéér gematigde exemplaren betrof over arbitrair gesproken |
|||
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Op welke goddelijke of morele wetten zouden zulke rechten geïnspireerd kunnen zijn ? geen enkele Er bestaan geen homorechten. Een homorecht is een recht dat er geen is maar is een privilege. Een misplaatst privilege bovendien. "Homorechten" is een bedrieglijk woord We kennen toch ook geen rechten toe aan advocaten, aan boeren, aan de adel ? Waarom dan aan de holibis ? Homoseksuelen verdienen geen rechten op basis van hun seksuele voorkeur, zoiets is discriminerend. Daar wij zij niet als groep mogen beschouwen (zulks is discriminatoir rekening houden met bepaalde lacunes in de wetgeving die toevallig in hun nadeel zouden spelen. |
|
|
|
|
|
|
#67 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
( verleden _ of tegenwoordige tijd ? mij eender hoor ) awel dan staat/stond er in de wet iets ( 'tgeen wat er dan wel staat/stond ) dat slaat/sloeg op een bepaalde groep daar we geen groepen mogen beschouwen, zulks is immers discriminatoir (leuk woordje hoor ... zelf gevonden ? ), kunnen we derhalve met de toepassing, die noodgedwongen steeds een groepsindentificatie inhoudt/inhield, van die wet niet langer rekening houden Laatst gewijzigd door praha : 2 augustus 2006 om 23:59. |
||
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De SPa heeft die al zeker niet met hun "moslim gatkruiperij" stel u voor dat de SPa wat Imams en andere fundamentalisten helpt verkiezen, ik denk dat ge dan als doorsnee homo beter voor het VB had gekozen... Maar ja, van mij mag iedereen doen wat hij maar wil. |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat vind ik eerlijk gezegd niet, ... Ge weet even goed als ik, dat die Islamieten daar zo een beetje tegen zijn... Moest het hier om legalisering van Bestialiteiten gaan, zou ik nog zeggen, ja, daar zullen ze niet zo veel tegen inbrengen, ja Khomeini heeft het zelf gezegd dat het mag, (maar niet me Varkens of honden. ) |
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Ik heb heel bewust 2006 vermeld omdat in die discussies nogal vaak verwezen wordt naar de koran en de bijbel met de bemerking dat het hier boekskes zijn van duizend en meer jaar geleden en er dan ook geen rekening mee gehouden moet worden. Ik heb één moslim-site gegeven om als voorbeeld te dienen. Er zijn nog veel andere zoals bijvoorbeeld http://al-shia.com/html/fre/?PHPSESS...f8f3b5a69e288c waar de plichten van de moslims van hun geboorte tot aan hun dood in wetten worden vastgelegd en dit tot het absurde toe. Ik wijs er tevens op dat het een sjiietische site is, dus als godsdienst bijna even gestructureerd is als de katholieke kerk. Ook zeer leerzaam is http://63.175.194.25/index.php?ln=fr...=aboutus&dgn=4 waar de moslims aan hun rechtsgeleerden vragen mogen stellen zowel over godsdienstige punten als over maatschappelijke problemen. Zoek eens de vraag op die een moslima stelde wat zij moest doen daar haar man haar regelmatig sloeg. Het antwoord dat zij kreeg doet ieder normaal mens vloeken. Tegenover één voorbeeld van moslim-site plaatste ik één voorbeeld van katholieke site. Bezoek even die site en je zult begrijpen waarom ik die fundi noemde. Eén voorbeeld, en ik zeg wel voorbeeld en niet bewijs. Enkele jaren geleden verscheen er een semi-documentaire over de joden ten tijde van Christus. Daarin verscheen Maria in een zwart kleed met de opmerking dat dit de normale kledij was van gewone en arme vrouwen uit die tijd. Mensen wat een kritiek kreeg die documentaire, het was pure provocatie en godslastering. De heilige Maria had nooit zwart gedragen en had enkel blauwe kleren. Het bewijs: aan al de mensen aan wie zij ooit verschenen was droeg zij telkens een hemelsblauw gewaad. Doe misschien eens als ik en bezoek sites van allerlei gezinte dan zal het verschil wel opvallen. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Banneling
|
Huh, ik weet niet wie die site's heeft gemaakt maar ik moet toch wel ff iets rechtzetten:
Homo's moeten volgens de islam NIET gedood worden; maar wel verworpen en genegeerd (of zoiets) Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 3 augustus 2006 om 14:50. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Banneling
|
Jep, da's inderdaad verkeerd. De mensen hebben daar jarenlang extremistische "islamistische" ideeën gevoed gekregen, wat ik ten zeerste betreur. Alles kan tegenwoordig goedgepraat worden onder het mom van 'het is onze godsdienst die dat zegt' en de mensen weten niet eens of het waar is!
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik appreciëer je getrooste moeite van het hele stukje hierboven ten zeerste puud maar veel veranderd dat er niet aan
om nog maar eens het tweede en meest flagrante voorbeeldje, dat van de christenen dus, in de verf te zetten : hoe denk jij in godsnaam ( ai ai slechte woordkeuze bij deze ) te kunnen aantonen dat iets niet zou bestaan aan de hand van één of desnoods duizend voorbeelden ? ik troost me alvast de moeite niet om er verder op in te gaan... discussies in overvloed hierover géén één heeft dat uitgeklaard meer in 't bijzonder géén één heeft uitgeklaard dat de islam geen gematigden onder z'n gelovigen zou kennen steeds duikt het cyclish argument op dat de Koran volledig ( altahns die stukjes die in het plaatje passen ) letterlijk dient opgenomen te worden en wordt opgenomen door alle gelovigen omdat het woord gods is waar je niet van kan afwijken bijgevolg worden gematigde islamieten derhalve geen echte gelovigen _ of echte gelovigen genoemd die erop los liegen om de islamagenda makkelijk door te kunnen drukken zo is 't makkelijk natuurlijk... doet me denken aan dat ander cirkeldogma Citaat:
ps. doe misschien eens als ik en ipv steeds op dié specifieke sites rond te neuzen in combinatie met die andere specifieke sites die dat beeld dan nog eens versterken zou je je misschien beter gewoon eens wat andere bronnen raadplegen Laatst gewijzigd door praha : 3 augustus 2006 om 21:47. |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Alle masochisten. De volle één miljoen !8)
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|