![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4541 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4542 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4543 | |
|
![]() Citaat:
Ja, maar toch vind ik het triest dat vaak een overmaat aan oneerlijkheid wordt gelanceerd om mensen maar partijdig te krijgen/houden in het vergoelijken van doodmaak-evenementen, alsof oorlogshandelingen onderdeel zouden zijn van de amusements-sector.
![]() |
![]() |
#4544 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 18 augustus 2006 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4545 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4546 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4547 | |
|
![]() Citaat:
Bij deze daag ik u uit om van mij ook maar één post te vinden waarin ik bovenstaande zaken vergoeilijk of zelfs maar rechtvaardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4548 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
---- Hertog van Gelre: Nee, het is niet toevallig dat juist die twee foto's vervalst werden. De man wilde klaarblijkelijk Israël in een nog slechter daglicht stellen. Of het kan zijn dat het een slechte fotograaf is die niet de foto kan maken die hij wil en het daarom maar erbij verzint. Het gebeurt vaker dat foto's worden 'aangepast' om politieke redenen. In ongenade gevallen partijbonzen die van foto's worden weggeretoucheerd, suggestieve uitsnedes etc. Dat geeft niet aan dat er wereldwijde complotten zijn. Het geeft wél aan dat misbruik van alle tijden is. --------- Werkgroep morkhoven: Van een foto waarop drie koninginnen staan, hoeven we inderdaad niet bang te zijn: zelfs de simpelste ziel heeft door dat het slechts om een grapje gaat. We kunnen nu eindelijk op onze twee oren slapen. Bedankt Excellentie ! --------- Hertog van Gelre: Ook die foto werd gemanipuleerd om politieke redenen. Het is verwerpelijk en druist in tegen elke (beroeps)ethiek. Dus ik zou het geen 'grapje' durven noemen. Zo was het dan ook niet bedoeld. --------- Werkgroep Morkhoven: ![]() weer een vervalste foto om de zaken negatiever voor te stellen dan ze zijn... (Noord Vietnam - napalm) --------- Hertog van Gelre: Je hebt een misselijke manier van discussieren. Als de waarheid gruwelijk is heb je geen vervalsingen nodig. Als er geen foto's beschikbaar zijn maak dan een impressie maar noem het dan ook zo. ![]() Onze impressie van Beiroet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4549 |
|
![]() Dat is dus precies wat ik bedoel.
De discussie ging over het vervalsen van persfoto's en de fotograaf van Reuters. Opeens plaats jij een World Press Photo met de suggestie dat ik napalm op Vietnam zou vergoeilijken of dat ik oorlog en bombardementen zou vergoeilijken. Vandaar mijn opmerking over 'misselijke manier van discussieren'. Ik zeg juist letterlijk dat als de waarheid gruwelijk is, je niet hoeft te vervalsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4550 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4551 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat je helpen jongen. Geloof me, het is nodig. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4552 |
|
![]() Het is meer dan dat. (bijvoorbeeld van 1 bom een bommentapijt maken.) In het vak van fotojournalist is het een doodzonde. Als je je bronnen vergiftigt wil niemand er meer uit drinken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4553 | |
|
![]() Citaat:
Los van enig waarde-oordeel aangaande "bestaansrecht voor Israël in de regio" zou ik de Israëli voor gestoord aanzien als ze geen draaiboeken aanhouden met het oog op agressie vanuit iedere richting, inclusief limiet/trigger-niveaubepaling.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 18 augustus 2006 om 15:48. Reden: typo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4554 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4555 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die raad moet goede spionnen hebben. of hadden ze geestelijke(n) vermogens? Beste grap dat ik dat nu toe gehoord hem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4556 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het valt mij op dat dit soort discussies ook na het bombarderen van het Libanese dorpje Qata waarbij ondermeer 34 kinderen omkwamen, werd gevoerd. Men is er tenslotte in geslaagd door deze discussie de feiten te verdringen en dat was volgens mij ook de bedoeling. ![]() Werd Beiroet werkelijk gebombardeerd of zijn er alleen maar zonnestralen op deze foto te zien ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4557 | |
|
![]() Citaat:
Ik geloof eerder iemand die zegt: 'Het was een bommentapijt maar ik heb er geen foto's van want de omstandigheden waren te slecht.' dan iemand die m.b.v. Photoshop één bom tot meerdere bommen vermenigvuldigt. Zo kennen we in filmland de zogenaamde 'Hany'. Deze regisseur heeft zich totaal ongeloofwaardig gemaakt door, een door acteurs gespeelde, film een documentaire te noemen en ook de indruk te geven dat het zo was. Gelooft u zijn volgende 'documentaire' ook al zou het nu een 'echte' zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4558 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4559 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent forumvaardig genoeg om te me quoten. Maar dat doe je niet, omdat je niet kan. Je verdraait mijn doelbewust mijn en andermans woorden, om valse beschuldigingen te kunnen uiten, in plaats van op een ernstige manier te discuteren. Hoe kun het het blijven volhouden als ik tot acht keer zeg dat je liegt. Je bent onredelijk en daarom ook dit forum onwaardig. Niet voor niks sta je op negeerlijstjes van verschillende deelnemers. Maar ja. Een gek denkt ook altijd eerste dat het aan de anderen ligt. Dat zal bij jou niet anders zijn. Laag, zeer laag bij de gronds. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4560 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |