![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een héle leugen is altijd betere propaganda dan een halve waarheid, en een halve leugen is nog steeds bruikbaarder dan een hele waarheid. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Minister-President
|
En dat waren er dan 4 op een paar honderd... Ze zijn eigenlijk nog braaf daar in het Italiaans parlement. Los daarvan weet ik te weinig van coke om er veel zinnige dingen over te zeggen, maar als het echt zo verslavend en schadelijk is, dan zou ik het verboden laten (of toch minstens het gebruik en de handel serieus aan banden leggen).
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 25 oktober 2006 om 14:21. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Parlementsvoorzitter
|
They lie about marijuana. Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie! When you're high, you can do everything you normally do, just as well. You just realize that it's not worth the fucking effort. There is a difference.
|
|
|
#26 | |
|
Banneling
|
Citaat:
hehe, die komt van Bill Hicks, niet? Grappige kerel, had vaak gelijk. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Inderdaad!!
en Inderdaad!! voor nog wat leuke quotes, zie het topic over "Moslims eisen zendtijd op VRT" in binnenlandse politiek... heb er een paar quotes gezet om jan hyouns wat af te zeiken... mijn favoriet is die over de dinosaurussen
|
|
|
#28 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Maar goed, ik wil jullie, liberale zombies, niet uit jullie slaap verstoren. Laat jullie maar de "vrije" keuze als kiezer, consument, producent... tussen de pest en de cholera...
|
|
|
|
#29 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Minister-President
|
Het dilemma is: macht aan de markt, de banken enerzijds of macht aan de staat. De liberale vrijheid is een vuile leugen, zoals ik de domme kinderen hier aanschouwelijk probeer voor te stellen.
Economische democratie is haalbaar door middel van een gedecentraliseerd corporatisme. Dan speelt men immers de macht van het volk, de meerderheid, de arbeiders uit tegen die van het kapitaal, de minderheid, de aandeelhouders. Politieke (liberale) democratie is van een andere aard. Aangezien politiek zaken van algemeen, openbaar of nationaal belang hoort te behartigen, leidt dat stelsel enkel tot particularistisch en lobbyistisch ingestelde partijen, tot de onnozelheden van vandaag. Niemand is daarmee gebaat. Hoe meer partijen, hoe minder het objectieve nationale belang gediend wordt. Hoe meer de antidemocratische economische machten alle aspecten van ons leven - o.a. onze smaken, onze verslavingen - zullen beheersen.
|
|
|
#31 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Gesjoemel en machtsmisbruik houdt men ook al niet tegen door dit systeem. Integendeel, de politieke normvervaging is precies het gevolg van een hele politieke cultuur van moreel gecorrumpeerde machthebbers.
|
|
|
|
#33 |
|
|
Is er een verschil dan tussen de drie klassieke partijen? Behalve dat het andere mensen zijn?
|
|
|
#34 | |
|
|
Citaat:
En vraag je jezelf niet af hoe het komt dat net zo'n mensen oververtegenwoordigd zijn in het huidige politieke bestel? (ik wil die test gerust in elk Europees land doen)
|
|
|
|
#35 |
|
Minister-President
|
ik begrijp het nie goed zunne, een paar duizend jaar is er geen enkel probleem rond cannabis, zo'n 50 jaartjes terug vonden een paar amerikanen dat het hun economie zou schaden...dus ze beginnen een "war on drugs", die na zo'n 30 jaar volledig mislukt. En nu gaan zo'n paar fasco bitchen zich daar ook mee gaan bemoeien?
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Trekt u het algemeen stemrecht in twijfel? Volgens mij gebruiken mensen die links zijn vaker drugs (sorry linksen, ik wil natuurlijk niet veralgemenen) dan rechtsen. Moeten junks hun burgerrechten verliezen? Wat u zegt slaat op niets.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Wat Coke betreft ben ik van het tegendeel overtuigd. Coke zal meer door rechtsen en liberalen gebruikt worden; Coke-gebruik is vooral populair bij architecten, ingenieurs, managers, zakenmensen, beroepspolitici en mensen uit de schoonheidsindustrie; niet bepaald linkse milieus dus...
|
|
|
|
#38 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#39 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Toen de CIA in de jaren '70 (nu nog?) crack in de zwarte getto's ging verspreiden, dan was dat doelbewust, namelijk om de Black Panthers te drogeren en hen zo te neutraliseren. Als het onder arme zwarten gebeurt, vinden jullie dat waarschijnlijk een schande, maar onder "machtige" blanken is het de gewoonste zaak van de wereld... Druggebruik is maar één van de graadmeters voor de gecorrumpeerde, doel- en zielloze manier waarop in Europa politiek bedreven wordt. Wat zegt dat over de politici in kwestie??? Dat ze noch het morele gezag, noch de ernst, noch het karakter hebben voor zo'n belangrijk ambt. Als politiek gewoon een "baantje" was, dan mocht men voor mijn part 3/4 van de parlementairen een (ander) "baantje" geven. In een werkkamp welteverstaan!
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 27 oktober 2006 om 20:04. |
|
|
|
|