Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 december 2006, 18:35   #201
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Dat steunt allemaal op niets. U kijkt niet naar documentaires en u weet ook niet dat de terroristencellen constant bezig zijn met het opsporen van alle soorten terroristen.
Als ze een bom en honderden wapens vinden bij moslims zal dat ook wel even hard aan het bod komen, wees gerust.
Blijkbaar mistte u de reportages en veelvuldige krantenartikels waarin Glenn Audenaert het betreurde dat er geen centen, noch mankracht zijn voor het opsporen van moslimterrorisme. Terwijl België wel een draaischijf van moslimterroristen is.
Eergisteren werden er weer 4 terroristische "Belgen" uit Egypte gezet. Wedden dat die niet Jan, Piet, François en Marc heten.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 18:36   #202
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Blijkbaar mistte u de reportages en veelvuldige krantenartikels waarin Glenn Audenaert het betreurde dat er geen centen, noch mankracht zijn voor het opsporen van moslimterrorisme. Terwijl België wel een draaischijf van moslimterroristen is.
Eergisteren werden er weer 4 terroristische "Belgen" uit Egypte gezet. Wedden dat die niet Jan, Piet, François en Marc heten.
Heerlijk toch eerst BBET voordoen als slachtoffertjes dan nog even moslimterroristen in het daglicht zetten.
En denken dat de regering doelbewust enkel extreem rechtse terroristen opzoekt om de paarse regering te beschermen tegen het Vlaams Belang.
Voorspelbaar *geeuw*

Laatst gewijzigd door Kay_ : 7 december 2006 om 18:37.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 18:39   #203
Banneling

Standaard

Citaat:
Heerlijk toch eerst BBET voordoen als slachtoffertjes dan nog even moslimterroristen in het daglicht zetten.
Voorspelbaar *geeuw*
Slachtoffertjes? Waar las je dat?
Een storm in een progressief glas water.
Moesten we niet leren nuanceren? Of geldt dat enkel bij allochtoon geweld?
Voorspelbaar *geeuw*
Oud 7 december 2006, 18:41   #204
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Slachtoffertjes? Waar las je dat?
Een storm in een progressief glas water.
Moesten we niet leren nuanceren? Of geldt dat enkel bij allochtoon geweld?
Voorspelbaar *geeuw*
Ik noem de regering ervan beschuldigen de BBET'ers enkel opgepakt te hebben omdat ze zo het VB zouden kunnen hebben liggen niet echt nuanceren maar soit.
Oud 7 december 2006, 18:46   #205
Rene Artois
Minister

Rene Artois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
De jongeren kunnen naar eigen zeggen niet geloven wat ze teweeg brachten en hebben spijt van hun daden.
Alternatieve lezing en gebruikelijk meer naar de waarheid : de jongeren kunnen niet geloven welke straf hun boven het hoofd hangt en denken met wat spijt te betuigen ervan af te komen.
Rene Artois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 18:50   #206
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik noem de regering ervan beschuldigen de BBET'ers enkel opgepakt te hebben omdat ze zo het VB zouden kunnen hebben liggen niet echt nuanceren maar soit.
Heerlijk toch hoe die BBET-ers de linkscorrecte verdedigers van het allochtoon racisme goed uitkomt wanneer ze vastzitten in hun kromredeneringen.
Merk de merkwaardige empathische vermorgens van kay-gell op.
Hij legt hier allerhande complottheoriën bloot, die hij anderen toeschrijft, maar wel voor de 100 % zelf bedenkt.
Zo ver je broek afsteken om allochtoon racistisch geweld te minimaliseren. Ga je niet te ver kay-gell in je 'nuanceringen'?
Oud 7 december 2006, 18:54   #207
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Heerlijk toch hoe die BBET-ers de linkscorrecte verdedigers van het allochtoon racisme goed uitkomt wanneer ze vastzitten in hun kromredeneringen.
Merk de merkwaardige empathische vermorgens van kay-gell op.
Hij legt hier allerhande complottheoriën bloot, die hij anderen toeschrijft, maar wel voor de 100 % zelf bedenkt.
Zo ver je broek afsteken om allochtoon racistisch geweld te minimaliseren. Ga je niet te ver kay-gell in je 'nuanceringen'?

Neen, ik nuanceer niets als je te goei zou lezen zou je zien dat ik verfoeilijk vind.
Stenen gooien omdat het Joden zijn is gewoon walgelijk en het is goed dat die kerels snel veroordeeld zijn als voorbeeld.

Verder zijn de complottheoriëen die ik aanhaal meermaals naar boven gekomen hier alsook zou er geen bom gevonden zijn volgens sommigen....

Laatst gewijzigd door Kay_ : 7 december 2006 om 18:56.
Oud 7 december 2006, 18:56   #208
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, ik nuanceer
Oud 7 december 2006, 19:00   #209
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ja, ik weet het. Al gepost voor de post af was, heb dat probleem soms

Overigens,weer graven beschadigd hoor ik net op nieuws,ff kijken
Oud 7 december 2006, 19:03   #210
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, ik weet het. Al gepost voor de post af was, heb dat probleem soms

Overigens,weer graven beschadigd hoor ik net op nieuws,ff kijken
Ik weet het. Ben ook aan het kijken. T'is een madam !

En ja, het posten wordt hier steeds moeilijker. Een keer op twee krijg ik hier 'can't find server'.
Oud 7 december 2006, 19:25   #211
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik weet het. Ben ook aan het kijken. T'is een madam !

En ja, het posten wordt hier steeds moeilijker. Een keer op twee krijg ik hier 'can't find server'.
yup,heb ik ook geregeld.
Oud 7 december 2006, 20:22   #212
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zijn die opgepakt om met stenen naar Joden te gooien of was het omdat ze stenen in hun bezit hadden ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 21:13   #213
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Nee, maar de Vuil B-atmosfeer in Vlaanderen laat hen wel denken dat zoiets eigenlijk wel kan hier..
smerige stenengooiers zijn in Vlaanderen niet bekend... in Palestina daarentegen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 21:16   #214
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Zijn die opgepakt om met stenen naar Joden te gooien of was het omdat ze stenen in hun bezit hadden ?
Als het aan die BBET-ers lag, werden de Joden gewoon vergast ("the old-fashion way", weet je wel)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 21:16   #215
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja man, en dat waren exact dezelfde jongens he
Vieze aanval trouwens, aaaamai, er zijn ruiten gesneuveld, maar er was niemand aanwezig, BEL HET LEGER!! Shit joh. Doe eens normaal. Jij hebt nooit kattekwaad uitgehaald vroeger, he, engeltje?

Een zinnig antwoord hierop is gelukkig al door enkele mensen (Eva bv) hier gegeven op deze gebeurtenis.
stel dat het skinheads waren geweest of gasten met een leeuwenvlag ?

kot was te klein

keep on dreaming
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 7 december 2006, 21:19   #216
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eva Bekijk bericht
Dewinter om aan te tonen dat geweld niet exclusief is voor moslims. De VRT heeft beelden in zijn archief van het geweld van Dewinter.

Neen, het geschiedenisonderwijs over het onrecht wat de Joden werd aangedaan veegt de waarheid teveel onder de mat.
och ja die foto staat ook ergens op blokshitdinges... die is al vergeeld zo oud is die foto al !

het jongerengeweld is echter dagelijkse kost !
Oud 7 december 2006, 21:20   #217
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
och ja die foto staat ook ergens op blokshitdinges... die is al vergeeld zo oud is die foto al !

het jongerengeweld is echter dagelijkse kost !
Toen Dewinter jong was, was geweld voor hem ook dagelijkse kost.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 21:21   #218
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
fijn dat je er zo over denkt. Klein vraagje toch, wat vind je dan over het bijna aanhoudend gescheld en zoeken naar demoniseringen van Islamitische mensen, hier op dit forum bijvoorbeeld? Er is toch wel een gelijkenis tussen beiden, vind ik.
vervang islamitische door Vlaams Belang !!! en je bent heel dicht bij de dagelijkse waarheid !!
Oud 7 december 2006, 21:22   #219
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Toen Dewinter jong was, was geweld voor hem ook dagelijkse kost.
zever in linkse pakskes...
Oud 7 december 2006, 21:23   #220
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Als het aan die BBET-ers lag, werden de Joden gewoon vergast ("the old-fashion way", weet je wel)
zonder woorden...

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be