![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kom jongen, loop heen, moeke heeft viskens gebakken...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Lokaal Raadslid
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wil je beweren dat jij een onderbouwde argumentatie zou herkennen als je er eentje zag? Of ga je dan ook weer snel van onderwerp veranderen of beginnen schelden?
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik stel je de vraag of die redenering opgaat voor alle racisten, bij voorbeeld ook op de Turkse racisten uit Beringen. En kijk, je reageert geprikkeld. Zou het kunnen zijn dat jij in je maag zit met de blunder die je maakte? |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Mag ik je d'r aan herinneren dat jij om god welke reden het VB er bij sleepte, en een platvloerse insinuatie maakte tav de familieleden van die bedrijfsleider. Zo kort van geheugen Raf ? |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Sorry, ik moet even weg. Ik zal straks verder met je spelen als je er nog bent.
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je kan misschien ook even de moeite doen om te antwoorden op de 'lastige' vragen die ik je stelde nav je platvloerse insinuatie naar de familielden van die zaakvoerder toe. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
U gaat het Vlaams Belang toch nog gelijk geven zie ik. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat Raf bedoelde is - om eens een ander actueel voorbeeld te nemen - dat de familieleden van die Turkse racisten hoogst waarschijnlijk ook allemaal racisten zijn. Omdat de appel niet ver van de boom valt. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Bedreigingen zijn onaanvaardbaar en al helemaal als die aan het adres van de familie van de bedrijfsleider zijn gericht. En ook het platsteken van banden kan niet door de beugel. Ik denk dat ongeveer iedereen het daarover wel eens is. Maar het is wel pijnlijk en typerend dat sommigen hier er vanuit gaan dat dit wel door vreemdelingen moet gedaan zijn...
En die acties praten natuurlijk de fout van de zaakvoerder nog niet goed. Het is dan ook het volste recht van alle (potentiële) klanten om niet (meer) met het bedrijf in zee te gaan. Daar moeten zij helemaal geen gerechtelijke uitspraken voor afwachten. Als dit gevolgen heeft voor de werknemers van het bedrijf is dat natuurlijk erg, maar daar is enkel de bedrijfsleider zelf voor verantwoordelijk. |
|
|
|
|
|
#57 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
|
|
|
|
|
#58 |
|
Minister-President
|
Dat kan hé, ik heb ook nog nooit een puistenkop schoonheidprodukten zien verkopen, het kan zijn dat die er zijn, maar ik heb het nog niet gezien.
Laatst gewijzigd door alberto : 9 december 2006 om 13:14. |
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als dit gevolgen heeft voor zijn gezin en de werknemers van het bedrijf, dan is hij daar niet verantwoordelijk voor, maar wel de professionele anti-racistische jakhalzen die de zaak buiten proportie opbliezen, uitvergroot hebben, die zonder enige procesvoering af te wachten overgingen tot het deskundig criminaliseren tot en met het intimideren van de goegemeente, en dit in zodanige mate dat ze reacties van geweld en intimidatie als aanvaardbaar ('en eigen schuld') willen laten uitschijnen. Nog een beetje en linkscorrecte lynchpartijen of pek-en-veren-dopen staan weer op het programma. Nog even dit : men is onschuldig tot het tegendeel bewezen is. En dat tegendeel dient bewezen te worden door de gerechtelijke instanties, niet door anti-racistische jakhalzen. |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een allochtone madam van 120 kilo MOET je dan weer aannemen of je bent racist.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|