Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 december 2006, 20:29   #221
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Europeanen zijn schijtlaarzen .
Ze hebben al 2 keer de Amerikanen nodig gehad om hier de fascisten en communisten buiten te schieten .
Amerikanen hebben na de as of evil ook de term as of wesel uitgevonden , waarmee Europa wordt bedoeld , ge moet dat ras eens leren vechten , dat kan niets .
Toen er problemen waren in ex-joegoslavie moest Europa weer gaan janken bij Amerika om de problemen in Europa op te lossen .
Amerikanen daarentegen zijn cool .
Je had ze moeten zien juichen op 9/11 , eindelijk een nieuwe vijand !
Als het konflict escaleert zal Europa niet de derde hond zijn , wel het been .
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2006, 21:35   #222
nubian
Perm. Vertegenwoordiger VN

nubian's schermafbeelding

Standaard

@ alle Moslimbashers hierop de forum
vraagje..... Moslims die zich hier hebben aangepast, hebben jullie anti-moslims daar ook een hekel aan? En zo ja...waarom

Laatst gewijzigd door nubian : 18 december 2006 om 21:37.
nubian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2006, 21:37   #223
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
vraagje..... Moslims die zich hier hebben aangepast, hebben jullie anti-moslims daar ook een hekel aan?
Wat bedoelt u met "aangepast"?
Oud 18 december 2006, 21:38   #224
nubian

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Wat bedoelt u met "aangepast"?
ingebrugering, de taal spreken, leven en laten leven, een westerse opvoeding
Want daarover spreekt men niet zo vaak, weird

Laatst gewijzigd door nubian : 18 december 2006 om 21:45.
Oud 18 december 2006, 21:54   #225
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Moslimhaters zijn feitelijk moslimschijters .
Als Saudi-Arabi morgen de oliekraan toedraait ligt heel Europa plat .
Kunnen ze nog eens gaan bleiten bij Uncle Sam .
Uncle Sam zal ook wel eens zeggen tegen Europa , trek je plan .
En dan ...
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2006, 23:24   #226
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
En dan ...
...zullen we onze plan moeten trekken
Je hebt gelijk als je zegt dat de europeanen maar een 'triestig' volk zijn.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 00:06   #227
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
@ alle Moslimbashers hierop de forum
vraagje..... Moslims die zich hier hebben aangepast, hebben jullie anti-moslims daar ook een hekel aan? En zo ja...waarom
Ik denk dat moslims die zich aangepast hebben geen moslims meer zijn.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 00:09   #228
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
En dan ...
Rofl, waar haalt ge het..
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 00:26   #229
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
Waarom mag u broer dan wel met ongelovige meisjes lopen?
Ekskuzeer: dat is de moslim konsekwentie:
-mannen mogen alles: trouwen met ongelovigen en wat al meer
-vrouwen mogen alleen met moslim mannen trouwen en ze durven dat ook zonder blikken en blozen zeggen... Wie zei daar iets over racisme?
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 00:35   #230
hermanvk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marilia Bekijk bericht
ik blijf liever thuis... ik ga nooit op reis want hier vind ik alles wat ik nodig heb: ik hou gewoon van Begië en van het leven. hier ben ik gelukkig en ik kan jullie niet begrijpen. zoveel zagen en soms zoveel haat over de dingetjes van het leven...live and let live manneke!
Maar de moslims blijven niet thuis.
En die kennen geen 'live and let live'
Die gaan binnenkort jou wel vertellen wat je niet of wel mag doen. Enne.... naar huis zal moeilijk gaan, want je bent al thuis - dus aanpassen of... ja dat kan niet meer.
Dan is het gelijk afgelopen met radio, TV, video, CD's en ook het internet.
Oud 19 december 2006, 00:38   #231
hermanvk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Mijn verloofde is een moslim maar die valt mij daarmee niet lastig en ik merk daar niet veel van, hij gaat bidden en houd zich aan bepaalde regels en that's it, ik blijf gewoon wie ik ben.
We spreken mekaar nog eens, eens dat je getrouwd bent... Als je dan nog kan/mag spreken.
Oud 19 december 2006, 00:45   #232
hermanvk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
J
Waar Carlgustaaf het over had was de hier heersende huwelijkscultuur waarbij standaard beide partners voor mekaar kiezen uit liefde en niet omwille van gearrangeerde familieconnecties.
Maar dat gebeurt nog heel veel. Kijk maar naar de koninklijken.
Als er al eens een huwelijk uit 'liefde' wordt gesloten, ligt dat vrij snel door kuiperijne uit elkaar.
Onlangs nog die Nederlandse gast met een van de dames van het koningshuis - ben zijn naam vergeten.
Oud 19 december 2006, 04:19   #233
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk Bekijk bericht
Maar dat gebeurt nog heel veel. Kijk maar naar de koninklijken.
Als er al eens een huwelijk uit 'liefde' wordt gesloten, ligt dat vrij snel door kuiperijne uit elkaar.
Onlangs nog die Nederlandse gast met een van de dames van het koningshuis - ben zijn naam vergeten.
Nogmaals: die nederlandse gast is gehuwd met de Argentijnse Maxima die op drie maanden tijd Nederlands kon PRATEN: dus ook antwoorden! Niet enkel drie woorden kon ZEGGEN zoals "die van ons";

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 08:01   #234
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk Bekijk bericht
We spreken mekaar nog eens, eens dat je getrouwd bent... Als je dan nog kan/mag spreken.
Geen probleem hoor, dat is beloofd, ik hou je op de hoogte, dat huwelijk is zeeeeer binnenkort trouwens...
Ik heb het hier al gezegd, ik zeg nooit nooit, de mogelijkheid is er dat je gelijk hebt maar dan gaat hij rap met mijn 'andere kant' kennis maken. Hij verdient dan wel een oscar voor beste acteur.

(niet kunnen of mogen spreken, laat mij niet lachen, jij kent mij niet zekers? )

Laatst gewijzigd door Laya : 19 december 2006 om 08:18.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 08:04   #235
frituur oswald
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ciccio Bekijk bericht
Dit is wat de meeste Vlaams Blokkers ook doen, ter goedprating van hun electorale keuze ...

Kijk nu, frituur oswald foerageert VB-kost, aldus Ciccio. Ben ik daar nu het hart van in? Bijlange niet, reeds in mijn jeugd vatte ik sympathie op voor zonderlinge figuren en hun zonderlinge gedachten. Als de gedachtenkronkels daarenboven gepresenteerd worden in een zonderling taaltje, is het pas echt genieten. Ciccio, Oswald van de gelijknamige frituur is uw grootste fan.
Ciccio beschikt over de wetenschap dat ik een VB-er ben. Ik zou teleurgesteld zijn mocht deze wetenschap niet ingefluisterd zijn door een klapwiekende engelenschare of gewoon door stemmen in Ciccio's hoogst eigen hoofd. Als fan van Ciccio neem ik met minder geen genoegen. Dat mijn kiesverrichtingen steeds uitmondden in het inkleuren van het bolletje naast opeenvolgend de BSP, de SP en de sp.a (jawel, zo lang al) doet mijns inziens niets af van de geloofwaardigheid van Ciccio als fenomeen. Bij dit soort aangelegenheden, vind ik, is de realiteit ondergeschikt aan bovennatuurlijk verworven inzichten.

Dit is meer gelegen aan de goede smaak van de Vlaamse vrouw, dan van de onverdraagzaamheid/bekrompen geest van de Turken en Arabieren.

Bij het lezen van Ciccio's bedenking over de goede smaak van de Vlaamse vrouwen begon ik enthousiast ja te knikken. Toch één voorbehoud: onder de Vlaamse vrouwen zitten veel ongelovige teven. Je herkent ze -bijvoorbeeld- aan het tennisracket dat ze onder hun arm dragen. Laatst werd nog een ongelovige teef ontmaskerd in de metro van Brussel. Bij dat slag vrouwen moet de goede smaak wat bijgesteld worden. En zie, dat gebeurt! Goed zo, mijn voorbehoud is al veel lichter.

Het is Koran die verbiedt aan de Moslim (man of vrouw), een ongelovige partner te trouwen.
Als dit nu vandaag de dag in de praktijk anders is, is dat omdat vele zogezegde moslims hun niets aantrekken van de Koran ...

Dat veel zogezegde moslims zich niets aantrekken van de koran, dat is nu toch wel spijtig zie. De Almachtige moet ze beter in het gareel houden.

Het is nu eenmaal inherent aan een godsdienst dat er beperkingen worden opgelegd.
Het is aan de mens te kiezen of hij God's Wet aanvaardt of niet (en daar is hij volledig vrij in!) ...

Beperkingen zijn inherent aan de godsdienst. 'k Zou het geloven. En maar goed ook. Maar die die vrijheid van keuze zou ik toch voorzichtig zijn. Straks lopen er nog zogezegde moslimvrouwen rond met een tennisracket onder hun arm. Maar daar weten we raad mee, is het niet, Ciccio.

Dat is het inderdaad! Alleen, de godsdienst (Islam) is er voor alle volkeren. Het enige/belangrijkste criterium om je bij de Moslims te kunnen rekenen, is je geloof in God. Dat je dan bruin, zwart of wit bent, doet er niet in de verste verte toe.
frituur oswald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 10:52   #236
hydra
Partijlid

Standaard

Citaat:
Welke versies zijn volgens U vervalst?

Dezen die door een mohammedaanse Arabier in het Engels vertaald werden? Of dezen die door een bekeerde Engelsman in het Engels vertaald werden?

of wil je nu gewoon zeggen dat moslims per definitie geen vertalingen kunnen maken?

Hoe lezen de Turken, Indonesiers etc... hun originele arabische versie?
Net zoals ik?
allaawwie waalllah wallahaaawaaawaaa dinges djingesk ehan blah blah?

Zelfs het "begrip" is nog niet doorgedrongen tot de standaard moslim. Niet de taal is belangrijk meiske, wel het begrip van wat bedoeld wordt middels een gemeenschappelijke taal!

Allez! kan je er nu inkomen dat die moslims zelfs deze primaire bedoening geeneens doorhebben?
Het is mij opgevallen dat de mensen direct de bijbel of de koran via internet raadplegen, en geloof mij zelfs mijn lector levensbeschouwing is hier sterk tegen!! De echte originele boeken schrijven de waarheid, daarom geloof ik nix van wat er allemaal vertaald is in andere talen. Ook al is dat geschreven door een Arabier. Koran blijft in het arabisch, en geloof mij, niemand zou in staat zijn om woord per woord de juiste redenering neer te pennen!

Btw, jij moetr geen koran lezen, het is iets voor de moslims..als je het niet kan, kan je het niet eh..Geen stomme kindertaal uitbrabbelen aub! Klinkt niet gezellig

Laatst gewijzigd door hydra : 19 december 2006 om 10:53.
hydra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 11:47   #237
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Volgens mij is er geen enkele Abdullah met de djellaba die - zelfs al spreekt hij thuis arabisch, het 7de eeuws arabisch klakkeloos kan verstaan.

Wat jij dus schrijft is grote dikke zever.

Net zoals de bijbel vroeger per definitie in het latijn moest zijn en enkel de pastoor de "wijsheid" in pacht had om het aan de lompe volgelingen "uit te leggen".
Als "niemand in staat is om de juiste redenering neer te pennen", dan lijkt het me evident dat er evenmin iemand in staat is om de juiste redenering te volgen.

Net zomin als vroeger het gros van de mensen geen knijt begreep van de latijnse liturgie zullen turken of indonesiers geen zier snappen van het taaltje uit de koran.

"Ita misa est" betekende vroeger ook: en nu gaan we een pint pakken.
"Hoeris" betekent voor sommige grote blanke rondborstige maagden en voor anderen "witte druiven". Spijtig dat het voor de ontplofbaren dus ferm kan tegenvallen.

Laatst gewijzigd door circe : 19 december 2006 om 11:49.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 11:58   #238
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Zijn dat geen afvalligen Bobke ?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 12:12   #239
nubian

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
aha en wat ben ik dan
Oud 19 december 2006, 14:55   #240
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens mij is er geen enkele Abdullah met de djellaba die - zelfs al spreekt hij thuis arabisch, het 7de eeuws arabisch klakkeloos kan verstaan.

Wat jij dus schrijft is grote dikke zever.

Net zoals de bijbel vroeger per definitie in het latijn moest zijn en enkel de pastoor de "wijsheid" in pacht had om het aan de lompe volgelingen "uit te leggen".
Als "niemand in staat is om de juiste redenering neer te pennen", dan lijkt het me evident dat er evenmin iemand in staat is om de juiste redenering te volgen.

Net zomin als vroeger het gros van de mensen geen knijt begreep van de latijnse liturgie zullen turken of indonesiers geen zier snappen van het taaltje uit de koran.

"Ita misa est" betekende vroeger ook: en nu gaan we een pint pakken.
"Hoeris" betekent voor sommige grote blanke rondborstige maagden en voor anderen "witte druiven". Spijtig dat het voor de ontplofbaren dus ferm kan tegenvallen.
Zo eenvoudig is dat.
Maar dat zal wel de bedoeling zijn.
Zo kunt ge ze nooit op hun woord pakken.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be