![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#361 |
|
Minister
|
Ook uw kennis over de maffia vergt dus bijspijkeren. De bescherming die zij verzekerden gold nl. die jegens hun zelf. Beweert u misschien dat als de VS zou moeten vertrekken zij er zelf aanslagen gaan plegen? Er is geen gebrek aan andere kandidaten.
Laatst gewijzigd door Rene Artois : 25 mei 2007 om 00:23. |
|
|
|
|
|
#362 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
maar als jij ( jullie ) zeggen dat het persé zou verergeren indien ze weggaan ( we spreken dan wel op middellange termijn en niet in 'maanden' ) dan geef ik wel toe dat jij (jullie) er eentje hadden Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 25 mei 2007 om 00:27. |
|||||||
|
|
|
|
|
#363 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
temeer dit : Citaat:
die je hier : Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#364 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#365 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
dit : Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#366 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een winkelcentrum mag niet, bussen mogen niet...alles mag niet, als er maar onschuldige burgers opgeblazen kunnen worden. Eens kijken...mmm en toch zijn ze geen stap verder met deze acties, geen enkele amerikaan als slachtoffer. Winkelen amerikanen niet? Zitten ze niet op bussen? Aha, dus ze blazen met opzet burger op...straf...per ongeluk burger opblazen verdient reacties...met opzet...NIET? Strange!
28/05 Zelfmoordaanslag in Bagdad eist 21 levens Een zelfmoordaanslag met een autobom in een drukke winkelwijk in het centrum van Bagdad heeft maandag aan minstens 21 mensen het leven gekost. Er vielen 66 gewonden, onder wie drie verkeersagenten. De aanslag had plaats bij de Abdul-Qadir al-Gailani moskee, een ook door sjiieten vereerd soennitisch heiligdom in de wijk Sinak, aan de oostelijke kant van de rivier de Tigris. Elders in de Iraakse hoofdstad waren Iraakse politieagenten in gevecht verwikkeld met opstandelingen die twee busjes hadden gekaapt. De busjes waren van het centrale busstation Bab al-Mudham onderweg naar sjiitische wijken in het oosten toen ze in de soennitische enclave Fadhil werden overvallen. De overvallers namen minstens vijftien passagiers mee naar een verlaten gebouw. Er brak een vuurgevecht uit toen politietroepen ongeveer een half uur later arriveerden. Minstens drie agenten werden gedood en vier raakten gewond. Bij een bomexplosie en mortierinslagen in Bagdad vielen vier doden en vijftien gewonden.
Laatst gewijzigd door illwill : 28 mei 2007 om 17:21. |
|
|
|
|
|
|
#367 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Irak is wel idd een hel, en dit is de schuld van Saddam en zijn volgelingen samen met de terroristen. Zij vermoorden de burgers, niet de amerikanen. Zoals ik al zei, geduld hebben, de cijfers komen er wel, je kan nu al moeilijk op korte termijn gaan vergelijken é Je kan de burgers nu niet helpen in deze situatie, de terroristen moeten eerst stoppen voor men het land terug kan opbouwen. Ik spreek nergens tegen dat er armoede is. Terroristen kun je volgens mij niet eens tegenhouden in een land als irak. Je weet niet wie wie is en de burgers hebben teveel schrik om te helpen. Euhm, tzou wel heel onnozel zijn om te beweren dat ze hun eigen mannetjes niet in leven willen houden é. Wat is daar nu al weer mis mee? Ze wisten niet wat hij allemaal ging doen man. Of ga je beweren dat ze een glazen bol hadden. dat ze een doel hadden ivm saddam kan wel zijn maar dat ze een dictator wilden en dat ze het deden voor zodat hij kon doen wat hij in al deze tijden heeft gedaan is onzin. Anders hadden ze hem nu ook laten verderdoen hoor, de olie lag er vroeger ook al. Ah, jij bent gewoon anti-amerikaans. Amerikaanse rotzooi...niemand verplicht jou om ook maar 1 product te gebruiken dat van ginds komt. Niemand word hiervor verplicht. Door een mcdonalds te plaatsen verover je een gebied niet, door een mcdonalds te plaatsen creeer je werk en indien de mensen het graag eten verdien je er geld mee, zo gaat dat met alles. Gaan wij landen veroveren door chocolade winkels te openen in het deze landen?
|
|
|
|
|
#368 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom klaag je dan over Bush? Volgens jou is hij dat toch, en ook een moordenaar? Of niet misschien? Laat hem dan ook doen, hij is ook verkozen.
|
|
|
|
|
#369 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dacht ik niet.
|
|
|
|
|
#370 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Had Saddam om zijn volk gegeven had hij zijn troon afgestaan.
|
|
|
|
|
#371 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
de zaken die je hier allemaal opsomt zijn uiteraard ook aanwezig voor andere kandidaat interventies |
|
|
|
|
|
|
#372 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oh, wie wijgert dan al jaren inspecties? Zowiezo, als er nog kandidaten zijn...nogal logisch dat men ze niet tegelijkertijd kan aanpakken of ga je dat misschien tegenspreken?
|
|
|
|
|
#373 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het geweld is zoals we trouwens allemaal merken afgenomen. Hopelijk blijft het verder afnemen.
|
|
|
|
|
#374 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Sadam hád VN-inspecteurs buitengewerkt in 1998 maar vervolgens opnieuw toegelaten eind 2002 onder grote internationale druk. Uiteindelijk had de VN dus geen reden om in te grijpen op basis van resolutie 1441, hetgeen dus ook niet gebeurd is. Kofi Annan zelf noemde de eenzijdige beslissing van de VS om Irak toch aan te vallen en te bezetten later trouwens illegaal. De 'weigering' om VN-inspecties toe te laten is dus met andere woorden een zoveelste 'leugen' en verdraaiing van de feiten die gebruikt is door de Bush-kliek die gewoon valse voorwendsels zochten om hun vuile spel te kunnen spelen. De 3500'ste amerikaanse soldaat is trouwens vorige vrijdag gestorven in irak. Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 11 juni 2007 om 10:20. |
||
|
|
|
|
|
#375 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
nee illwill, deze vraagjes zijn helemaal niet zo moeilijk ( Parcival doet dat trouwens zéér goed allee misschien lukt het nu wel.... geef ons eens de objectieve humanitaire criteria waarom Irak nu prioriteit was in het ellenlange waslijstje |
|
|
|
|
|
|
#376 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb je al geantwoord, de inspecties. Jij zegt dat er op dit vlak nog kandidaten waren...ik vraag daarom gewoonweg "welke dan?" ...en sindsdien...niets meer. Antwoord dus op de vraag ipv rond de pot te draaien. Welke land weigert al jaren inspecties zoals irak saddam dat deed? Ik heb mijn vraagjes om welke reden "vluvlug" gelanceerd? Voor de rest..Parcifal is lucht voor mij.
Laatst gewijzigd door illwill : 12 juni 2007 om 06:54. |
||
|
|
|
|
|
#377 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ja dat is duidelijk een reden om die opmerking over die inspecties weeral naast je neer te leggen ps. ik wacht al net iets langer dan 1 dag op dat antwoord/respons ... vandaar deze zoveelste herinnering Laatst gewijzigd door praha : 12 juni 2007 om 18:42. |
||||||||
|
|
|
|
|
#378 | |||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jij vraagt mij waarom ze irak moesten binnenvallen, ik geef de reden en er is geen enkele reden waarom ze enkel een humanitaire reden zouden moeten hebben. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ach ja da's waar ... je persoonlijke afkeur die onstaan is nadat het duidelijk was geworden dat je steeds weer in het zand moest bijten tijdens een 'discussie' ( kunnen we hier wel over spreken ? ) met hem ? Citaat:
Ik heb al lang geantwoord maar je kan blijkbaar niet correct lezen, je maakt andere zinnen van degene die ik geschreven heb. Zoals ik al zei, ik heb nooit gezegt dat enkel humanitaire redenen genoeg zijn. Dat zijn jou woorden, niet de mijne, zowel, quote mij dan of stop met liegen en woorden in mijn mond te leggen. Idd, ik moest altijd in het zand bijten
|
|
|
|
|
#379 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gaan die kandidaten nog komen of hoe zit het?
|
|
|
|
|
#380 |
|
Banneling
|
*knip*
Indien u problemen hebt met uw medeforummers dan moet u dat elders maar ventileren. Laatst gewijzigd door KDL : 17 juni 2007 om 14:38. |
|
|
|