Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juni 2007, 12:42   #21
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
En het gebeurd in elk land, in België waarschijnlijk iets minder intensief omdat er hier nie zo'n belachelijke budgetten voor zijn,
Het aantal doden dat België heeft gemaakt in Congo is relatief nog erger dan de Duitsers op de joden.

De Belgische genocide is gepleegd met musketten. De Duitsers hadden gaskamers en volledig automatische machinegeweren.
Oud 28 juni 2007, 12:52   #22
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Tja... waarom zou ik moeten geloven dat Koning Albert II niet meer met zijn scepter zwaait in Congo en er halve dorpen laat uitmoorden? Zij hebben het niet eens officieel toegegeven.

Petje af voor de CIA dat zij dit wel doen.

Geheime vluchten in o.a. Polen... Maar Polen weet van niks. En Amerika weet van niks. Bewijzen? Nadda. Enkel getuigenissen van talibani, die natuurlijk zeer geloofwaardig zijn .

Het circuleert op dit forum dat u in lange regenjassen s'nachts in stadsparken rondloopt. Probeer maar eens het tegendeel te bewijzen. En kom niet zeggen dat u of uw vrouw van niks weten éh... dat telt niet
Ik moet niet hopen dat je de films die ik op de vorige pagina plaatste zal bekijken zeker?

Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2007, 12:52   #23
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
De nwo-believers, natuurlijk.

Wat doet een geheime dienst, ... geheime en clandistiene dingen natuurlijk,...

maar of dat direct NWO toestanden zijn of het vermoorden van duizenden medeburgers inhoud, ... ?

Spijtig dat da nie gelukt is met die sigaren, ... maar dat wist iedereen al lang natuurlijk... eigenlijk niks nieuws...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2007, 12:55   #24
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit soort dingen zijn normaal.
Helaas.
En het gebeurd in elk land, in België waarschijnlijk iets minder intensief omdat er hier nie zo'n belachelijke budgetten voor zijn, maar elke regering probeert zijn onderdanen zo goed mogelijk te controleren, de technologie maakt dit allemala nog gemakkelijker, denk maar aan cameras met gezichtsherkenning en RFID chips.
Big bother is watching you.
Ze weten zelf hoeveel wc papier je gemiddeld verbruikt, ... die klantenkaarten he, ...

Oud 28 juni 2007, 12:57   #25
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daphne Bekijk bericht
Lijkt wel de Open-CIA geworden. Hebben ze Mr. Snakes als nieuwe strateeg aangeworven?
Mr Snakes, ...

jaja, kijk ze geven die raportjes nu vrij omdat de tijd daarvoor verlopen is en ze niet gekwalificeerd zijn als Top, topper dan top secret, ...
Oud 28 juni 2007, 14:12   #26
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Erger nog, de geschiedenis staat vol met voorbeelden van eigen regeringen die hun eigen gebouwen opblazen, maar bij 9/11 is het plots onmogelijk.
Oud 28 juni 2007, 14:32   #27
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Het aantal doden dat België heeft gemaakt in Congo is relatief nog erger dan de Duitsers op de joden.

De Belgische genocide is gepleegd met musketten. De Duitsers hadden gaskamers en volledig automatische machinegeweren.
Dat zou ik niet meteen zeggen, het verschrikkelijkste aan de duitse genocide was dat het zo gemechaniseerd en rationeel was. Getuige de vernietigingskampen die aan de lopende band mensen vermoordden.

Maar je hebt wel een punt, het maakt niet echt uit wie de macht heeft, misbruik zal er altijd zijn.
An Arkos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2007, 14:33   #28
Fonske
Gouverneur

Fonske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

In beide gevallen kan men niet spreken van een moderne liberale democratie, noch van een rechtstaat. Trouwens de meeste gruweldaden in Congo gebeurde onder Leopold II, niet in naam van België (Congo Vrijstaat weet je wel).
Wat is dat trouwens met die mensen( kuck*chipie*) die dingen willen vergoelijken door te wijzen op misdaden die veel erger zijn.
Anderzijds vind ik het wel zeer moedig en lovenswaardig dat de CIA hunne vuile was durven uithangen.
Oud 28 juni 2007, 14:50   #29
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fonske Bekijk bericht
In beide gevallen kan men niet spreken van een moderne liberale democratie, noch van een rechtstaat. Trouwens de meeste gruweldaden in Congo gebeurde onder Leopold II, niet in naam van België (Congo Vrijstaat weet je wel).
Wat is dat trouwens met die mensen( kuck*chipie*) die dingen willen vergoelijken door te wijzen op misdaden die veel erger zijn.
Anderzijds vind ik het wel zeer moedig en lovenswaardig dat de CIA hunne vuile was durven uithangen.
Hi, ons Fonske...

Daar moeten toch sommige mensen wat tegengas geven, hé...

Anders is het precies alsof er geen Russen, geen Cubanen, geen Chinezen, geen Albanezen, geen Pol Potters (hebben) bestaan...

Anders is het alsof enkel de VS de baarlijke duivel is... U, als geroemde zoeker naar de waarheid, me mij dankbaar zijn...

Laatst gewijzigd door Chipie : 28 juni 2007 om 14:50.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2007, 14:54   #30
Vox Populi
Vreemdeling

Standaard

Ongelofelijk dat eender welke organisatie zomaar moordcomplotten kan smeden (met maffiosi dan nog wel!), basisrechten zoals privacy mag schenden, proeven mogen uitvoeren op onschuldige burgers... en er mee wegkomt! Ik kan gewoon niet geloven dat er mensen zijn die zoiets kunnen minimaliseren of zelfs goedpraten. Staat eender welke organisatie zomaar boven de wet? Ik dacht het niet. De CIA is een criminele organisatie en moet als dusdanig verboden worden en haar leden gerechtelijk vervolgd voor de misdaden waar zijzelf verantwoordelijk voor zijn. We leven toch niet meer in de tijd van het stalinisme zeker? Hallucinant gewoon.

En Raven: gestopt met dat soort praktijken... gelooft ge dat echt? Ik geloof er geen woord van. CIA, Criminal Institution of America!

Laatst gewijzigd door Vox Populi : 28 juni 2007 om 14:56.
Vox Populi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2007, 14:56   #31
Zyp
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Sommige dingen zijn er idd over maar dergelijke misdaad die ze bestrijden kun je niet bestrijden met legale middelen.
Als je niet kan 'winnen' met/onder je eigen regeltjes, dan heb je de verkeerde regels en moet je nadenken over andere ipv je eigen regels te overtreden. Doe je dit niet en ga je zomar je gangen dan geef je een niet mis te verstaane signaal dat regels er idd zijn om overtreden te worden, dat ze niets betekenen, en dus eigenlijk onnuttig zijn. Door het overtreden hef je je eigen regels op.
Zyp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2007, 14:57   #32
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Tja... Dat noemen sommigen selectieve en gespeelde verontwaardiging...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2007, 15:03   #33
Vox Populi
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
Tja... Dat noemen sommigen selectieve en gespeelde verontwaardiging...
Waarom? Ik vind dat geen enkele inlichtingendienst boven de wet mag staan, de tijd van de gevreesde, alomtegenwoordige en boven-de-wet-staande geheime diensten licht (gelukkig!) ver achter ons en dat moet zo blijven. Dat staat los van mijn mening over de VS, hun politiek en mijn mening over Castro en andere doelwitten van de CIA.

Laatst gewijzigd door Vox Populi : 28 juni 2007 om 15:03.
Oud 28 juni 2007, 15:51   #34
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zyp Bekijk bericht
Als je niet kan 'winnen' met/onder je eigen regeltjes, dan heb je de verkeerde regels en moet je nadenken over andere ipv je eigen regels te overtreden. Doe je dit niet en ga je zomar je gangen dan geef je een niet mis te verstaane signaal dat regels er idd zijn om overtreden te worden, dat ze niets betekenen, en dus eigenlijk onnuttig zijn. Door het overtreden hef je je eigen regels op.
Onzin. Om een vb te geven...bij een dreiging met terroristische aanslagen...en je hebt bv info nodig van een gevatte terrorist, dan moeten regels overtreden kunnen worden.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2007, 15:53   #35
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vox Populi Bekijk bericht
Waarom? Ik vind dat geen enkele inlichtingendienst boven de wet mag staan, de tijd van de gevreesde, alomtegenwoordige en boven-de-wet-staande geheime diensten licht (gelukkig!) ver achter ons en dat moet zo blijven. Dat staat los van mijn mening over de VS, hun politiek en mijn mening over Castro en andere doelwitten van de CIA.
Dus als men op een papiertje een wet schrijft waarin staat dat bepaalde diensten de wet mogen overtreden als het gaat om belangrijke dingen en toestemming van oversten...dan is het wel ok. Enkel en alleen omdat het op een papiertje staat?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2007, 16:30   #36
Fonske
Gouverneur

Fonske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus als men op een papiertje een wet schrijft waarin staat dat bepaalde diensten de wet mogen overtreden als het gaat om belangrijke dingen en toestemming van oversten...dan is het wel ok. Enkel en alleen omdat het op een papiertje staat?
Kleine nuance, dat stukje papier is natuurlijk wel goed gekeurd door een democratische meerderheid. Het zijn zulke stukjes papier die ons trouwens behoeden van totale willekeur. Wie waakt er over de wachters??
Oud 28 juni 2007, 16:31   #37
Vox Populi
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Uiteraard bedoelde ik dat niet, dat weet je goed genoeg, en zoiets zie ik nu ook niet bepaald snel gebeuren.
Oud 28 juni 2007, 22:31   #38
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Stond er in de rapporten iets over lizard overlords, UFO's en het opblazen van eigen wolkenkrabbers?
http://en.wikipedia.org/wiki/New_world_order

Gelieve de term NIET te verwarren met sommige threads hier.
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2007, 10:39   #39
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zou ik niet meteen zeggen, het verschrikkelijkste aan de duitse genocide was dat het zo gemechaniseerd en rationeel was. Getuige de vernietigingskampen die aan de lopende band mensen vermoordden.

Maar je hebt wel een punt, het maakt niet echt uit wie de macht heeft, misbruik zal er altijd zijn.
Met dank aan IBM overigens, die hun een paar state of the art computers voor die tijd geleverd hebben, ...
Oud 29 juni 2007, 10:47   #40
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vox Populi Bekijk bericht
Ongelofelijk dat eender welke organisatie zomaar moordcomplotten kan smeden (met maffiosi dan nog wel!), basisrechten zoals privacy mag schenden, proeven mogen uitvoeren op onschuldige burgers... en er mee wegkomt! Ik kan gewoon niet geloven dat er mensen zijn die zoiets kunnen minimaliseren of zelfs goedpraten. Staat eender welke organisatie zomaar boven de wet? Ik dacht het niet. De CIA is een criminele organisatie en moet als dusdanig verboden worden en haar leden gerechtelijk vervolgd voor de misdaden waar zijzelf verantwoordelijk voor zijn. We leven toch niet meer in de tijd van het stalinisme zeker? Hallucinant gewoon.

En Raven: gestopt met dat soort praktijken... gelooft ge dat echt? Ik geloof er geen woord van. CIA, Criminal Institution of America!
Wat denk je dat MI6, KGB, Mossad etc zo al op een doordeweekse dag doen, ...

Onze russische vriend die onlangs totaal afgetakeld in de kliniek belande, ... ja Polonium, is niet goed voor de gezondheid, ...

De paraplumoord in de jaren 70 dacht ik op een diplomaat, ... en nog andere stunts met vergif en "zelfmoorden"

hoe denk je dat Paul Latinus blijven zweven is aan een touw dat hem niet kon dragen, ...

Dat is nu eenmaal deel van de business van geheime diensten, lastige elenmenten doen verongelukken, ... de smeerboel van de politiekers opkuisen of hem juist creeren, ...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be