Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 september 2007, 15:26   #101
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
lekkere wijven hé.

btw, schone collectie dildo's in uw avatar.
1 - Dat u lijdt aan een geestelijke afwijking is te zien in uw avatar. 2 - Wordt bevestigd door hetgeen u vindt, lekkere wijven. 3 - Het loopt volledig uit de hand en wordt gevaarlijk wanneer men in alles en nog wat dildo's begint te zien.

Dus goede raad, direct telefoon/gsm of wat u bij de hand hebt en 112 bellen of indien niet meer in staat laten doen en niet vergeten te vragen/laten vragen naar de witte smoking vest. Doen hé en u zult zien, busje komt zo.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2007, 15:48   #102
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
En ik dacht dat dit een draad was over

PS: parcifal doet dit ook
Oud 9 oktober 2007, 16:30   #103
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
goeie vraag!

anderzijds: zou men in een Vlaams CGKR terechtkunnen voor een klacht omdat iemand me "sale flamand" noemde? of kunnen die enkel klachten behandelen als het over "vuile xxx" (mag nie hé) gaat?
http://multikultureel.skynetblogs.be...s-geen-racisme
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2007, 16:46   #104
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Mag ik even mee lachen?...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2007, 16:59   #105
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
Vuile Turk tegen een Marokkaanse madam zeggen mag alvast niet. Daar was "Youssof de heksenjager" (met dank aan Online) wèl voor bevoegd.

Zouden ze nu "sales flamANDS" ook niet mogen zeggen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2007, 17:04   #106
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
En ik dacht dat dit een draad was over

PS: parcifal doet dit ook
Kathleen is een lekker wijf.
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2007, 17:12   #107
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Vuile Turk tegen een Marokkaanse madam zeggen mag alvast niet. Daar was "Youssof de heksenjager" (met dank aan Online) wèl voor bevoegd.

Zouden ze nu "sales flamANDS" ook niet mogen zeggen?
Ik denk maar zo: als je sâle Flamand mag zeggen tegen een Vlaming (in 't Frans) dan mag je volgens Youssouf vuile Waal zeggen in 't nederlands of in 't Engels of eender welke taal als 't maar niet in zijn eigen taal is. En dat geldt volgens mij ook voor andere nationaliteiten of andere gemeenschappen!
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.

Laatst gewijzigd door metten : 9 oktober 2007 om 17:12.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2007, 17:23   #108
Paracelsus
Minister

Paracelsus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
"de beest" is geen jeugdhuis of club, maar een publiek café. Ik verwacht dan ook niet dat een cliënteel mij door hun blikken laat weten of ik er al dan niet welkom ben, t'is tenslotte "hun" café niet.
Toen ik nog in Brussel woonde, kende ik daar ook een identiek café ("de viking" - die naam alleen al ) vlakbij de KVS. Juist dezelfde situatie. Toeval ???
Hoho!! Alsof dat geen vooroordeel is!

Als ik van mijn werk kom stap ik en route soms eens binnen in café de Viking te Gent (aan de Muide, niet ver van café "de welkom" waar Voorpost affiches aan de muur hangen). Toen ik er de eerste keer kwam zaten ze me ook aan te gapen, van "wat komt die hier doen". 't Is nochtans allesbehalve een extreem-rechts café, er stapt af en toe een Turk binnen en daar zit ook geregeld een lesbisch koppel, die het zeker niet onder stoelen of banken steken als u begrijpt wat ik bedoel... enfin, u ziet maar, was ik zo bevooroordeeld als u, ik opteerde misschien voor een café die "welkom" heet i.p.v. dat extreem-rechts klinkende "viking".
Paracelsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2007, 18:08   #109
Paracelsus
Minister

Paracelsus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik blijf erbij jongen, eens vriendelijk glimlachen, laat t je gezegd zijn door iemand die even makkelijk een koffieshop, een volkshuis, een vakbondsvergadering ... als een secretariaat of een café van het VB binnenloopt ... ik zie daar overal maar mensen hoor ...
Bravo! Ik denk er krak hetzelfde over! En het is alvast meer verrijkend dan de gemiddelde Brusselse ghetto.
Paracelsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2007, 18:13   #110
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jOOSt Bekijk bericht
Kathleen is een lekker wijf.
Heb jij al geproefd dan?

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2007, 18:19   #111
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
Hoe lang gaan wij nog toelaten dat dit gepolitiseerd en hypocriet overheidsorgaan nog gaat blijven bestaan?
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2007, 14:36   #112
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Ecologische voetafdruk is een nog onbekend woord op het ministerie Van Brempt
Citaat:
Vijftig extra hybride bussen bij De Lijn
di 23/10/07 - De Lijn gaat vijftig nieuwe hybride bussen op de weg brengen. Vlaams minister van Mobiliteit Kathleen Van Brempt (SP.A) trekt daarvoor de komende 3 jaar 15,8 miljoen euro extra uit.
De Lijn investeert al lang in milieuvriendelijke bussen. De nieuwe bussen zullen wel van een ander type zijn dan diegene die rijden op waterstof en elektriciteit.
Dit type werkt met twee motoren: een dieselmotor en een elektrische motor.

Door het gebruik van de elektromotor verbruikt de hybride bus minder brandstof en stoot hij dus minder schadelijke deeltjes uit. Bovendien is de bus ook stiller.

De nieuwe bussen zullen eerst worden uitgetest in Leuven en Brugge. Beide steden voeren sinds het begin van de jaren 90 een beleid om het autoverkeer in hun centra terug te dringen ten voordele van het openbaar vervoer.
Video

Laatst gewijzigd door Gun : 23 oktober 2007 om 14:37.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2007, 14:43   #113
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Blijkbaar kan je dus geen zinnig antwoord vinden waarom dat uitschot van "de beest" mij zo dreigend aanstaarde.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2007, 14:47   #114
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
t is een gevoel van je, trust me, een oerinstinct, je moet je daar een beetje tegen afzetten
dat subjectief onveiligheidsgevoel bij sommigen is echt wel een probleem.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2007, 15:28   #115
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jukes Bekijk bericht
In ganse wijken van Antwerpen (Seefhoek, Turnhoutsebaan, 't Zuid, Luchtbal,...) hangt er een ondefinieerbare dreiging. Al is een opgestoken middenvinger natuurlijk wel definieerbaar en zijn de jonge moslima's (mét doek) die onlangs tegen mijn auto kwamen stampen ook nogal reëel. Al goed dat ik centrale vergrendeling heb.
En je hebt er niet gedacht een kleine "carmageddon" af te steken ?
Oud 26 oktober 2007, 16:24   #116
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard Al 126,5 km vrije busbanen in Vlaanderen

Citaat:
(BELGA) Er zijn momenteel al over een afstand van 126,5 km vrije busbanen in Vlaanderen aangelegd. Het gros situeert zich in de provincie Antwerpen (93,5 km), gevolgd door West-Vlaanderen (11,45 km), Vlaams-Brabant (10,78 km), Oost-Vlaanderen (5,95 km) en Limburg (4,93 km).

Of hoe 'eigen volk eerst' ook geldt in de provincie van Kathleen Van Brempt(sp.a). De Antwerpenaren kunnen er maar wel bij varen, bij al die kilometers verspilling, die het file leed alleen groter maken. Terwijl de bevolking niet twijfelt hoe ze haar mobiliteit best waarborgt.

Sinds 1977 het totale Belgische voertuigenpark bijna in omvang is verdubbeld. Zo zijn er momenteel 6,3 miljoen voertuigen, waarvan vijf miljoen personenwagens. Dat betekent dat er voor elke tien Belgen vandaag zes voertuigen zijn. Dat blijkt uit cijfers van de Federale Overheidsdienst Economie

Meer voertuigen

Uit de statistieken blijkt dat de grootte van het Belgische voertuigenpark tussen 1997 en 2007 met 19,1 procent is toegenomen. Opvallend is dat de stijging het grootst was in de periode 1987-1997. Toen was er sprake van een toename met 28 procent. Het aantal voertuigen per tien Belgen loopt ook stelselmatig op. Zo waren er in 1977 3,4 voertuigen per tien Belgen, in 1987 waren dat 4,2 voertuigen, in 1997 5,2 voertuigen en intussen gaat het om zes voertuigen per tien Belgen.
Citaat:

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be