![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 |
|
Banneling
|
De Nederlandse belastingbetaler. Daar ga je je toch niet druk om maken? Want die Nederlandse belastingbetaler betaalt ook de uitkeringen van de 10.000 verrijkers die Wilders naar het leven staan. En dan zwijg ik nog over de ontwikkelingshulp naar de schurkenstaten die nu fatwa"s uitspreken.
|
|
|
|
|
|
#342 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#343 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heeft Wilders gezegd dat hij auto's en gebouwen in brand ging steken? Heeft Wilders doodsbedreigingen geuit tegen iemand? Liegt Wilders als hij beelden laat zien hoe dat het er in moslimlanden aan toegaat? Ik dacht van niet. Het is niet zijn schuld dat moslims niet tegen kritiek kunnen. Laatst gewijzigd door daiwa : 1 maart 2008 om 21:00. |
|
|
|
|
|
|
#344 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zit je echt te wachten op de eerste islamiet die na de eventuele vertoning van de film door het lint gaat ? Dan kunnen we lekker gezellig weer eens met z'n allen met de beschuldigende vinger wijzen. Die stoute moslims toch, het zijn toch allemaal dezelfde hé. |
|
|
|
|
|
|
#345 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#346 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Hij speelt een macchiavellistisch spel. Wilders rekent er duidelijk op dat zijn beveiliging 100% is en ik hoop voor alle onschuldige moslims en (bijkomstig) ook voor hem dat dat ook zo is. Laatst gewijzigd door filosoof : 1 maart 2008 om 22:19. |
||
|
|
|
|
|
#347 |
|
Lokaal Raadslid
|
|
|
|
|
|
|
#348 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#349 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Inplaats van Wilders zijn film zou men gewoon een documentaire kunnen maken over de gevangenissen in de Lage Landen bij de Zee, zien wat voor volk men daar hoofdzakelijk tegenkomt, en wat ze uitgespookt hebben om daar te zitten... |
|
|
|
|
|
|
#350 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#351 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Wilders lijkt mij sterk gefixeerd op Waarheid.
|
|
|
#352 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Willem, wat is dat voor iets "de Waarheid", en wie durft te beweren de waarheid in pacht te hebben ?
Als je een probleem wilt aanpakken, en ja er is dus wel degelijk een probleem, dan zijn er verschillende mogelijkheden. De manier waarop Wilders het ziet, door 'Wild' tekeer te gaan is mijn inziens de slechtste. Het is zelfs geen oplossing, het risico dat er ongelukken gebeuren buiten beschouwing gelaten, omdat je er enkel de spanningen tussen de bevolkingsgroepen mee opdrijft. In België hebben we ondertussen al twee mislukte pogingen achter de rug om vertegenwoordiging van de moslims op poten te zetten. Het debat is weer volop aan de gang, en er wordt gezocht naar de oorzaken. Het is niet enkel de fraude van de kopstukken die aan de basis liggen, ook onderlinge onenigheden tussen de diverse strekkingen. Nochtans, vind ik, moet er in deze richting worden gezocht: de vertegenwoordiging. Het heeft toch ook geen zin om alle protestanten en katholieken over dezelfde kam te scheren omdat een of andere tsjeef er middeleeuwse ideeën op nahoudt ? Zoeken naar die vertegenwoordiging vind ik alleszins beter dan een soort kruistocht te willen organiseren met filmpjes en veralgemenende kwetsende uitspraken. Met deze laatste kwets je ook wie het goed meent. |
|
|
|
|
|
#353 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#354 | ||
|
Banneling
|
[quote]
Citaat:
Citaat:
Wie verplicht hen naar die film te kijken Rudy? |
||
|
|
|
|
|
#355 |
|
Minister-President
|
Volgens mij kan die film zo onderhand alleen nog maar tegenvallen. Eigenlijk vond ik Submission ook maar gewoon een matige film.
|
|
|
|
|
|
#356 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
in Nederland zijn geen problemen hé... na de moord op Fortuyn is er Wilders opgestaan. Hij brengt ongeveer dezelfde boodschap... dus schieten op de boodschapper !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
#357 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
We zijn een maand verder en Wilders laat weten dat zijn film klaar is en dat hij in maart zal worden uitgezonden. Niet meer, niet min. En wie begint nu opnieuw wild te doen? Weer dezelfde slappe regeringspersonen. Ik heb Wilders zelf enkel horen reageren op de diverse (belachelijke) uitspraken van de regering. Logisch dus dat hij niet reageert op die onzin. Vrijdag ll. zelfs extra nieuwsuitzendingen, in Eén Vandaag, in Nova en bij Pauw & Witteman. Praten en nog eens praten (kwekken) over iets dat nog niemand heeft gezien. Dan stel ik mij de vraag wie zich aanstelt en zich allesbehalve volwassen gedraagt... De film komt uit in maart en dat kan dus ook de 31ste maart zijn. Mijn conclusie tot nu toe: al die heisa rond een nog niet uitgebrachte film vind ik ronduit belachelijk en al die reacties geven Wilders eigenlijk nu al gelijk. Van personen met een leidinggevende functie verwacht ik eerder een reactie na het uitkomen van iets zoals in dit geval 'de film'. Al wat er nu al gebeurd is (reacties, besprekingen in talloze programma's de afgelopen maand) is allemaal nutteloos geweest en men had beter gezwegen in plaats van wild te doen. |
|
|
|
|
|
|
#358 |
|
Lokaal Raadslid
|
En de reacties blijven doorgaan op televisie. Momenteel in Buitenhof op Nederland 1 wordt er weer gesproken over die film. Het is ongelooflijk...
Laatst gewijzigd door PeterC : 2 maart 2008 om 12:03. |
|
|
|
|
|
#359 | |
|
Banneling
|
Moslims hebben geen Wilders filmpje nodig om aan het moorden te slaan ...
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#360 |
|
Parlementslid
|
Nederland gaat nog economische katers te verwerken krijgen.
Volgens mij is een boycot niet uit te sluiten en dan zit Nederland pas met een probleem.
|
|