![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Waarom was u zo achterlijk om op Leterme te stemmen? | |||
| Ik was zo dom op Leterme te stemmen en liet me als een onnozel joenk verblinden door dat hilarische gerampetamp over “goed bestuur” |
|
0 | 0% |
| Ik was zo dom op Leterme te stemmen en liet me diens irrealistische Vlaamse slogans door de strot rammen |
|
0 | 0% |
| Ik was zo dom op Leterme te stemmen omdat ik dacht dat de prutser in werkelijkheid competent was op alle vlakken |
|
0 | 0% |
| Ik was zo dom op Leterme te stemmen omdat ik dacht dat men niet slechter kon regeren dan Paars; ik heb me dus schromelijk vergist |
|
1 | 1,92% |
| Ik was zo dom op Leterme te stemmen omdat ik altijd op tsjeven stem, los van het feit of ze capabel zijn of niet; ik ben een oer-tsjeef |
|
0 | 0% |
| Ik ben een van de weinigen die niet zo achterlijk was om op Leterme stemmen; ik heb namelijk een werkend stel hersenen |
|
51 | 98,08% |
| Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Banneling
|
Toet...
Dit zieke onland ligt plat door de verschillen tussen Vlamingen en Walen. Reeds 1 jaar. Barst, smerig land. |
|
|
|
|
|
#163 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Can I second that emotion sir?
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Vreemdeling
|
Als je je afvraagt waarom zoveel mensen op Leterme gestemd hebben:
Omdat ze geloofden dat er een onderhandelbare oplossing was voor de de communautaire problemen en dat Leterme dat (in tegenstelling tot paars) wel zou gedaan krijgen zonder de Vlaamse eisen onder de mat te vegen. Dit lukt blijkbaar ook Leterme niet, op groen! en sp.a moeten we zeker niet rekenen als het om Vlaamse eisen gaat. Vlaanderen radicaliseert dus in sneltempo en separatistische partijen halen de overhand. (Zie poll laatste nieuws, een meerderheid is voor de splitsing van België) Met partijen als LDD, N-VA en VB in de meerderheid zullen de Walen voor een voldongen feit gesteld worden. Plat op de buik of byebye Belgium. Laat uw stem dus gelden, Vlaming en draai de rollen om! |
|
|
|
|
|
#165 |
|
Lokaal Raadslid
|
Ik heb nog nooit en zal ook nooit voor een tjeef stemmen. Jam�*s! Eén bende kazakkedraaiers vroeger, nu en in de toekomst, helemaal niet te vertrouwen.
|
|
|
#166 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Provinciaal Statenlid
|
misschien gaat het kartel nog me tot de verkiezingen van 2009, en misschien nog wat langer. Maar ge moogt er zeker van zijn dat OOIT Dewever eieren voor zijn geld gaat kiezen en het kartel desnoods zelf opblaasd, zodat hij zijn communotaire populariteit kan cashen (als in, N-VA 10%)
|
|
|
|
|
|
#168 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je weet wel beter.
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heel het communautaire debat in België is pas goed in gang gekomen de laatste 5 jaar, in 2003 was dat veel minder. Nogal logisch dat de meningen er ondertussen over gewijzigd zijn bij de mensen.
|
|
|
|
|
|
#171 | |
|
|
Citaat:
Sinds enkele jaren zwemt de Vlaamse regering in het geld en moeten de Vlaamse politici zich toch ergens mee bezig houden hé. |
|
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 8 juni 2008 om 19:19. |
|
|
|
|
|
|
#173 | |
|
|
Citaat:
Hij schreef: in de brieven en andere geschriften van de soldaten blijkt weinig of niets van de Vlaamse zaak. Bovendien waren alle tweetalige officieren Vlamingen en alle bevelen werden in het Nederlands vertaald. Grootste "probleem" voor de soldaten was dat men daar met zijn vingers zat te draaien. Koning Albert wilde (gelukkig) alleen verdedigen. Het aanvallen liet hij aan de Engelsen en de Fransen over. Gevolg was: soldaten die zich verveelden en ook jaloers waren op de Engelse soldaten die meer soldij kregen en de mooiste meisjes inpikten. De Vlaamse zaak was vooral een zaak van de elite zei Bostyn en zij begonnen met hun Vlaamse zaak de leegte te vullen bij de Vlaamse soldaten die toch weinig te doen hadden. Met enig succes en het is vooral na de oorlog dat men daarop verder gegaan is. Laatst gewijzigd door azert : 8 juni 2008 om 19:27. |
|
|
|
|
|
|
#174 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 8 juni 2008 om 19:54. |
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#176 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 8 juni 2008 om 19:41. |
|
|
|
|
|
|
#177 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb geen idee uit welk nest u zelf gevallen bent, maar iemand met enige opvoeding zou zich niet veroorloven van de houders van het nest - zegge uw voorvaderen - losweg te beledigen, ook niet als het eruit gevallen vogeltje - in casu : u - niet veel soeps blijkt te zijn. En voor wat uw stelling betreffend uw geliefde "defensieve" koning Albert I betreft : iemand die in de gegeven omstandigheden de kolen uit het vuur laat halen door anderen mag u dan wel een slimmerik en een held vinden, ikzelf vind dat een lafaard. |
|
|
|
|
|
|
#178 | |
|
|
Citaat:
Voor de rest geloof ik maar wat Bostyn zegt. Het is iemand die al lang met WO1 bezig is en in de aanloop naar 2014-2018 zal Bourgeois wellicht heel wat subsidies uit te delen hebben. Mocht Bostyn niet zeker zijn van zijn zaak, dan zou hij het risico niet nemen om leugens te vertellen. Wellicht kan niemand weerleggen wat hij beweert. Er doen hel wat mythes de ronde over WO1 hé. Onder andere van die 2 vlaamse broers die in elkaars armen stierven en waar ook een waal blijk bij te zijn, maar die werd geschrapt wegens verstoring van het romantisch beeld van de 2 arme vlaamse jongeren. |
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Banneling
|
De Waalse jongens die destijds naast de Vlaamse gevallen zijn, verdienen uiteraard evenveel respect. Zowel de enen als de anderen verdienen het niet nu beledigd te worden in een discussieforum door één of andere kwiet die niets beters weet te verzinnen om zijn haat te ventileren.
|
|
|
|
|
|
#180 | |
|
|
Citaat:
En Bostyn is iemand met veel respect voor de gesneuvelde soldaten. Ik was even verrast als jullie toen ik het las; maar ik zie niet in waarom hij zou liegen. Ik begrijp echter dat je nu overstuur bent wanneer iets wat in jullie catechismus staat, een mythe zou blijken te zijn. |
|
|
|
|