![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een schot in de roos ! Laat ons ophouden met die tweedracht: eendracht, onder de Vlamingen, maakt macht ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een schot in de roos ! Laat ons ophouden met die tweedracht: eendracht, onder de Vlamingen, maakt macht ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister
|
![]() Vlamingen zijn meestal meertalig. Dus nu word het “ neen, non, nein, nowy, njet, ....
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Gouverneur
|
![]() Er is geen eendracht bij de vlamingen. Want het is een minderheid binnen vlaanderen die deze regering gijzelde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Parlementslid
|
![]() Net zoals een minderheid België gijzelt.
![]() |
#108 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De bestedingen van de vlaamse regering zijn trouwens ook helemaal niet transparant. Niet dat 'k enige corruptie wil impliceren, maar ik heb al vaker van enorme bedragen gehoord die aan relatief nutteloze doeleinden (zoals het renoveren van kastelen en het inrichten van congreszalen daarin...) worden besteed, terwijl de tekorten op socio-economisch vlak soms in dezelfde orde komen... niemand hier heeft daar een overzicht over, dus van transparantie kan er niet echt gesproken worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#111 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Parlementslid
|
![]() Akkoord. Maar ik zou er bijv. geen probleem mee hebben om die regio verder te sponsoren, mits de nodige appreciatie en transparantie.
![]() |
#113 |
Parlementslid
|
![]() Axx, de Franstaligen worden al hysterisch als een Vlaamse onderwijsinspecteur een Franstalige school in Vlaanderen zou bezoeken. Wat jij daar vraagt willen ze helemaal niet.
![]() |
#114 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Het zou de beider economieën als aparte entiteiten en als bevoorrechte handelspartners geen kwaad doen... Laatst gewijzigd door Diplomatius : 15 juli 2008 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Vreemdeling
|
![]() Nja, onderwijs is nu eenmaal al heel erg lang een verantwoordelijkheid van vlaamse en waalse regering afzonderlijk en dat is misschien ook begrijpelijk.... dat wil echter nog niet zeggen dat van transparantie op nationaal niveau een probleem gemaakt zou worden. Ze zouden serieus gezichtverlies lijden bij hun eigen kiezers als de PS of MR letterlijk zou moeten zeggen dat bestedingen van nationaal geld door de waalse regering niet mogen opgevolgd worden?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister
|
![]() De franse kant LE Figaro geeft verslag over onze regering crisis. Maar onder aan het artikel is een directe link naar een ander verslag. Dat is de corruptie in de Waalse hoofdstad. Als dat niet duidelijk is.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
Al sinds een jaar ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 15 juli 2008 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 15 juli 2008 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |