![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het is jammer dat je zo'n systeem moet bedenken om mensen tot vriendelijkheid aan te manen. Maar mensen die zich gedragen als kleuters, vragen om een dito behandeling, en je kan het forum niet door hun laten verzieken/terroriseren. |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als we beledigingen gaan veroordelen, telt dat dan ook voor subtiele beledigingen?
|
|
|
|
#23 |
|
|
De moderatie oordeelt. Maar als ze een zeer expliciete belediging van een persoon die uit het niets begint te beledigen zelfs geen belediging vindt, zal een subtiele belediging zeker genegeerd worden.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 15 juli 2008 om 14:39. |
|
|
|
|
#24 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#25 |
|
Minister-President
|
Tiens, staan hier rode driehoekjes? Wie houdt zich daar nu mee bezig. Klein joeng.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
|
|
|
#26 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar ik maak daar geen draden over! Noot en geheel terzijde: En Avant le sporting!!! |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heeee, er is mij iets opgevallen, de ene waarschuwing duurt langer dan de andere
Mag ik nu dan 4 maand geen naaktheid posten?
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 15 juli 2008 om 23:21. |
|
|
|
|
#28 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
(ik dacht ik ga ffkes een "duveltje382" doen |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Minister-President
|
Mag dat dan niet? Zijn ze hier op het forum nu ook al katholiek geworden?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Meneer Jazeker moet zijn onderschrift maar eens bekijken.
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Over het "waarom" ga ik me niet bezighouden, ik heb al "stevigere" gepost zonder dat er iets van kwam
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#33 |
|
Minister-President
|
Hamc zou zeggen dat dat neurotisch is.
|
|
|
|
#34 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kun je hem ongelijk geven?
|
|
|
#35 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom steeds bezig zijn met het groot gelijk te proberen halen ? Als we het beter weten dan de moderatie, dan veronderstel ik ook dat we daar ook onze conclusies uit trekken. Hoe kan het ook anders. Je hebt gelijk. Meer dan gelijk. Je zal toch steeds worden geconfronteerd met wie het zogezegd beter moet weten. En waarvoor we moeten passen. De kunst is persoonlijke aanvallen binnen cyberspace ook eens te willen minimaliseren. Forumleden zijn je beste vrienden niet. Ze vertellen je wel eens wat je van je vriend het leifst niet hoort. R. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Gelijk halen interesseert me weinig. Een aangename en leerrijke discussie hebben des te meer. Schelden hoort daar niet onder. Als de moderatie zegt op te treden bij persoonlijke aanvallen, verwacht ik dat ze dat ook doet. Niets meer en niets minder.
De schelders zorgen voor een verlaging van het niveau omdat ze de focus weghouden van de inhoud van het onderwerp. Zo jagen ze mensen weg die wel geïnteresseerd zijn in inhoudelijke argumenten. Ik hoor daar vanaf nu ook bij. In serieuze discussies zal je me de eerstkomende tijd dan ook niet veel meer zien. Iedereen die aan de discussies deelneemt, is mede verantwoordelijk voor de sfeer en de manier waarop een discussie gevoerd wordt. Zowel mensen die persoonlijk aanvallen, als zij die zich daar zelden of nooit aan schuldig maken. Maar iedereen die met mensen die ad hominem argumenteren in contact is gekomen, zal wel ondervonden hebben dat het niet helpt om zo iemand vriendelijk te vragen daarmee te stoppen en dat integendeel, iedere reactie de aanvallen meestal alleen maar aanwakkkert. Daarom is het goed dat de moderatie op de hoogte gebracht wordt van ge-trol zodat ze kan ingrijpen met een waarschuwing, (of indien het echt te ver gaat, met strafpunten) in de hoop dat dit wel iets oplevert. |
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar blijkbaar is dat iets dat minder erg is hé ...
|
|
|
#39 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#40 | |
|
|
Citaat:
Waaruit denk je dat je mag afleiden dat ik dat minder erg vind? Ik vind dat je geen mensen beledigt, tenzij die mensen natuurlijk expliciet beantwoorden aan de definitie van het woord, maar dan nog verwijs je naar het gedrag, niet naar de persoon zelf. Iemand die het heeft over "zwarte apen" (wat hier regelmatig voorvalt :-/) noem je geen racist, maar zijn uitspraak noem je racistisch. |
|
|
|