![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Twee maten , twee gewichten dus . Zoals gewoonlijk . Als u dan al 1.000.000 Vlamingen beschuldigt van "racist" te zijn gaat u wel erg ver hé , vind u niet ... Maar ja , als ik al lees hoe u mensen gaat beoordelen op hun manier van uitdrukken vraag ik me af hoe u met mensen omgaat die een andere huidskleur hebben ... Eneuh , die quote ... Een "miss burka of miss hoofdoekverkiezing organiseren is i.m.o. idd geen toonbeeld van integratie , maar dat had u gerust in diezelfde draad kunnen weerleggen hoor ...
|
|
|
#42 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik ben zelf links. Je hebt geen idee hoe vaak ik beledigd word door rechtsen omdat ik zelf links ben. Dat is achterlijk, ik doe het om allerlei duistere redenen, ik ben een "poco" (dat is voor hun een scheldwoord, nou, voor mij ook). Daar heb ik nooit op gereageerd, ook niet dmv het driehoekje. Maar een rechts iemand die regelmatig volledige bevolkingsgroepen beledigt maakte me uit voor raciste (tussen een heel groot aantal andere beledigingen)... Pure laster en eerroof dus. Mijn persoonlijke ervaring is dat men milder is, naar mensen die een forumcarriëre die bol staat van beledigingen achter de rug hebben. Dat lijkt me juist de verkeerde aanpak. Maar wie ben ik, natuurlijk. (Soit, ik zei daarstraks me hier niet meer te veel te willen mengen in serieuze discussies omwille van de negatieve ervaringen en uitgerekend vandaag heb ik weer hele forum volgekribbeld. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 18 juli 2008 om 22:02. |
|
|
|
|
|
#43 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De term "racisme" kan op zoveel manieren toegepast worden dat het op de duur absurd wordt . 't Is eigenlijk een mes dat langs twee kanten kan snijden , maar enkel langs één kant wordt gebruikt ... Citaat:
Dus ik kan me best voorstellen dat jij op die momenten niet al te blij bent , daarom kan ik me ook voorstellen dat anderen het "racist" beu zijn . Meestal zie je het aankomen dat een discussie uit de hand gaat lopen , en als het dan niet met een kwinkslag terug in goede banen geraakt , dan laat ik die topic gewoon even rusten ... Citaat:
Citaat:
(en da's een grapje hé ...
|
|
|
#44 |
|
Burger
|
Ik ben traag denk ik...wat bedoel je met poco?
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
POlitiek COrrectelingen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
#47 |
|
Burger
|
Ah, dan was mijn eerste ingeving toch correct.
Thanks beiden
|
|
#48 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zeggen dat: 1) allochtonen procentueel overtegenwoordigt zijn in gevangenissen... 2) de ongelijkheid tussen man en vrouw in de islam aanklagen.. 3) de overlast op straat, zwembaden, openbaar vervoer en recreatiecentra aanklagen... Heeft niets met discriminatie of vooroordelen te maken maar wel alles met de waarheid. |
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Blijf nog maar efkes, in het belang van iedereen. |
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Heel deze draad toont nog maar es aan dat de moderatie op dit forum gewoonweg niet neutraal is, maar linksgezind.
Ik zeg het al langer, dit forum wordt naar de ondergang gemodereerd en tegen dit tempo is het niet meer dan een kwestie van tijd eer het wordt weggespoeld door het nieuwe forum dat al maandenlang aan een onafgebroken groei bezig is. http://www.politiek.messageboard.be/index.php
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 20 juli 2008 om 13:44. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Linksgezind ? Toch maar eens goed lezen. Niet mee eens. Ik denk dat er juist gepoogd wordt het reglement te laten respecteren hoewel het moeilijk is met beperkte middelen alle postings te controleren.
Laatst gewijzigd door Rudy : 20 juli 2008 om 16:44. |
|
|