![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 |
|
Minister-President
|
Wat is HamC ?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
|
|
|
|
#162 |
|
Provinciaal Statenlid
|
|
|
|
|
|
|
#163 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door HAMC : 5 augustus 2008 om 14:45. |
|||
|
|
|
|
|
#164 |
|
|
De powers that be hebben die dementen op bussen naar Brussel gebracht, ik niet, de leve Belgie roepers hebben dat gedaan.
Laatst gewijzigd door HAMC : 5 augustus 2008 om 14:46. |
|
|
|
|
|
#165 |
|
Banneling
|
Onzen Goeden God heeft het gewild dat de Saksen Coburgs ons leiden!
Mogen zij niet over de nodige middelen beschikken hun taak naar behoren uit te voeren?? Vraag het anders maar eens aan meneer Pastoor! Ik denk gewoon dat jullie jaloers zijn omdat jullie geen domein van €50000000 kunnen kopen! Jaloers op de Koning, de migranten, de Walen, de sossen..... Laatst gewijzigd door alvinvdv : 5 augustus 2008 om 15:01. |
|
|
|
|
|
#166 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#167 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We leggen gewoon ieder 10 euro in (�*lle 6 miljoen vlamingen) et voil�* we hebben 60.000.000 euro's. En de uitkeringen voor de royale familie trekken we gewoon terug. En dan eens zien wie er jaloers is sé!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#168 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Jaloers zou ik het echter ook niet noemen. Gewoon beu dat het hier uitverkoop is. Als iemand iets koopt waarvoor hij gewerkt heeft dan is er geen probleem. Maar door anderen betaald worden omdat je uit een bepaald gat komt en verder geen kwaliteiten hebt gaat me iets te ver. |
|
|
|
|
|
|
#169 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Was maar een grapje hoor..... |
|
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heb je daar al lang last van? Het doet toch hopelijk niet teveel pijn? Dat was toch voor te lachen hoop ik? Laatst gewijzigd door Garry : 5 augustus 2008 om 17:43. |
|
|
|
|
|
|
#171 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#172 | |
|
|
Citaat:
Jongens toch, zo'n smerige, lafhartige, achterbakse, primitieve, imbiciele kwaadsprekerijen en vooral flagrante leugens heb ik nog zelden eerder gezien. Deze dwaas moesten ze zn computer afnemen en hem een levenslang verbod op internet opleggen.
|
|
|
|
#173 | |
|
|
Citaat:
Werk dat dan als het u belieft niet uit op ons en op Zijne Majesteit de Koning en de Zijnen, en op Zijne Heiligheid de Paus!
|
|
|
|
#174 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je vergeet Eddy Wally in je opsomming van mensen met een bepaald nivo van IQ en een relatief grotere populariteit in een uiterst eng segment van de bevolking.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 5 augustus 2008 om 18:47. |
|
|
|
|
|
#175 |
|
Minister
|
Ja, alle deelnemers waren vurige royalisten, en het waren niet de talrijke gratis evenementen en treien. |
|
|
|
|
|
#176 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zeg, die luizige draad gaat hier over een losse 50 miljoen €'ts.
Dat is dus in oude frankskes twee miljard. Dat is dus 2000 keer op rij met de lotto een bedrag winnen van een miljoen oude frankskes. Pienuts !!! (ik beklaag wel de tuinman van dat domein)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#177 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
MaGNiFiCaT,
nogal wat mensen, waaronder ook ik, willen maar wat graag van uw dynastie der Saksen-Coburgs af. Wij halen de neus op voor uw dierbare royals. Er zit namelijk een luchtje aan, en het is, ondanks de koninklijke villa in de Provence, géén doux parfum de lavande. Hier http://fr.wikipedia.org/wiki/Histoir...onarchie_belge vind je alvast een boeiende inleiding tot het toch wel fascinerende verhaal van een bende halve psychopaten - lees er maar eens goed op na hoe ze elkaar en hun omgeving behandel(d)en - en hele dieven - kijk maar eens goed naar waar het familiefortuin vandaan komt - dat sméékt om de verfllming door een regisseur van het formaat van pakweg een Martin Scorcese, een Ken Loach, een Jean-Luc Godard, een Rainer Werner Fassbinder, ... Zelfs als er uiteindelijk 'maar' een B-film van wordt gebrouwen verzinken "Dallas" en "Dynasty" d�*�*rnaast in het niets. Ik zou er toch voor naar de cinema trekken. Maar in real life mag er wel een einde aan komen. Liefst nù, onmiddellijk. Het jacht mogen ze houden. Misschien kunnen ze de eer aan zichzelf houden en ergens op de Middellandse Zee (tussen Sicilië en de tip van de Italiaanse laars zou dat wel moeten lukken) een waardig graf kiezen.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) Laatst gewijzigd door djimi : 5 augustus 2008 om 19:05. |
|
|
|
|
|
#178 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
nochtans dat van de Donnéa heb ik toch nog gehoord hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#179 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
En trouwens, waar haalt u dergelijke nonsens eigenlijk vandaan? Naïviteit of gehersenspoeld? |
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Burger
|
|
|