Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 oktober 2008, 18:23   #961
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
OK, hij was dronken, en nu komt toevallig het uit dat het ook nog een homo was .
Schandalig, zeg ! " Verdraagzaam " links kan zijn doodskist beginnen stenigen nu !
Toch wel bizar dat die homo-relatie(s) net nu uitkomen ? Iedereen heeft het over dat nu, en dan word er niet verder achter eventuele moordenaars gezocht. wat je noemt een geslaagd afleidingsmaneuver...Het ziet er meer en meer uit of dit alles is opgezet door échte vakmensen...Chapeau !
We moeten van onze linkse medemens alle homo's kunnen verdragen en bewonderen, behalve een rechtse homo die moeten we haten en vooral een dode rechtse homo die moeten we bespuwen en op zijn graf dansen omdat hij dood is;
Rare jongens die linksen.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 18:44   #962
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
En, nog altijd overtuigd dat de dood van Haider een gevolg is van een duistere samenzwering?
Hoe meer "schokkende openbaringen van het laatste ogenblik ", hoe meer ik geloof dat er wat meer aan de hand is als een simpel ongeluk van een dronkaard.
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 18:47   #963
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
We moeten van onze linkse medemens alle homo's kunnen verdragen en bewonderen, behalve een rechtse homo die moeten we haten en vooral een dode rechtse homo die moeten we bespuwen en op zijn graf dansen omdat hij dood is;
Ja zeg, nou heb je eens zo een rechtse rakker, die lekker progressief biseksueel is, en dan is het nog niet goed. Wat een bende hypocriete onverdraagzame homofoben ! Twee maten twee gewichten ! Bij de één is het een deugd, bij de ander een kwaal ! Hoe laag kan men vallen, om toch nog maar eens een venijnige trap te geven, in het aangezicht van een lijk.
Oud 24 oktober 2008, 18:51   #964
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe meer "schokkende openbaringen van het laatste ogenblik ", hoe meer ik geloof dat er wat meer aan de hand is als een simpel ongeluk van een dronkaard.
Hoe sterk een geloof toch kan zijn.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 19:06   #965
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ik heb hier nergens gelezen dat iemand het een schandaal vindt dat Haider homo was, ik lees geen homofobe berichten van 'linkse medemensen'.
Er is kritiek geleverd op het hypocriete karakter van een 'gezinsman' die als hoofd van een 'familiepartij' die een 'gezinspolitiek' voert homo's wenst te discrimineren wat het huwelijk en adoptie betreft. Niet de homoseks is smerig, wel de hypocrisie.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat
Mischien de jongen waarmee hij gedronken heeft eens aan de tand voelen ?
Volgens mij heeft Haider ergens helemaal anders aan gevoeld...

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 22:04   #966
piraat
Banneling

Standaard 2 maten 2 gewichten

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ik heb hier nergens gelezen dat iemand het een schandaal vindt dat Haider homo was, ik lees geen homofobe berichten van 'linkse medemensen'.
Er is kritiek geleverd op het hypocriete karakter van een 'gezinsman' die als hoofd van een 'familiepartij' die een 'gezinspolitiek' voert homo's wenst te discrimineren wat het huwelijk en adoptie betreft. Niet de homoseks is smerig, wel de hypocrisie.

Volgens mij heeft Haider ergens helemaal anders aan gevoeld...
Volgens mij is jouw fantasie op hol geschoten
Wat die hypocrisie betreft : ik heb al meermalen homos zich horen beklagen dat ze gediscrimineerd werden als ze voor hun geaardheid uitkwamen, en er dus liever over zwegen. Gewoonlijk worden die dan door "verdraagzamen" getroost en beklaagd...Maar als je per toeval nationalist bent, dan word dat plotseling een verzwarende omstandigheid blijkbaar ? Over hypocrisie gesproken ?!!!
Oud 24 oktober 2008, 22:07   #967
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FDM Bekijk bericht
'Het is niet omdat je "alcolisiert" bent, dat je niet vermoord kan worden...Integendeel. Dat maakt het de moordenaars gemakkellijker.

met een pilletje in het glas ?
precies.
Oud 24 oktober 2008, 22:08   #968
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Hoe sterk een geloof toch kan zijn.
Hoe ongelovig dat Thomas kan zijn.
Oud 24 oktober 2008, 22:11   #969
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja zeg, nou heb je eens zo een rechtse rakker, die lekker progressief biseksueel is, en dan is het nog niet goed. Wat een bende hypocriete onverdraagzame homofoben ! Twee maten twee gewichten ! Bij de één is het een deugd, bij de ander een kwaal ! Hoe laag kan men vallen, om toch nog maar eens een venijnige trap te geven, in het aangezicht van een lijk.
Zoals zijn "vrienden" Dewinter, Lepen, Bossi, A. Mussolini, die plots en toevallig niet op de begrafenis aanwezig konden zijn, wegens dringende "andere verplichtingen"?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 22:14   #970
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
OK, hij was dronken, en nu komt toevallig het uit dat het ook nog een homo was .
Schandalig, zeg ! " Verdraagzaam " links kan zijn doodskist beginnen stenigen nu !
Toch wel bizar dat die homo-relatie(s) net nu uitkomen ? Iedereen heeft het over dat nu, en dan word er niet verder achter eventuele moordenaars gezocht. wat je noemt een geslaagd afleidingsmaneuver...Het ziet er meer en meer uit of dit alles is opgezet door échte vakmensen...Chapeau !
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Toch wel bizar dat die homo-relatie(s) net nu uitkomen ?
Citaat:
afleidingsmaneuver
Beschuldig je nu Petner?

Kijk eens naar de data van wat google.at vindt :
http://www.google.at/search?hl=en&q=haider+schwul+2007

Geen nieuw gegeven dus dat Haider homo of bi was.

Laatst gewijzigd door filosoof : 24 oktober 2008 om 22:31.
Oud 24 oktober 2008, 22:55   #971
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Beschuldig je nu Petner?

Kijk eens naar de data van wat google.at vindt :
http://www.google.at/search?hl=en&q=haider+schwul+2007

Geen nieuw gegeven dus dat Haider homo of bi was.
Lees mijn posting 959 in deze draad er nog eens op na.
Oud 24 oktober 2008, 22:58   #972
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Zoals zijn "vrienden" Dewinter, Lepen, Bossi, A. Mussolini, die plots en toevallig niet op de begrafenis aanwezig konden zijn, wegens dringende "andere verplichtingen"?
Ja zeg, ik ben ook niet naar die begrafenis gegaan. Ik had graag gewild, maar ja...Ik had andere verplichtingen, Oostenrijk is ook niet juist naast de deur. En zo zal het met een groot aantal andere mensen net zo gegaan zijn...Of denk je écht dat al die politici niet gegaan zijn omdat Haider biseksueel was ?
Oud 24 oktober 2008, 23:17   #973
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja zeg, ik ben ook niet naar die begrafenis gegaan. Ik had graag gewild, maar ja...Ik had andere verplichtingen, Oostenrijk is ook niet juist naast de deur. En zo zal het met een groot aantal andere mensen net zo gegaan zijn...Of denk je écht dat al die politici niet gegaan zijn omdat Haider biseksueel was ?
Ik vermoed dat ze persooonlijk (zuiver in privé dus) daar zo geen reusachtige problemen mee hebben of dat erbij zouden nemen als 't stemmen opbracht maar, demagogen als ze zijn, schatten ze in dat zoiets gevoelig ligt bij het rechts electoraat waar ze op mikken.

Laatst gewijzigd door filosoof : 24 oktober 2008 om 23:27.
Oud 24 oktober 2008, 23:24   #974
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Lees mijn posting 959 in deze draad er nog eens op na.
Citaat:
Natuurlijk wist iedereen dat allemaal in Oostenrijk, dat Haider graag jonge mannen zag, en dat hij een feestneus was die graag een pint dronk ook. Hij zou anders niet zonder vermomming in welbekende gay-bars zijn avondjes-uit doorbrengen. D�*t was helemaal geen geheim. Ik zie trouwens niet goed wat precies een full-member van de Progressieve Scène zoals jij hierin stoort ? Of ben je nu toch een (heimelijke) homohater, -foob of wat weet ik nog allemaal ?
Dat met die Nr.2 van de partij, die Stefan dinges, d�*t was wel geheim gehouden, behalve dan voor de intiemen, zoals onderandere Haiders vrouw. En die kerel komt nou uitgerekend op een nationale radiozender zijn zogezegde love-story opbiechten ?! Dat is me nu een beetje teveel van het goede. Die gast zou goed onder druk kunnen staan. Stel je bvb voor dat bepaalde geheime diensten, uit een bepaald zeer bekend land dat goede vriendjes is met de States (rara) , de Stefan komen opzoeken, en die zeggen van : "luister, mannekke, je chef is er al aan, en als je niet doet wat wij u opdragen, zeg je laatste gebedje maar al...Ziehier wat je te doen staat, als je leven je lief is : ga openbaar vertellen dat je al jaren met je baas naar bed gaat !"
Het is maar een ideetje , hé. Maar we hebben al dikwijls gezien dat de realiteit soms nog ongelofelijker is dan de beste roman.
Dat Haider bi of homo was was geen geheim, met wie hij 't 't meest deed , wie wil d�*t nu weten?Dat maakt toch geen verschil: wou men Petner raken dan had men maar te lekken naar de pers. Zijn gsmruzie (die nacht onder 't rijden) was toch al in de pers verschenen.
Waarom begin je geen romans te schrijven? James Bond, SAS of OSS117 of zo?

Laatst gewijzigd door filosoof : 24 oktober 2008 om 23:39.
Oud 25 oktober 2008, 09:40   #975
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

de man is met een stuk in zijn botten verongelukt, End of story.
Al het gezever dat er bij komt, maakt het voor zijn familie nog erger. Maar daar blijken de meesten hier,geen kloten mee in te zitten. Enkel het eigen gelijk, desnoods behaald met de grootste absurditeiten en zever, telt.

Laatst gewijzigd door luvali : 25 oktober 2008 om 09:47.
luvali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2008, 12:22   #976
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Niet lullen hé, zijn naaste familie waren zuipende bruingebrande loverboys. Hoe jonger hoe liever. Zijn bloedverwanten moeten daar wreed gelukkig mee zijn geweest.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2008, 13:12   #977
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Niet lullen hé, zijn naaste familie waren zuipende bruingebrande loverboys. Hoe jonger hoe liever. Zijn bloedverwanten moeten daar wreed gelukkig mee zijn geweest.
Enige vorm van respect voor de doden is u blijkbaar vreemd
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2008, 14:11   #978
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luvali Bekijk bericht
de man is met een stuk in zijn botten verongelukt, End of story.
Al het gezever dat er bij komt, maakt het voor zijn familie nog erger. Maar daar blijken de meesten hier,geen kloten mee in te zitten. Enkel het eigen gelijk, desnoods behaald met de grootste absurditeiten en zever, telt.
de man was gehuwd.
Het was niet de bedoeling dat hij er een minnares of minnaar op nahield, maar net zoals Mitterand... "et alors", dat is niet onze zaak.

Wat me wèl stoort is dat onze politiek correctelingen nu ineens moord en brand schreeuwen omdat het over een mannelijke minnaar ging. Wat als Haider een linkse politicus was geweest met een mannelijke minnaar? Ik ben ervan overtuigd dat de Pravda in dat geval "et alors" in koeien van letters op teletekst had gezet.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2008, 14:32   #979
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

Wat me wèl stoort is dat onze politiek correctelingen nu ineens moord en brand schreeuwen omdat het over een mannelijke minnaar ging.
Die zien gewoon in hoe hypocriet rechts wel niet is... Enerzijds het traditionele gezin promoten, anderzijds zelf chocopotten... Hela, zo niet he.
Hoe dan ook, rechts word belachelijk gemaakt, en dat is wat telt. Ik moet toegeven dat het misschien geestiger geweest zou zijn moest die nog leven...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2008, 15:52   #980
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Die zien gewoon in hoe hypocriet rechts wel niet is... Enerzijds het traditionele gezin promoten, anderzijds zelf chocopotten... Hela, zo niet he.
Hoe dan ook, rechts word belachelijk gemaakt, en dat is wat telt. Ik moet toegeven dat het misschien geestiger geweest zou zijn moest die nog leven...
Ga nog eenmaal proberen door te dringen, rechts heeft geen haat tegen homo's, rechts is voor normen en waarden, rechts vindt daarom dat homo's niet kunnen huwen en kinderen adopteren het is al.
Dat Haider zijn vrouw bedroog met andere mannen vind ik verschrikkelijk ,niet omdat het met andere mannen was , maar gewoon dat hij zijn vrouw bedroog, en eigenlijk alleen maar getrouwd was omdat dat zijn politieke carriere ten goede kwam, het kan natuurlijk ook zijn dat hij zoals de man van mijn nicht (42) pas later ontdekte dat hij homo was.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 25 oktober 2008 om 15:56.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be