![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#841 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#842 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Ché zijn strijd voor de bevrijding van Cuba mag in de grond dan wel een vrijheidsstrijd zijn geweest, zijn acties tijdens en na Cuba zou ik allesbehalve als een vrijheidsstrijd beschouwen.
|
|
|
#843 |
|
Staatssecretaris
|
Dat is inderdaad natuurlijk andere koek dan bvb. de mail van het VB die ik vandaag in mijn Postvak In tegenkwam: "Naar een onafhankelijk liberaal Vlaanderen".
|
|
|
|
|
|
#844 |
|
|
Afgrijselijk gewoon, ze sturen het ook via post. Zum kotsen!
|
|
|
#845 |
|
Europees Commissaris
|
Het is inderdaad zum kosten dat het VB in de naam van het liberanisme een onafhankelijk Vlaanderen wil. Een partij die tegen het homohuwelijk, euthanasie, abortus, en voor een immigratiestop is, alsmede collaborateurs in de Tweede Wereldoorlog verheerlijkt is 0% liberaal.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 14 november 2008 om 23:20. |
|
|
|
|
|
#846 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Getver, ik had enkele punten die ik wou aanhalen en wanneer ik die wil plaatsen edit je je post, niet gebruikersvriendelijk |
|
|
|
|
|
|
#847 |
|
Schepen
|
Ik heb een hekel aan hun selectieve verontwaardiging.
|
|
|
#848 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#849 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Nee, dat is wat ideologische basisprincipes betreft net dezelfde koek, namelijk een niet-rechtse. Noch Che Guevara, noch Vlott, heeft iets wezenlijks met mijn (en, naar ik tot voor kort dacht, uw) ideologie te maken.
|
|
|
|
|
|
#850 |
|
Staatssecretaris
|
Ik dweep voor alle duidelijkheid niet direct met Ché he. Maar hem laten gebruiken door salon-links e.d. die absoluut niets van de revolutionaire gedachte, die ik wel bewonder bij hem, doorhebben: nee bedankt. Brigade M beschreef het goed in 'Niet links, niet rechts', ook daar wordt de misbruikte Ché aangehaald om een revolutionaire idee te prijzen.
|
|
|
|
|
|
#851 |
|
Minister-President
|
Als je enig benul zou hebben van de huidige financiële crisis en de staat van de wereld, dan zou je als nationalist meer sympathie moeten hebben voor Ché Guevarra dan voor die omhooggevallen VOKA-baronnetjes. Hun VOKA-deuntjes zullen spoedig toch uitgezongen zijn.
|
|
|
#852 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#853 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Triestig, maar je bewijst alleen dat je noch de geschiedenis noch de actualiteit van het geld kent... We doen maar een zoveelste poging: http://www.oswaldmosley.com/ezra-pou...money-for-.htm
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 16 november 2008 om 23:38. |
|
|
|
|
|
|
#854 |
|
|
Volksstormer, het is tijd dat je eens verderkijkt dan de rol van geld en banken. Ze spelen een grote rol, maar er zijn nog andere oorzaken die vaak pakken belangrijker zijn.
|
|
|
#855 |
|
Minister-President
|
Allemaal goed en wel, maar niet NU.
|
|
|
#856 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Zijn hier toevalig nog mensen die iets meer afweten van het eigenardige symbolengebruik waar NSA en consorten zich op baseren?
Ik kan mij gewoon moeilijk inbeelden, dat nog nooit een van die mannen gedacht zou hebben: "Tiens voorwat ben ik hier in feite aan het rondlopen met antifa symbolen?" Ik vind dit best een fascinerend gegeven en zou het op prijs stellen als iemand van in het milieu zijn verklaring zou kunnen geven. |
|
|
|
|
|
#857 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kritische Theorie : 20 november 2008 om 16:03. |
|
|
|
|
|
|
#858 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Maar tevergeefs... jammer dan.
Mijn eigen gedachtenspinsel over het geasosierd willen worden met het antifa rebellen imago is in feite niet zo ver gezocht. Op dezelfde mannier heb je ook moslims die via rapmuziek Bin Laden en de radicale islam gaan steunen. Ondanks het feit dat hun dekadente westerse muziek verboden zou worden in landen zoals Iran willen ze de coolheidsfactor en gangsta atitude toch combineren met conservatisme en een ridicuul patriotisme. |
|
|
|
|
|
#859 |
|
Parlementsvoorzitter
|
muhahaha, dat meen je niet, dit topic bestaat nog steeds?
|
|
|
#860 |
|
Gouverneur
|
En de laatste vraag is nog niet beantwoord.
|
|