Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 september 2009, 17:53   #461
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 Bekijk bericht
Onwetend dus,toch vertelde hij er veel over....................
Nee u vroeg of dat mijn vader mee deed aan die orgieën in het leger. Ik zeg dat ik dat niet weet. Ik vermoed dat hij er als onderofficier een beetje buiten stond.
Het enige dat ik weet is de verhalen die hij daarover vertelde en de foto's die hij ervan nam.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 28 september 2009 om 18:02.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2009, 18:16   #462
pegasus6869
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Och man, heb je het nu nog niet door, die lui kennen niks anders dan zelfhaat en ons hele land afzeiken ten faveure van de 'ingevoerden' die de boel X op X op X op X op stelten 'mogen' zetten!

Geef daar toch geen aandacht aan, zelfhatende, multiKul, PoCo, cultuurrelativisten, aan dat soort hebben we de hele rotzooi te danken, de ondergang van ons continent, waar onze voorouders voor gestreden hebben zetten ze nu in de uitverkoop, nee verkwanselen!

Als het ooit zover is en de krokodil staat klaar om hén op te vreten, schreeuwen ze moord en brand en dán is het leger weer wél goed om de smerige werkjes op te knappen en hu´n r**t te redden!
Akkoord!!!!
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2009, 18:38   #463
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 Bekijk bericht
Akkoord!!!!
Wereldverbeteraars die de wereld om zeep helpen!

Ze lachen je gewoon uit, maken je belachelijk, zo van; "Kijk ons eens intelligent doen, zie ons eens belangrijk wezen"!

Want JIJ kan niet foutloos schrijven, ZIJ wél hoor (nahjah!), dus WIJ hebben gelijk en jij niet!

Een wereld waar niet meer gezegd mag worden dat een Chinees spleetogen heeft, een neger zwart is, een blanke wit, een Marokkaan een Marokkaan is, een Turk, een Turk - alsof dat beledigingen zijn - racisme!!!

Een wereld waar nog nooit in de geschiedenis 1 bepaalde groep mensen zó in de watten werd gelegd, zoveel 'eieren onder gelegd', zo vaak negatief in de media komt, een hele industrie omheen gebouwd wordt aan sociale assistenten, straathoekwerkers, pleinanimaties en wat nog meer, je kan het zo gek niet verzinnen of het wordt in leven geroepen enkel en alleen maar om die bepaalde groep te pamperen, te 'appeasen', een bevolkingsgroep die al zoveel belastinggeld opgeslurpt heeft - steeds meer eist van de brave, werkende belastingbetaler, steeds meer en meer en meer...

In WO2 werden om en bij de 6 miljoen Joden uitgemoord, vele nakomelingen van die mensen hebben een veilig heenkomen gezocht, een eigen staat, zelfs dát wordt hen - die al eeuwenlang vervolgd werden - niet gegund door velen, zelfs die bevolkingsgroep werd of wordt zo niet in de watten gelegd, een heel continent van autochtonen in Amerika werd bijna tot de laatste man/vrouw uitgemoord, zélfs die bevolkingsgroep wordt in de media nooit vernoemd, nooit zoveel faciliteiten vergund, zo zijn er nog ontelbare voorbeelden waar géén enkele bevolkingsgroep ter wereld zoveel faciliteiten wordt vergund én zo vaak negatief in de media verschijnen - en tóch gaat men door met het verdedigen, het pamperen, het in de schoot gooien van gebraden kippetjes, het opkomen voor hún rechten (alsof ze dat niet zelf kunnen, ze lachen zich ziek met de onnozele bange, blanke man!) ... en NIEMAND vraagt zich ooit af : WAAROM?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2009, 19:21   #464
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Och hou toch op dubbelnicker!
Wat is 't probleem nu weer?
Komt er eindelijk eens een poco die exact aan jouw beschrijving voldoet, die helemaal met de clichés overeenkomt die jij opsomt, en nu is het weer niet goed.

Of is het daar dat het scheelt: dat je zelf, eens geconfronteerd met de dwaasheid van je stroman, niet kunt toegeven dat ze dwaas zijn?
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2009, 19:23   #465
driewerf

Standaard

Citaat:
Jij rekent jezelf liever bij de wereldverslechteraars?
Oud 28 september 2009, 19:31   #466
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Wat is 't probleem nu weer?
Komt er eindelijk eens een poco die exact aan jouw beschrijving voldoet, die helemaal met de clichés overeenkomt die jij opsomt, en nu is het weer niet goed.

Of is het daar dat het scheelt: dat je zelf, eens geconfronteerd met de dwaasheid van je stroman, niet kunt toegeven dat ze dwaas zijn?
Welke 'clichés' som ik op wereldverbeteraar?

Dat jij taalfouten moet gaan verbeteren als je zonder argumenten valt?
Oud 28 september 2009, 19:36   #467
driewerf

Standaard

Citaat:
Welke 'clichés' som ik op wereldverbeteraar?

Dat jij taalfouten moet gaan verbeteren als je zonder argumenten valt?
Citaat:
Och man, heb je het nu nog niet door, die lui kennen niks anders dan zelfhaat en ons hele land afzeiken ten faveure van de 'ingevoerden' die de boel X op X op X op X op stelten 'mogen' zetten!

Geef daar toch geen aandacht aan, zelfhatende, multiKul, PoCo, cultuurrelativisten, aan dat soort hebben we de hele rotzooi te danken, de ondergang van ons continent, waar onze voorouders voor gestreden hebben zetten ze nu in de uitverkoop, nee verkwanselen!

Als het ooit zover is en de krokodil staat klaar om hén op te vreten, schreeuwen ze moord en brand en dán is het leger weer wél goed om de smerige werkjes op te knappen en hu´n r**t te redden!
Citaat:

Ze lachen je gewoon uit, maken je belachelijk, zo van; "Kijk ons eens intelligent doen, zie ons eens belangrijk wezen"!

Want JIJ kan niet foutloos schrijven, ZIJ wél hoor (nahjah!), dus WIJ hebben gelijk en jij niet!

Een wereld waar niet meer gezegd mag worden dat een Chinees spleetogen heeft, een neger zwart is, een blanke wit, een Marokkaan een Marokkaan is, een Turk, een Turk - alsof dat beledigingen zijn - racisme!!!

- linksen zitten vol zelfhaat (2X)
- linksen zeiken "ons land" af
- linksen begunstigen vreemdelingen
- linksen zijn cultuurrelativisten
- linksen bwerkstelligen de ondergang van "ons continent"
- linksen zetten alle verworvenheden in de uitverkoop
- linksen verbieden te zeggen dat een Chinees spleetogen heeft
- linksen verbieden te zeggen dat een neger zwart is (etc etc)

Die clichés.

Laatst gewijzigd door driewerf : 28 september 2009 om 19:39.
Oud 28 september 2009, 19:41   #468
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
- linksen zitten vol zelfhaat (2X)
- linksen zeiken "ons land" af
- linksen begunstigen vreemdelingen
- linksen zijn cultuurrelativisten
- linksen bwerkstelligen de ondergang van "ons continent"
- linksen zetten alle verworvenheden in de uitverkoop.

Die clichés.
Ik lees nergens; "linksen" - jij wel?

Ik ken trouwens geen fluit van politiek en weet niet eens écht het verschil tussen links en rechts - wél dat de extremen elkaar raken!

Het gaat over jullie; wereldverbeteraars - en dat zijn géén clichés, maar feiten die hier elke dag opnieuw te lezen zijn!

Het gaat er mij trouwens ook niet om 'vreemdelingen' in het algemeen hoor!
Ik woon tussen 'vreemdelingen', technisch gezien ben ik zelf een 'vreemdeling'!
Oud 28 september 2009, 19:46   #469
driewerf

Standaard

Citaat:
Ik lees nergens; "linksen" - jij wel?
O sorry, de poco's, de cultuurrelativisten, de wereldverbeteraars.

Citaat:
Het gaat over jullie; wereldverbeteraars - en dat zijn géén clichés, maar feiten die hier elke dag opnieuw te lezen zijn!
Welke feiten? Link eens naar die feiten...
Citaat:
Het gaat er mij trouwens ook niet om 'vreemdelingen' in het algemeen hoor!
Ik woon tussen 'vreemdelingen', technisch gezien ben ik zelf een 'vreemdeling'!
Een gepamperde OCMW-klant die ene beetje een ander volk zijn cultuur gaat usurperen.
Oud 28 september 2009, 19:52   #470
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
O sorry, de poco's, de cultuurrelativisten, de wereldverbeteraars.

Welke feiten? Link eens naar die feiten...
Ik heb leren lezen ... ik lees dus wat er staat en er staat wat ik lees ... om nog maar een paar bijdragen terug te gaan; "Onze militairen zijn een zootje ongeregeld, die geen tucht kennen, maar enkel kunnen zuipen" - léés jij die bijdragen niet? Ben je er blind voor?

Citaat:
Een gepamperde OCMW-klant die ene beetje een ander volk zijn cultuur gaat usurperen.
Juist ja - zoals het in Blg. gaat is het haast nergens ter wereld hoor!
Oud 28 september 2009, 20:27   #471
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ohja Eberhard, nu we toch bezig zijn (was ik effe vergeten); wáár ga jij die 'geïmporteerden' allemaal te werk stellen, hoeveel werk'lozen' zijn er ondertussen al in - pakweg Vlaanderen alleen al?

Ga jij jobs creëren terwijl er elke dag minder jobs beschikbaar zijn en meer en meer werklozen bijkomen - of haal je die 'geïmporteerden' nú al, uit voorzorgsmaatregel tegen de tijd dat ze 'nodig' zijn en er weer wat jobs bijkomen - ondertussen maar gewoon in de uitkering?
Zouden ze - tegen die tijd dat ze nodig zijn om 'het' werk te doen - nog zin hebben - na jarenlang in de soosjaale hangmat gehangen te hebben en de soosjaale zekerheid opgefreten hebben?
Hier kom je dus met een aantal hele valide punten in de discussie over de toekomst.

Het is dan ook jammer dat het hysterische sfeertje dat direct ontstaat bij de politici van de gevestigde orde als het over immigratie gaat, een verstandig debat over deze materie zo goed als onmogelijk heeft gemaakt de laatste 30 jaar.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 28 september 2009 om 20:27.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2009, 20:43   #472
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk Bekijk bericht
Ze hebben gelijk. Nu gaat het nog enigzins, maar het moment dat de politie het niet meer aankan, nadert met rasse schreden. Wat we nu zien is het product van jarenlang progressief gedoogebeleid.

Het wordt tijd voor een wet die bij dit soort incidenten het lokale bestuur (burgemeester) 'onvermogend te regeren' acht en alle bevoegdheden bij de minister van binnenlandse zaken legt, die vervolgens kan putten uit beschikbare manschappen van het leger, uitgerust met hun persoonlijk pistool, pepperspray en wapenstok (net gelijk de politie).

Deze wet moet verder voorzien in een avondklok waarbij iedereen die zich na die avondklok zonder geldige reden op straat bevindt, gearresteerd wordt. Deze arrestaties kunnen ook uitgevoerd worden door het leger.
Waarom het leger? Omdat binnen de huidige politiestructuur er nauwelijks voldoende manschappen zijn voor een 'stadsoorlog op grote schaal'. Bovendien is het leger nog niet ten prooi gevallen aan het 'community policing'-principe.
En het leger wordt dan tijdelijk onder de supervisie gesteld van Rob Klop.

Laatst gewijzigd door system : 28 september 2009 om 20:44.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2009, 20:45   #473
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Hier kom je dus met een aantal hele valide punten in de discussie over de toekomst.

Het is dan ook jammer dat het hysterische sfeertje dat direct ontstaat bij de politici van de gevestigde orde als het over immigratie gaat, een verstandig debat over deze materie zo goed als onmogelijk heeft gemaakt de laatste 30 jaar.

Dat is juist, en daarom beginnen de 'mensen' zich vragen te stellen...en als het zo verdergaat zelfs méér dan enkel vragen stellen - zij hebben tenslotte het klimaat gecreëerd - de politici dus!
Oud 28 september 2009, 21:29   #474
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is juist, en daarom beginnen de 'mensen' zich vragen te stellen...en als het zo verdergaat zelfs méér dan enkel vragen stellen - zij hebben tenslotte het klimaat gecreëerd - de politici dus!
Nee hoor....."de mensen" interesseert het bar weinig op dit moment.

Meer dan vragen stellen? "De mensen" verhuizen gewoon.

Demografie is dan ook een mammoettanker. Als je vandaag het stuur omgooit merk je het morgen pas.

De komende twintig jaar zullen er enorme cohorten met pensioen gaan (1950-1970). Een relatief kleine groep actieven zou deze mensen van een riant beloofd pensioen moeten gaan voorzien.

Spannend......
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2009, 21:46   #475
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Nee hoor....."de mensen" interesseert het bar weinig op dit moment.

Meer dan vragen stellen? "De mensen" verhuizen gewoon.

Demografie is dan ook een mammoettanker. Als je vandaag het stuur omgooit merk je het morgen pas.

De komende twintig jaar zullen er enorme cohorten met pensioen gaan (1950-1970). Een relatief kleine groep actieven zou deze mensen van een riant beloofd pensioen moeten gaan voorzien.

Spannend......
Inderdaad spannend - dat woord heb ik ook al gebruikt; "We gaan 'spannende' tijden tegemoet"!
Oud 28 september 2009, 22:10   #476
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Tijdelijk ?

Niets tijdelijk. Permanant militairen en met avondklok. Zo moet het zijn.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2009, 22:22   #477
De Prodigy
Provinciaal Statenlid

De Prodigy's schermafbeelding

Standaard

Flikken uitrusten met tasers!!
De Prodigy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2009, 22:23   #478
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prodigy Bekijk bericht
Flikken uitrusten met tasers!!
Juist ja.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2009, 22:24   #479
driewerf

Standaard

Citaat:
Ik heb leren lezen ... ik lees dus wat er staat en er staat wat ik lees ... om nog maar een paar bijdragen terug te gaan; "Onze militairen zijn een zootje ongeregeld, die geen tucht kennen, maar enkel kunnen zuipen" - léés jij die bijdragen niet? Ben je er blind voor?
En dat feit illustreert...
Oud 28 september 2009, 22:31   #480
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Tijdelijk ?

Niets tijdelijk. Permanant militairen en met avondklok. Zo moet het zijn.
Vind ik ook. Trouwens, het VB is fout. Ze moeten niet het leger in zetten, ze moeten een leger oprichten, een Vlaams leger, met dat Belgisch leger kunnen we geen barst verrichten.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be