![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou jij je kinderen één seconde willen achterlaten bij die Pedobouters? Laatst gewijzigd door solidarnosc : 28 december 2009 om 21:38. |
|
|
|
|
|
#202 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nja ik denk dat dat er wat te veel aan was. Nu bij mijn weten is ie nooit echt zeer actief geweest binnen de PVDA en werd ie naar voor geschoven toen ie wat bekendheid kreeg en ik neem aan dat veel mensen hem hebben afgeraden om teveel rond de PVDA te hangen. Progressief zijn al goed en wil maar PVDA is wellicht een beetje te veel van het goede.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 28 december 2009 om 21:41. |
|
|
|
|
|
#203 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() I rest my case, your honour. |
|
|
|
|
|
#205 |
|
|
Bevreemdend en hilarisch hoe een fin de carrière BV de waarheid durft vertellen nadat hij de regimepers niet meer nodig heeft om zijn boterham te verdienen.
Je hoeft geen genie te zijn om de communautaire schande te zien die zich dagelijks voor ieders gezicht ontrolt. Het is zijn "fuck the PC media" die ik geniaal vind. Het is de reactie van links die ik hilarisch vind. Het is zijn moed waar ik respect voor heb. I love that guy
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 28 december 2009 om 21:48. |
|
|
|
|
|
#206 |
|
|
tja, de man is allang binnen en hoeft zich geen blad meer voor de mond te nemen. Bovendien slaat die nog eens nagels met koppen, en dan kan men weinig anders doen dan wat komen zagen over hoe hij de laatste x jaren niet meer leuk is en zaag, zaag zaag.
|
|
|
#207 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wow. Zeiken op de PS en Franstaligen. Moed dat je daarvoor in Vlaanderen nodig hebt. Moed. En neen in de "PC pers" in Vlaanderen lees je daar nooit niets van. Hele dagen worden de PS en de Franstaligen daar de hemel in geprezen. |
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nagels met koppen? Vooroordelen en clichés ja.
|
|
|
|
|
|
#209 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#210 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#211 | |
|
|
Citaat:
ps: het in vraag stellen van bronnen, aka "Urbain liegt!", is geen basis om op te discussieren.
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 28 december 2009 om 22:04. |
|
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
²
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
|
#213 | |
|
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=gCcbAF0opac De intro is al matig, de uitvoering van het nochtans knappe "Vaarwel Theo" trekt op niks - vals! - en de "moppen" die daarop volgen zijn zo pijnlijk zwak dat hij in de plaats van het nochtans welwillende publiek moet lachen om het eraan te herinneren dat het wel degelijk moppen zijn. Maar soit, dat is inderdaad een andere discussie. |
|
|
|
|
|
|
#214 | |
|
|
Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=205 Dat bedoel ik dus met de hilarische reacties van linkiewinkieland.
|
|
|
|
#215 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Je doet juist wat hij beweert, heb je kritiek op het "PS" beleid, krijg je deze stempel. |
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
|
Er is niets mis met kritiek op het PS-beleid - integendeel - maar doe het dan fatsoenlijk en niet met een hoop wilde beweringen over een vreemdelingenelectoraat dat bewust wordt aangetrokken om als kiesvee te dienen. Zulke aantijgingen steunen op geen enkele grond.
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Gouverneur
|
In een gestuurde samenleving is dat niet echt moeilijk. Je moet het zijn om ôp tv te mogen komen.
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Gouverneur
|
|
|