![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
| Bekijk resultaten enquête: Recht op zelfdoding legaliseren? | |||
| Ja |
|
12 | 54,55% |
| Nee |
|
7 | 31,82% |
| (... anders: ik verklaar met een postje) |
|
3 | 13,64% |
| Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik geloof ook niet dat het de bedoeling is dat soort pillen te verkopen in den Aldi of den Delhaize... Dus ja, begeleiding mag erbij zijn.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, dat is het niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien kan je je voortaan wat beter uitdrukken, want het kwam wel over alsof het d�*t was wat je zei.
|
|
|
|
|
#46 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Vreemdeling
|
God heeft liever dat je geliefden je terugvinden met een touw om je nek en je broek vol gescheten of in een ondergelopen badkamer rood van het bloed of als een opengespatte vlieg tegen de stuurcabine van een moedeloze treinbestuurder of door een verpleegster met zeventien opgespaarde sandwichen in je muil, ... . Dat is wat de grote sadist wenst. Het staat in alle oudste boeken geschreven en zo zal het dus zijn. Afzien moeten we tot de laatste snik zoals de beesten.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet voor zover ik weet. In de meeste gevallen zal dat inderdaad wel het gevolg zijn, maar ik denk dat dat eerder omwille van peer pressure is dan omwille van een verplichting.
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
**Mens is aards en buiten-aards in de islam mag je niet vergelijken met wereldbeeld van Plato, persoonlijke God en godsbeeld van het christendom, of pan(en)theïstische wereldbeelden. Het is niet belangrijk in deze discussie, maar ik vind het belangrijk om te vermelden dat het anders is. De (im)moraliteit intellectualistisch verantwoorden, is totaal een andere zaak. Laatst gewijzigd door porpo : 22 maart 2010 om 19:50. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Minister-President
|
Ik ben geen moslim, ik heb geen boodschap aan islam, en ik wil ook niet denken als een moslim. En ik ben niet de enige.
Kan u ook eens iets deftigs zeggen zonder meewarig te doen tegenover andersgelovigen en atheïsten? Kan u ook eens iets zeggen of denken zonder dat islamgeleuter er steeds bij te halen?
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#53 |
|
Europees Commissaris
|
Nu, het is overduidelijk dat ik in het bericht #49 niet in jouw naam sprak.
Laatst gewijzigd door porpo : 22 maart 2010 om 19:59. |
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#55 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Indien taalkundig en subjectief: welke taal en wat is het object? Indien islamitisch dan is dat een regelgeving die een kader bepaalt waarin (im)moraliteit zich afspeelt, zo is ALLES moreel behalve waar het in tegenstrijd is met deze regels. In dit kader is immoreel bijvoorbeeld: slecht, kwaad, onmenselijk.. Laatst gewijzigd door porpo : 22 maart 2010 om 20:04. |
||
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
De (im)moraliteit seculier gezien is BETEKENISLOOS zoals tittoriiiiiirie!! Wat is tittoriiiiiirie? Wat is atittoriiiiiirie? Er is gewoonweg geen sprake van moraal of amoraal in seculiere maatschappij, en nu val ik in herhaling want dit is wat ik in het begin zei. Laatst gewijzigd door porpo : 22 maart 2010 om 20:11. |
|
|
|
|
|
|
#58 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Waarom niet?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 22 maart 2010 om 20:16. |
||
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Europees Commissaris
|
Tja, waarom is er geen atittoriiiiiirie? Waarom regent het niet met atittoriiiiiirie? Waarom kleuren ze niet met tittoriiiiiirie? Waarom is er geen tittoriiiiiirie?
Betekenisloos, zo de vragen ook. Citaat:
Laatst gewijzigd door porpo : 22 maart 2010 om 20:19. |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Doei.
|
|
|
|