![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() ![]() http://www.timesonline.co.uk/tol/com...cle7056689.ece ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 5 april 2010 om 16:27. |
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Ik ben Atheist, ik ben ook tegen religie, en ik ben zeker tegen tijd verliezen aan ontdoping. Maar ja, dat ben ik. Dat ze dan extra subsidies zouden krijgen door dat 1 extra lid dat ik ben, is óók niet mijn probleem, dat is de schuld van de regering dat die subsidies geeft. Dus daarvoor ga ik het ook niet doen.
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 5 april 2010 om 18:03. |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heeft iemand een andere? |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Gouverneur
|
[quote=Fozzie;4252598]Of de recente Vatikaanse steun aan de resolutie in de VN van de moslimlanden dat elke kritiek op een godsdienst (ook al is die terecht) moet verboden (en dus strafbaar) worden.
Dit klopt NIET.... Het vaticaan heeft zich net verzet tégen de blasfemiewetten, vooral omdat deze in landen zoals Pakistan en andere moslimlanden worden gebruikt om christenen nog meer te onderdrukken, te vervolgen en zelfs te vermoorden... |
|
|
|
|
|
#127 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dat werkt dan ook niet zo, natuurlijk. De subsidies staan volledig los van het aantal gedoopten of gevormden.
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Parlementslid
|
Wat een ongelooflijke zever, dat 'ontdopen'.
Ik ben gedoopt. Dat was een beslissing van mijn ouders, dat hoort dus onuitwisbaar tot mijn levensgeschiedenis. Net als de knielappen die ze aan ons broekskes wilden naaien. Blijkt nu dat ik vrijzinnig ben. De Kerk en het geloof vind ik niet belangrijk omdat het onzin is. Voil�*, klaar.
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus) Laatst gewijzigd door Goldband : 27 april 2010 om 18:18. |
|
|
|
|
|
#131 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#132 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Allez, zo legde een leerkracht geschiedenis het me toch ooit eens uit. |
|
|
|
|
|
|
#133 | |
|
|
Citaat:
Ik heb het foldertje teruggevonden: het gaat om 96% van ongeveer 590 miljoen euro. Denk daar gerust nog eens aan wanneer de pensioenleeftijd verhoogd wordt of zo. http://www.vub.ac.be/vo/images/ontdopingsfolder.pdf |
|
|
|
|
|
|
#134 | |
|
|
Citaat:
EDIT: het zit iets ingewikkelder in elkaar, hoor. Het heeft ook te maken met inbeslaggenomen kerkgoederen enz. Laatst gewijzigd door Steve_M : 27 april 2010 om 19:15. |
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
#136 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ja, nu is het vanzelfsprekend, maar België was één van de eersten. |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Jongen, ik ben een tijd zware black metal fanaat geweest, het laatste wat mij toen bezighield was wel het feit dat ik gedoopt ben. Ligt dat zo zwaar op uw maag, zo'n prul? Alsof dat nog iets betekend de dag van vandaag.
|
|
|
#138 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die excuustruus gaat niet langer op. Na ruim 200 jaar zijn die in beslag genomen kerkgoederen al dubbel en dik terugbetaald.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#139 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is een principekwestie. Wie wil er (ook al is het slechts in naam) deel uitmaken van een misdadige organisatie als de katholieke kerk, waar het verkrachten van onschuldige kinderen schering en inslag is?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#140 |
|
Partijlid
|
Aan al diegenen die zich nu plots laten ontdopen vanwege een delict van een bischop : zo diep zit/zat uw geloof dan toch niet.
|
|
|
|