![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1561 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Eerder kan je stellen dat als ik binnenwil in het koningshuis en ze zeggen mij 'non', moet ik dan gaan janken als er gemaskerde manne, fully armed en niet eens Nederlands kunnen, mij van het hek trekken zoals een terrorist en meesleuren naar kweeniewaar.... nochtans is dat hek bijlangge niet in de buurt van het paleis...
|
|
|
|
#1562 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1563 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1564 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Je moet er dan wel aan toevoegen dat die buurman u stopt verder te gaan omdat hij er u van verdenkt dat je uw vriend van de middelen wil voorzien om hem naar het leven te staan. Dan klopt uw vergelijking al een ietje beter. |
|
|
|
|
|
|
#1565 |
|
Burgemeester
|
Oeps ik ben inderdaad vergeten te zeggen dat hij jou ineens aanviel zonder eerst geweldloze methodes die ook mogelijk zijn te gebruiken.
|
|
|
|
|
|
#1566 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1567 | |
|
|
Citaat:
Datzelfde Hamas, dat in al haar machtlus, zelfs een oorlog begon tegen de PLO, nadat Israel nochtans was teruggetrokken uit de Gaza met als bedoeling (de eerder vernoemde) vrede te krijgen?
|
|
|
|
#1568 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#1569 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1570 |
|
Banneling
|
Luister hier naar de officier IDF hoe hij :
- Continu zijn verhaal aanpast - Het gebruik van stun en gas verzwijgt - Steeds de nadruk legt op de ijzeren staven Niemand zijn euro gevallen dat militairen een helm dragen? Riot control iemand? http://news.bbc.co.uk/2/hi/world/mid...t/10203054.stm |
|
|
|
|
|
#1571 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
2. Deze actie was niet het werk van 'de Palestijnen'. 3. De Palestijnen hebben het recht om zich gewapend en gewelddadig te verzetten tegen een Israëlische bezetter, tenminste zolang de bezetting en de onderdrukking aansleept. Ik heb hier al eens gezegd dat u uw collaborateursmentaliteit niet tot norm mag verheffen voor mensen die niet telkens opnieuw de weg van de minste weerstand kiezen. Of hun strijd vruchten afwerpt of niet is vanuit die optiek zelfs irrelevant.
|
|
|
|
#1572 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1573 | |
|
Banneling
|
Citaat:
40 nationaliteiten waaronder politiekers != Hamas |
|
|
|
|
|
|
#1574 | |
|
|
Citaat:
En nu opeens onderdrukken ze hun eigen volk? Om u te volgen zou een windhaan zelfs tierelure worden.
|
|
|
|
#1575 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
2 De actie was ten gunste van de palestijnen 3 Voor mij mogen die palestijnen zich gewapend en gewelddadig blijven verzetten, tot de laatste man of vrouw, daar heb ik geen enkel probleem mee. Maar kom niet bleiten als je aan het kortste eindje trekt, meer, als je het bij voorbaat WEET dat het kortste UW eindje is. |
|
|
|
|
|
|
#1576 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1577 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Blijkbaar voer het schip niet alleen onder Turkse maar ook onder Griekse en Ierse vlag. Israël enterde dus eveneens een Europees schip in internationale wateren.
(Ik ken wel niet genoeg van het scheepsrecht om die drie vlaggen te verklaren) |
|
|
|
|
|
#1578 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#1579 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Turkse vliegtuigen willen niet opstijgen in Israël omdat er 25 activisten ontbreken en er 3 zich in de gevangenis bevinden. Ik weet niet goed wat van dit nieuws te maken.
Volgens sommigen zouden er ook activisten overboord geworpen zijn. Vandaar de vermisten? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 2 juni 2010 om 20:01. |
|
|
|
|
|
#1580 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|