![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#741 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Wat wil je eigenlijk bereiken met je berichten hier? (een oprechte vraag, geen provocatie) Als je wilt "bekeren", dan kan ik het plaatsen, maar dat is niet de bedoeling zeg je; wat dan wel? (ik vraag het me oprecht af hé)
|
|
|
|
#742 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#743 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Echter, er wordt door veel, zeker niet allen, niet gexploreerd, maar er wordt verdedigd. Dus meest van de tijd wordt je min of meer gedwongen om zaken te verdedigen, maar daar gaat het mij niet eens om. De meeste zaken worden in een knee-reflex afgewezen voor er uberhaupt over nagedacht is.Wat mij betreft is het niveau hier enorm laag, wat jammer is, want gezamenlijk zou men ieder(!) idee gezamenlijk kunnen exploreren. Zo dat er een echte dialoog ontstaat. Maar dat is hier, wat sommigen ook zeggen, grotendeels onmogelijk. Laatst gewijzigd door Khwajagan : 16 juni 2010 om 10:23. |
|
|
|
|
|
|
#744 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En nu vindt jij het niveau ook nog enorm laag. *shock* Hoe gaan we hier ooit van bekomen? Mijn dag is om zeep. |
|
|
|
|
|
|
#745 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nope, de meeste zaken die jij aanbrengt worden afgewezen omdat je niet in staat blijkt de meest elementaire vragen over die zaken te beantwoorden.
|
|
|
#746 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Geesten, aura's, interdimentionele OBE, leven na de dood, ... je kan het zo gek niet bedenken en zodra je één "vervelende"(kritische) vragen durft te stellen, zit je in de BIG CONSPIRACYYYYYYYY ![]() Er is er hier zelfs ene die GECHANNELDE Nochtans zitten al hun vriendjes op dit forum maar ze blijven hier? What's the point? Laatst gewijzigd door Cdude : 16 juni 2010 om 10:35. |
|
|
|
|
|
|
#747 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#748 | |
|
Banneling
|
Citaat:
LOL |
|
|
|
|
|
|
#749 |
|
Banneling
|
kijk die reacties bedoel ik nu! en ze snappen het nog steeds niet, verdraaien wat ik zeg, etc etc.
maar ach gewoon lekker op de negeer, geen probleem meer. |
|
|
|
|
|
#750 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er is hier maar één ding dat slaapt en dat is jouw brein |
|
|
|
|
|
|
#751 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
(mijn ironiemeter lacht wel niet, die is weer stuk
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 juni 2010 om 10:39. |
|
|
|
|
|
|
#752 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#753 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vooral Parcifal is niet helemaal.... Laatst gewijzigd door Khwajagan : 16 juni 2010 om 10:39. |
|
|
|
|
|
|
#754 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Plaats deze in je negeerlijst en wordt, voor één keer, de slimste van de klas. Laatst gewijzigd door Cdude : 16 juni 2010 om 10:45. |
|
|
|
|
|
|
#755 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zie maar: Citaat:
Tenslotte heb ik vandaag voor het eerst op één van jouw posts gereageerd.
|
|
|
|
#756 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#757 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ten tweede staan er wel veel op mijn negeer, maar er zitten een paar hele goede fijne mensen op dit forum. bij met wie ik wel graag wil en goed kan praten. dus nee, niet iedereen komt op mijn negeerlijstje. Wel begin ik me zo langzamerhand af te vragen wat je met deze postings van je wil bereiken? Laatst gewijzigd door Khwajagan : 16 juni 2010 om 12:20. |
|
|
|
|
|
|
#758 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De enige mensen die blijkbaar niet op je negeerlijst vliegen zijn mensen die het met je eens zijn. Dan valt er uiteraard weinig te discussieren. Jij stelt bijvoorbeeld dat MC² = E iets is wat niet klopt. Kijk, dat kan heel goed zijn hoor, maar dan vraag ik aan u waarom dat niet klopt. Wat is daar verkeerd aan? Mag ik deze vraag niet stellen? |
|
|
|
|
|
|
#759 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nog één "vervelende " vraag en je vliegt er ook op hoor ![]() |
|
|
|
|
|
|
#760 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Voor een buitenstaander lijkt het alsof je enkel en alleen uit bent op een conflict. Gezien je hier toch aardig wat tijd doorbrengt lijkt het des te meer vreemd dat je al die tijd gebruikt om, ja hoe zal ik het noemen, heel erg kwaad te zijn op anderen; dat leek mij raar, dus wou ik meer te weten komen. Hoewel we toch enkele berichten hebben uitgewisseld, ben ik niet veel wijzer geworden (mensen overtuigen is blijkbaar niet de bedoeling en een leuke interessante discussie voeren, waarbij jij betrokken bent, heb ik hier nog niet gezien). Nu, ik heb nogal last van een "short attention span" en daardoor boeit het me nu niet meer zoveel als deze morgen, dus 'k ga het hierbij laten. Misschien dat ik na deze post ook op uw negeerlijst kom; ach ja, 't amusement nog, wat uw bedoelingen ook moge zijn.
|
|