![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
1: mbt 'maatschappij'. het is de taak van de overheid om op zo efficient mogelijke wijze met het geld dat ze van haar burgers incasseert om te gaan. Ik heb niks tegen openbaar vervoer op zich, maar ik zou wel willen dat het beleid terzake op rationele gronden gevoerd wordt ipv ideologische/dogmatische zoals nu maar al te vaak het geval is. Er zijn goedkopere en minder vervuilende alternatieven voor de laag bezette lijnen, dus lijkt het mij niet meer dan normaal dat de overheid die onderzoekt. 2: mensen met een bedrijfswagen wérken en brengen dus belastinggeld op. In mijn ogen profiteren zij dus zeker niet. Het enige wat ze doen is een klein beetje minder van de vruchten van hun arbeid afstaan aan de overheid dan als het gewoon als salaris zou worden uitgekeerd. Profiteren betekent voor mij toch iets helemaal anders dan dat. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Profiteren kunnen enkel de gepriviligeerden, vandaar.
|
|
|
|
#43 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 28 juli 2010 om 15:13. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
En waarom zou dat moeten? Wie op de buiten wil wonen moet daar de nadelen maar van bijnemen (Want er zijn ook heel veel voordelen aan).
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Omdat de grote Franstalige natie die Belgie is een openbaar vervoer heeft dat de hele wereld ons benijdt.
|
|
|