![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4861 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Homo of hetero is het probleem niet, het probleem is dat we onszelf veel te veel identificeren met onze seksualiteit, en het daardoor opblazen tot een groter ding dan wat het eigenlijk maar is.
Flippend Rund heeft gesproken! Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 28 oktober 2010 om 10:43. |
|
|
|
|
|
#4863 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Je betrekt de discussie graag op de voortplanting, maar je ziet iets belangrijks over het hoofd: dat homo's verrassend succesvol zijn in het voortbrengen van kinderen. Bij vrouwen, jawel. Want er zijn genoeg homo's die ook met een vrouw kunnen slapen, en heel wat vrouwen zijn heus niet vies van mannen die "in touch" zijn met hun vrouwelijke kant. In het licht daarvan, hoe kun je homofilie dan een afwijking noemen? De homo is juist één van de grote succesformules van de menselijke soort! Anders zou hij niet blijven bestaan. Remember Darwin! En allemaal 100% natuurlijk. En allemaal ondanks een enorme repressie. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 28 oktober 2010 om 11:22. |
|
|
|
|
|
|
#4864 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
For the record: ik heb geen enkel probleem met mijn geaardheid of met die van wie dan ook, wat dat betreft. Ik ben volledig in het reine met mezelf en ben geen slachtoffer van mij door religieuze kwieten aangeprate schuldgevoelens of gewetensproblemen. Ik verzet me alleen tegen mensen die zich achter een hoop pseudo-wetenschappelijk geouwehoer en zelf verzonnen definitietjes verschuilen om andere mensen "pervers" en "tegennatuurlijk" te noemen, want d�*t is wel degelijk wat je hier al de hele tijd doet, Paulus, hoezeer je je ook in bochten kronkelt en je er met woordspelletjes onderuit probeert te wriemelen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#4865 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4866 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#4867 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4868 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4869 | |
|
|
Citaat:
2. Gesteld dat dat wel zo is, is het toch niet verwonderlijk dat homoseksuelen nog bestaan. Homoseksuele mannen konden in het recente verleden hun homoseksualiteit moeilijk exclusief beleven. Ook vandaag nog ken ik homoseksuele mannen die, omdat het maatschappelijk van hen verwacht wordt, een vrouw tot zich nemen en daarmee kinderen verwekken. Het zal nog wel enige tijd duren eer we daadwerkelijk een "effect" zien van de grotere tolerantie van vandaag ten aanzien van exclusief homoseksuele relaties. |
|
|
|
|
|
|
#4870 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4871 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
bestaat deze thread nu nog?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 28 oktober 2010 om 22:31. |
|
|
|
|
|
#4872 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#4873 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
neen, zoveel is duidelijk!
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
#4874 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
http://www.eurekalert.org/pub_releas...-rfa102710.php Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#4875 |
|
Banneling
|
Heeft er iemand bewijs dat homo seks pervers is?
Zonder condoom is het maar een vieze bedoening, denk ik. Betreffende overbevolking vind ik homo’s positief, ze vermeerderen zich niet. |
|
|
|
|
|
#4876 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4877 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4878 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat gaat als volgt: Het bewijs dat homoseksualiteit pervers is, wordt geleverd door het volkomen controleerbare gegeven dat iedere thread over homoseksualiteit op Forum een gegarandeerd reuzensucces wordt. |
|
|
|
|
|
|
#4879 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Samen met een hoop toffe mensen vind je me terug via m'n onderschrift. Btw homofilie is pervers want Raf is nen homo en pervers. voila. Raf is nen omo! Raf is nen omo! lala!
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
#4880 |
|
Minister-President
|
|
|
|