![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Drm !!!
Citaat:
|
|
|
|
#22 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Dank u.
Citaat:
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En wrm is dat drm ?
Citaat:
Als iets lelijk is mag dat gezegd worden , zelfs al is het een werkje van iemand die door anderen de hemel in wordt geprezen ... Het keverplafondje mogen ze van mij gerust een laagje witte verf geven , trekt op niets . 't Doet me denken aan een pot mosselen , ook allemaal lege schelpen ... Ow ja , da's ook kunst zeker ... |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
aha, hier hebben we weer een interessant specimen: de provocateur die zich amuseert met de terechte ergernissen van Jan modaal. Maar maak je geen zorgen jongen, na de univ komt het echte leven, dat hebben wij ook allemaal meegemaakt.
|
|
|
|
|
#25 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#26 |
|
Burger
|
Ach ik begrijp Filips wel. Ikzelf zou Jan Hout ook snel de deur wijzen, mocht ik hem aantreffen terwijl hij slap gelul aan mijn geliefde verkondigt. De redenering van Jan Hoet stoort mij meer en slaat werkelijk nergens op (eerste maal dat ik iets wat Filips' onkunde moet aantonen, verwerp).
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
op de brandstapel ermee ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik vind het wel grappig dat Jan Hoet - na zelfverklaarde kunstpaus is hij nu blijkbaar ook al binnenhuisarchitect - het deksel op zijn neus kreeg.
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Amen. A.V.V.V.V.K. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De monarchen hoeven van mij helemaal geen Nederlands (meer) te leren: ze moeten weg.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Minister-President
|
Wie zou Jan Hoet de vrije hand geven om zijn living te decoreren?
Sorry, voor mij mag die Saalfeldkliek de biezen pakken terug naar Thüringen ermee, maar hier kan ik prins Filip geen ongelijk geven of heel zijn paleis hangt vol mestkevers of stinkt binnen een tweetal weken uren in de wind naar rotte hesp.
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hèhè.
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En persoonlijk vind ik dat hij gelijk heeft. Een strontmachine of geverfde koe kan best worden betaald door een mecenas. Met die vent verdient (en ik laat het ook in het midden of iemand dat prachtig vindt), kan je misschien deels de begroting (de pensioenen) aanvullen en deels medische en sociale vooruitgang maken. We staan voor een probleem als de vergrijzing en speculatie tegen het land en je wil betalen voor een steendure plastieken koe? Sorry Jan Hoet, mooi geprobeerd om het hier te verkopen. |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|