![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Dat doet me aan 't frietkot in Erembodegem op de Leuvenstraat denken, lang geleden. 'k Stond aan te schuiven en ineens "knetter, knetter" in 't vet...zegt die pipo "des een vlieg in 't vet"....omgedraaid en verder gereden...
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
IK zou eigenlijk niet willen weten hoeveel muggen ik al per ongeluk/buiten mijn weten opgegeten heb
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 27 december 2010 om 18:30. |
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#44 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bwoh, als een frietenbakker die met een snotvalling en de bijhorende hectoliters snot in hem heeft, staat te bakken boven zijn vet, hoeft niks te zeggen eh
|
|
|
|
#47 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 27 december 2010 om 18:42. |
|||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Europees Commissaris
|
Ik kan maar één ding zeggen: Pita, Kebab, frikandellen/curryworsten: gewoon brol. Mijn vader was beenhouwer: nog de stiel geleerd bij een "kleine" beenhouwer toen hij 14 j. was. Toendertijd was er nog geen sprake van curryworsten , pitta en aanverwanten. (jaren 50-60). Ook van sulfiet en al dien brol die ze hedentendage door hun vlees draaien, was er geen sprake. Hij heeft nog de beenhouwersstiel kunnen uitoefenen met gebruik van eerlijke, natuurlijke produkten. Als" kind van"... gelden er bij mij thuis dus bepaalde regels als het om vlees gaat. Bv: koop NOOIT gehakt/worst/chipolatta's, of hamburgers op maandag in de supermarkt! Dit vlees is steevast overschot van vrijdag EN dus al half bedorven tegen 's maandags. Koop ook nooit biefstuk waar gaatjes in geprikt werden( zogezegd om hem mals te maken). Die biefstuk is dus gewoon kapotgeprikt: al die bloedvaatjes zijn doorprikt waardoor je een taaie lap vlees overhoudt.
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je vergat nog martino en preparé brol. |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Subiet ne pizza bestellen, se. Nèm
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Banneling
|
5 eu of ondertussen 10 zekers voor wat water en meel met hint van tomatensaus er op?
Na 2 stukken is de rest koud en kan je je schoen mee herstellen Laatst gewijzigd door Caligula : 27 december 2010 om 19:45. |
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Europees Commissaris
|
Ni omdat gij da weet dat iedereen daarvan op de hoogte is, hé! Wat betreft Martino en préparé: als ge dat zelf bereidt is dat geen "brol". En ja: ik veronderstel dat uw beroep zich héééél ver van de slagerij bevindt.
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Banneling
|
Niks is brol als je het zelf bereidt en verse ingredienten gebruikt maar rauw vlees is niet aan mij besteed.
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Marktdifferentiatie/verbreding. De zaak is er al. Vergelijk het met een slager die ook broodjes verkoopt Laatst gewijzigd door Caligula : 27 december 2010 om 20:17. |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Banneling
|
Een slager die broodjes verkoopt, oké, maar kebab en pizza's zijn volledig verschillende keukens. Ach soit.
|
|
|
|